باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02152901

پشتیبانی شهرستان 02152901111

استفاده از نیسان بار برون شهری

استفاده از نیسان بار برون شهری چه مزایایی دارد؟

نیسان بارهای برون شهری سهم زیادی از باربری بین شهری را به خود اختصاص داده اند و با نگاهی به تاریخچه تولید نیسان بار می بینیم که نیم قرن از تولید اولین نیسان بار به سبک امروزی می گذرد ولی همچنان در کشور ما در موضوع باربری سبک بار بین شهری و درون شهری حرف اول را می زند .

ما در این مقاله قصد داریم به مزیت های نیسان بار برون شهری بپردازیم . باربری ماموت بار با سالها تجربه در زمینه باربری با نیسان بار همواره در همه ساعات شبانه روز و در همه ایام سال حتی تعطیلات رسمی آماده ارائه خدمات باربری سبک بار با نیسان بار و وانت بار به سرتاسر کشور می باشد .

مزایای استفاده از نیسان بار برون شهری

  • صرفه جویی در هزینه های باربری چرا که نیسان بارهای بین شهری در مقایسه با خودروهای بزرگتر نظیر خاور و کامیون و حتی سبک بارها نظیر وانت بار کرایه حمل کمتری دارند .
  • حمل بار و اثاثیه بصورت مطمئن و سریع چرا که خودروی نیسان بار در مقایسه با سبک بارهای دیگر از قدرت و ایمنی بیشتری در جاده برخوردار است .
  • حمل بار تا 2 تن که این مقدار برای وانت بارهای دیگر امکان پذیر نیست .
  • عدم وجود محدودیت های ترافیکی و سرعت برای نیسان بار برون شهری در مقایسه با خودروهای باربری سنگین
  • وفور نیسان بار و همیشه در دسترس بودن آن چرا که یافتن خودروهای سنگین تر گاهی با مشکل همراه می شود .
  • حمل وسایل و اثاثیه بزرگ و حجیم نظیر یخچال ساید بای ساید ، پیانو ، مبلمان منزل ، میز بیلیارد ، بوفه و کمدهای بزرگ و … با نیسان بار امکان پذیر است .

 

مقاله پیشنهادی : باربری نیسان بار تهران به شهرستان 

نیسان بار برون شهری - مزایای نیسان بار

عوامل موثر بر نرخ کرایه نیسان بار کدامند ؟

نوع بار و میزان آن

اگر حجم و یا وزن بار از مقدار متعارف بیشتر باشد مقداری به کرایه حمل افزوده می شود چرا که مصرف سوخت خودرو را در طی مسیر بیشتر می کند و موجب استهلاک بیشتر خودرو نیز می شود .

مقصد ارسال بار و میزان مسافت طی شده بین مبدا و مقصد

هر چه مقصد دورتر باشد بالطبع زمان بیشتری از راننده را صرف خود می کند و همچنین خودرو مصرف سوخت بیشتری خواهد داشت پس کرایه حمل بیشتر می شود .

مدت در خدمت بودن و معطلی راننده و نیسان بار

در برخی مواقع به دلایل گوناگون بارگیری و تخلیه بار دچار معطلی می شود که از سمت صاحب بار می باشد . در این صورت مبلغی به کرایه حمل اضافه می شود .

به کار گرفتن کارگر اسباب کشی

اگر اثاثیه توسط کارگر بارگیری و تخلیه شود دستمزد کارگر یا کارگران به مبلغ کرایه حمل اضافه می شود .

بسته بندی اثاثیه و باز کردن و چیدمان آن

بعضی افراد به دلایل گوناگون فرصت یا تمایل به بسته بندی اثاثیه منزل و باز کردن و چیدن آنها را ندارند و یا در این کار نیاز به کمک دارند .

استفاده از کمک حرفه ای کارگران بسته بندی می تواند مشکل این افراد را حل کند ولی فقط باید دستمزد کارگران را در کرایه حمل لحاظ کرد .

صدور بیمه نامه برای بارها

گرچه بیمه کردن بارها کار اجباری نیست ولی از طرف اغلب باربری ها به صاحبان بار توصیه می شود چرا که در صورت بروز حوادث پیش بینی نشده ، صاحب بار دچار ضرر و زیان اقتصادی نخواهد شد .

حق بیمه که درصدی اندک از ارزش بار است باید توسط صاحب بار پرداخت شود که این مبلغ روی کرایه حمل اضافه خواهد شد .

بیشتر بخوانید : عوامل موثر بر مدت زمان حمل و نقل بار 

نیسان بار برون شهری - کرایه حمل

باربری ماموت بار بزرگترین باربری نیسان بار بین شهری

باربری ماموت بار به طور اختصاصی در زمینه ارائه خدمات باربری با نیسان بار اشتغال دارد و شمار زیادی از رانندگان نیسان بار برون شهری در سامانه اعلام بار این مجموعه عضو هستند .

اگر قصد ارسال بار از شهر خود به سایر شهرهای کشور را دارید می توانید با ماموت بار تماس بگیرید . رانندگان ماموت بار آشنا به جاده های کشور هستند و تعهد زیادی در قبال بار مشتریان دارند .

کلیه بارها توسط چادرهای برزنتی پوشانده می شوند تا از گزند باد و باران و گرد و خاک در امان باشند . کرایه حمل در ماموت بار بسیار کمتر از سایر باربری ها و در حد کرایه بار برگشتی است .

پاسخگویی در این مجموعه 24 ساعته و پشتیبانی از بارها تا رسیدن به مقصد ادامه خواهد داشت . از آنجا که ماموت بار در اکثر شهرهای کشور نمایندگی فعال دارد امکان ارسال خودروی باربری در کمتر از یک ساعت درب منزل یا محل کار شما وجود دارد . نیسان بار برون شهری را فقط از ماموت بار بخواهید .

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه باربری بین شهری می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید .

مقالات مرتبط :

7 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ماموت بار

تازه ترین مقالات