باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02152901

پشتیبانی شهرستان 02152901111

وانت بار تلفنی اردبیل ماموت بار

وانت بار تلفنی اردبیل

وانت بار تلفنی اردبیل زیر نظر گروه حمل و نقل ماموت بار به ارائه خدمات باربری بین شهری با مجهزترین خودروهای باربری و رانندگان حرفه ای مشغول است. حمل بارهایی از قبیل اثاثیه منزل، تولیدات کارگاهی، مواد غذایی، محصولات کشاورزی و دامی، ماشین آلات کارخانه ای و … از شهر اردبیل به سایر شهرها و استانهای کشور انجام می شود.

اغلب بارهایی که حجم و وزنی متناسب با خودروهای سبک باربری دارند با نیسان بار و وانت بار حمل می شوند چرا که هزینه باربری با خودروهای سبک به مراتب مقرون به صرفه تر است. جهت ثبت سفارش باربری می توانید با ماموت بار به شماره تلفن 02152901 تماس بگیرید.

خدمات وانت بار تلفنی اردبیل

وانت بار تلفنی اردبیل جهت حمل بار بصورت بین شهری خدمات ویژه ای ارائه میدهد که از بین آنها میتوان به صدور بیمه نامه معتبر و بارنامه هوشمند اشاره نمود. مشتریان با کد رهگیری که روی بارنامه درج شده میتوانند وضعیت بار خود را بصورت آنلاین رصد کنند. همچنین بارنامه و بیمه نامه سندی محکم در دست مشتریان برای اثبات مالکیت بار است. از آنجا که بیمه بار اجباری نیست صدور بیمه نامه منوط به درخواست مشتری و پرداخت حق بیمه از طرف ایشان است.

از دیگر خدمات وانت بار تلفنی اردبیل حمل خرده بار و اثاثیه منزل است. چنانچه قصد حمل اسباب و اثاثیه منزل از اردبیل به شهرهای دیگر را با نیسان بار و وانت بار دارید می توانید با باربری ماموت بار تماس بگیرید. اگر از خدمات حمل خرده بار استفاده کنید کرایه کمتری خواهید پرداخت چرا که کرایه حمل بار میان صاحبان خرده بارها تقسیم می شود.

پس اگر قصد ارسال یک وسیله نظیر لباسشویی، اجاق گاز ، یخچال و یا بارهایی که فضای چندانی در خودروی باربری نمی گیرند را به شهری دیگر دارید از خدمات حمل خرده بار استفاده کنید تا مجبور نباشید کرایه خودروی دربستی را بپردازید.

وانت بار تلفنی اردبیل هزینه باربری

هزینه باربری وانت بار تلفنی اردبیل

نرخ کرایه وانت بار تلفنی اردبیل براساس نرخ مصوب اتحادیه باربری تعیین می شود که همه ساله به باربری ها ابلاغ می شود. علاوه بر نرخ مصوب عواملی وجود دارند که موجب می شوند کرایه حمل بیشتر شود. عواملی نظیر حجم و وزن بار، نوع بار، مدت زمان لازم برای بارگیری و تخلیه، فاصله شهر مبدا تا شهر مقصد، نوع خودروی باربری و … می توانند روی هزینه باربری تاثیر بگذارند. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام نرخ کرایه می توانید با وانت بار تلفنی اردبیل (ماموت بار) تماس بگیرید.

شماره تلفن وانت بار تلفنی اردبیل

اگر برای ارسال بار خود از اردبیل به سایر شهرها نیاز به خودروی وانت یا نیسان دارید می توانید با شماره تلفن های 09149866851 و 02152901 تماس بگیرید. به محض تماس و ثبت درخواست شما ، اعلام بار در سامانه ماموت بار انجام می شود و حمل بار توسط یکی از رانندگان حرفه ای این مجموعه تقبل می شود. شما در هر نقطه ای از کشور که ساکن باشید می توانید در کمتر از یک ساعت به خودروی باربری برای حمل بار خود دسترسی داشته باشید.

وانت بار تلفنی اردبیل شماره تلفن باربری

ماموت بار؛ ناوگان بزرگ حمل و نقل بین شهری

باربری ماموت بار نخستین ناوگان سبک بار بین شهری در کشور است که با تاسیس نمایندگی های گوناگون در شهرهای مختلف کشور توانسته پوششی سراسری برای حمل و نقل سبک بار بین شهری داشته باشد. ارائه خدمات باربری در اسرع وقت و با کیفیت و استانداردهای بالا هدف اصلی باربری ماموت بار در طی این سالها بوده است.

امید است شما نیز با استفاده از خدمات باربری ماموت بار و رضایت از این مجموعه از مشتریان همیشگی ما باشید. جهت ارتباط سریع ، انتقادات و پیشنهادات با دفتر مرکزی باربری در تماس باشید.

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ماموت بار

تازه ترین مقالات