باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02152901

پشتیبانی شهرستان 02152901111

وانت بار تلفنی ارومیه باربری ماموت بار

وانت بار تلفنی ارومیه

در وانت بار تلفنی ارومیه که زیر نظر باربری ماموت بار به ارائه خدمات باربری بین شهری در شهر ارومیه فعالیت دارد پاسخگویی تلفنی و ثبت سفارش باربری به صورت 24 ساعته و در دو شیفت کاری (روزانه و شبانه) انجام می شود. همچنین شما در همه روزهای هفته حتی روزهای تعطیل آخر هفته و تعطیلات رسمی می توانید از خدمات باربری بین شهری ماموت بار استفاده کنید.

حمل هر نوع بار اعم از اثاثیه منزل، تجهیزات و دستگاههای صنعتی و پزشکی، تولیدات کارگاهی، محصولات دامی و کشاورزی، مواد غذایی و … توسط این مجموعه انجام می شود. شما می توانید بسته به میزان و حجم بار خود از انواع خودروی باربری برای حمل بار خود استفاده کنید. کلیه بارها پس از انجام بارگیری در خودرو توسط چادرهای برزنتی بزرگ پوشانده می شوند تا از گرد و خاک و باران در امان باشند.

رانندگان باربری ماموت بار حرفه ای و راه بلد هستند و از بهترین و کوتاهترین مسیرها برای رساندن بار به مقصد استفاده می کنند. همچنین شما می توانید از خدمات بار برگشتی این مجموعه استفاده کنید. کرایه حمل بار برگشتی کمتر از حالت معمول است و رانندگانی که بار خود را در مقصد تحویل داده اند و به مبدا در حال حرکتند آن را تقبل می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست باربری خود از شهر ارومیه و یا شهرهای اطراف با وانت بار تلفنی ارومیه (باربری ماموت بار) با شماره 09142406369 تماس بگیرید.

صدور بارنامه و بیمه نامه معتبر در وانت بار تلفنی ارومیه

صدور بارنامه یکی از اعمال اصلی و ضروری در باربری ماموت بار است چرا که بارنامه به منزله سندی در دست مشتری برای اثبات مالکیت بار است. صدور بارنامه در ماموت بار به صورت آنلاین صورت می گیرد و از اعتبار بالایی برخوردار است. همچنین برای آن دسته از عزیزانی که تمایل دارند بار خود را بیمه کنند، پس از دریافت حق بیمه، بیمه نامه معتبر صادر می شود تا در صورت بروز اتفاقات پیش بینی نشده ، شرکت بیمه خسارات وارده به صاحبان بار را جبران نماید.

وانت بار تلفنی ارومیه صدور بارنامه و بیمه نامه

کرایه حمل بار سبک بار با وانت بار تلفنی ارومیه

از آنجا که کرایه حمل بار بین شهری مبلغ قابل توجهی است بیشتر افراد تمایل دارند از خودروهای کوچکتر نظیر نیسان بار و وانت بار برای حمل بارهای خود استفاده کنند. کرایه حمل یک خودروی باری نظیر خاور و کامیون به مراتب بیشتر از خودروهای کوچک است. علاوه بر این کرایه حمل بار بین شهری با سبک بار توسط اتحادیه باربری تعیین می شود و اگر بارها از نظر وزن و حجم بیش از حد معمول باشند مبلغی به کرایه اضافه خواهد شد.

همچنین اگر بارگیری و تخلیه بار زمان زیادی را از راننده خودروی باربری بگیرد مبلغی به کرایه بار اضافه می شود. استفاده از کارگر بسته بندی، کارگر حمل بار، بیمه کردن بار و … می تواند هر کدام مبلغی به هزینه باربری بیفزاید. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام مبلغ کرایه حمل می توانید با باربری ماموت بار تماس بگیرید.

شماره وانت بار تلفنی ارومیه

چنانچه برای ارسال بارهای خود از شهر ارومیه به شهرهای دیگر نیاز به وانت بار تلفنی ارومیه دارید می توانید حمل بار خود را به باربری ماموت بار بسپارید. شماره تلفن وانت بار تلفنی ارومیه 09142406369 و شماره دفتر مرکزی ماموت بار در تهران 02152901 می باشد. شما پس از تماس و ثبت درخواست خود در کمتر از یک ساعت می توانید از خدمات باربری نیسان بار ماموت بار استفاده کنید.

وانت بار تلفنی ارومیه شماره تلفن باربری

باربری ماموت بار ؛ تخصص و تعهد در کنار هم

باربری ماموت بار با بیش از دو دهه تجربه در زمینه باربری بین شهری سبک بار و دارا بودن 34 نمایندگی در سراسر کشور آماده ارائه خدمات باربری با بالاترین کیفیت و سرعت به هم میهنان عزیز می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر ، درخواست ثبت سفارش باربری، انتقادات، پیشنهادات و … با دفتر مرکزی باربری (تهران) تماس حاصل نمایید.

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ماموت بار

تازه ترین مقالات