باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02152901

پشتیبانی شهرستان 02152901111

وانت بار تلفنی تبریز باربری ماموت بار

وانت بار تلفنی تبریز

وانت بار تلفنی تبریز تحت نظارت باربری ماموت بار به ارائه خدمات باربری سبک بار (نیسان بار و وانت بار) بین شهری مشغول است. در این باربری کلیه امور مربوط به باربری از جمله حمل اثاثیه منزل، حمل کالاهای بازرگانی و تجاری، حمل محصولات دامی، کشاورزی و تولیدی، حمل ماشین آلات و تجهیزات کارخانه ای و کارگاهی، حمل خرده بار و اثاثیه منزل، بسته بندی ، بارگیری و تخلیه بار با نیروی متخصص و … به مشتریان محترم ارائه می شود.

شما می توانید جهت استفاده از خدمات وانت بار تلفنی تبریز به همه شهرها و استان های ایران با کارشناسان ماموت تماس گرفته و نسبت به ثبت درخواست باربری خود اقدام کنید. خودروی باربری در کمتر از یک ساعت درب منزل یا محل کار شما برای بارگیری آماده خواهد بود.

نرخ کرایه وانت بار تلفنی تبریز

هزینه حمل بار از تبریز به عوامل گوناگونی بستگی دارد و به همین منظور نمی توان نرخ کرایه واحدی برای آن اعلام کرد. با توجه به مسافت میان شهر مبدا و مقصد، شبانه یا روزانه بودن حمل بار، نوع بار، وزن و حجم بار، صدور بیمه نامه یا عدم صدور (بسته به درخواست مشتریان بیمه نامه برای بارها صادر می شود و هزینه بیمه نامه با مشتری است) ، مدت زمانی که برای بارگیری و تخلیه بار طول می کشد و … نرخ کرایه وانت بار تلفنی تبریز متفاوت خواهد بود.

برای اطلاع از نرخ دقیق کرایه بار خود با در اختیار قرار دادن مشخصات بار و شهر مقصد می توانید با کارشناسان ماموت بار تماس بگیرید.

وانت بار تلفنی تبریز نرخ کرایه حمل بار

خدمات شبانه روزی وانت بار تلفنی تبریز

خدمات وانت بار تلفنی تبریز به صورت شبانه روزی توسط باربری ماموت بار انجام می شود. برخی از بارها به دلیل حساسیتی که دارند نیاز به حمل سریع آنهاست و این کار به صورت شبانه نیز صورت می گیرد. البته بین کرایه حمل بار در شب و روز تفاوت وجود دارد و درصد مشخصی در حمل شبانه ، کرایه بار بیشتر است.

ارائه خدمات حمل بار در باربری ماموت بار بصورت 24 ساعته و در همه ایام سال حتی روزهای تعطیل صورت می گیرد. شما می توانید برای دریافت خدمات حمل بار با نیسان بار و وانت بار یا سایر خودروهای باربری با اپراتورهای این مجموعه در تماس باشید.

حمل خرده بار با وانت بار تلفنی تبریز

وانت بار تلفنی تبریز خدماتی از نوع حمل خرده بار نیز به مشتریان خود ارائه می دهد. در صورت دریافت خدمات حمل خرده بار دیگر نیاز نیست کرایه خودروی باربری (وانت بار یا نیسان بار) را به صورت کامل و دربستی حساب کنید.

این موجب کاهش مقدار قابل توجهی از هزینه حمل بار می شود و خصوصا برای افرادی که در طی ماه بارها و بارها ارسال بار به شهرهای دیگر دارند بسیار مقرون به صرفه است. حمل خرده بار شامل بارهای سبک و کوچک است که نیازی به حمل آنها با یک خودروی دربستی نیست. برای اطلاع از کرایه حمل خرده بار می توانید با باربری ماموت بار تماس بگیرید.

وانت بار تلفنی تبریز حمل خرده بار

شماره تلفن وانت بار تلفنی تبریز

چنانچه برای حمل انواع بار، اثاثیه منزل، جهیزیه، خرده بار و … به خودروی باربری اعم از نیسان بار و وانت بار نیاز دارید می توانید با شماره تلفن های 09142406369 و 04144236978 در شهر تبریز و یا نمایندگی مرکزی در تهران با شماره پنج رقمی 02152901 تماس بگیرید. اپراتورهای دفتر مرکزی تهران آماده شنیدن انتقادات، شکایات و رضایت شما مشتریان عزیز از مجموعه ماموت بار هستند.

ماموت بار ؛ ارائه دهنده بهترین خدمات باربری بین شهری

گروه حمل و نقل ماموت بار با بیش از دو دهه تجربه در زمینه باربری بین شهری (نیسان بار و وانت بار) ، دارا بودن 34 نمایندگی رسمی در سراسر کشور و بیش از 64000 راننده فعال در سامانه خود آمادگی دارد بهترین خدمات حمل بار بین شهری را به شما مشتریان محترم ارائه دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه باربری بین شهری با دفتر مرکزی باربری در تماس باشید.

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ماموت بار

تازه ترین مقالات