باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02152901

پشتیبانی شهرستان 02152901111

وانت بار تلفنی رشت

وانت بار تلفنی رشت

وانت بار تلفنی رشت تحت نظارت گروه حمل و نقل ماموت بار مشغول به ارائه خدمات باربری بین شهری به مشتریان گرامی است. این باربری همواره در تلاش است که خدمات خود را با بالاترین کیفیت و پایین ترین نرخ باربری به مشتریان خود ارائه دهد.

وانت بار تلفنی رشت تمام امور مربوط به حمل بار را به صورت بین شهری با مجهزترین وانت بارها توسط رانندگان کاملا آموزش دیده و حرفه ای انجام می دهد. از میان امور که توسط این باربری صورت می گیرد می توان به حمل خرده بار، حمل کالاهای صنعتی و تولیدی، حمل کالاهای اداری و تجاری، حمل محصولات کشاورزی و دامداری، حمل مبلمان و جهیزیه، حمل وسایل سنگین و حساس با به کارگیری روش های مدرن و تجهیزات پیشرفته اشاره کرد.

برای استفاده از وانت بار تلفنی رشت می توانید با پشتیبانی ماموت بار تماس بگیرید و بعد از استعلام قیمت و اطلاع از نحوه باربری سفارش باربری خود را ثبت کنید. در این باربری شما مشتریان گرامی می توانید متناسب با فوریت در باربری و یا زمانی که می خواهید بار به مقصد برسد، درخواست خود را رزرو کنید.

برای ارتباط سریع تر با وانت بار تلفنی رشت پیشنهاد می شود با شماره تلفن02152901 تماس حاصل فرمایید. لازم به ذکر است که کارشناسان حمل و نقل ماموت بار در تیم پشتیبانی به صورت 24 ساعته و در تمام روزهای هفته آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی است.

 

خدمات وانت بار تلفنی رشت

خدمات وانت بار تلفنی رشت

در وانت بار تلفنی رشت برای حمل انواع بار به صورت بین شهری که مبدا آنها شهر رشت و مقصد آنها می تواند یکی از شهرهای کشور مانند تهران، البرز، قزوین، کرمان، بوشهر، گرگان باشد، خدمات ویژه ارائه می شود.

همچنین برای در این باربری برای تمام امور بار بارنامه هوشمند و بیمه نامه معتبر صادر می شود که این موارد نیز موجب افزایش ایمنی در حمل بار بین شهری و آرامش خاطر مشتریان خواهد شد. به این صورت که با استفاده از کد رهگیری روی بارنامه مشتریان می تواند از وضعیت بار خود در هر مرحله ای که باشد، به صورت آنلاین مطلع شوند. لازم به ذکر است که چنین خدماتی تنها در حمل و نقل ماموت بار به مشتریان ارائه می شود و در هیچ باربری دیگر  متقاضیان نمی توانند از این خدمات بهره مند شوند.

صدور بیمه نامه معتبر با درخواست مشتری و براساس ارزش بار نیز موجب کاهش دغدغه های باربری خواهد شد، به این صورت که در هنگام بروز آسیب به بار، بیمه متعهد خواهد بود که برای مشتریان به طور کامل جبران خسارت کند. البته در حمل و نقل ماموت بار در کمتر موارد مگر حوادث غیرقابل پیش بینی ممکن است به محموله های مشتریان آسیب وارد شود.

با توجه به خدمات ذکر شده مشتریان با خیال راحت می توانند از وانت بار تلفنی رشت به عنوان یکی از نمایندگی ماموت بار استفاده کنند.

نرخ کرایه وانت بار تلفنی رشت

نرخ کرایه وانت بار تلفنی رشت

هزینه باربری در وانت بار تلفنی رشت مطابق با نرخ اتحادیه باربری و عوامل موثر بر باربری محاسبه می شود. به این صورت که حمل انواع بار با ویژگی های متفاوت هزینه های متفاوتی خواهد داشت. از عوامل موثر بر باربری می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نوع بار
  • وزن و حجم بار
  • مبدا و مقصد باربری
  • نوع وانت بار و تجهیزات آن
  • زمان باربری
  • مدت زمان بارگیری و تخلیه بار
  • بیمه نامه
  • کارگر مورد استفاده برای بسته بندی و حمل بار
  • و….

در این راستا برای اطلاع از نرخ کرایه وانت بار تلفنی رشت متناسب با مشخصات بار خود پیشنهاد می شود که با پشتیبانی ماموت بار تماس بگیرید تا از قیمت دقیق آن مطلع شوید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید.

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ماموت بار

تازه ترین مقالات