باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02152901

پشتیبانی شهرستان 02152901111

وانت بار تلفنی شیراز باربری ماموت بار

وانت بار تلفنی شیراز

وانت بار تلفنی شیراز با نظارت باربری ماموت بار به ارائه خدمات حمل و نقل بار بین شهری با نیسان بار و وانت بار مشغول است و ارائه خدمات بصورت شبانه روزی می باشد. خدمات حمل بار شامل حمل تجهیزات کارگاهی و کارخانه ای، تولیدات کشاورزی و دامی، اثاثیه منزل، خرده بار و … می باشد. حمل کلیه بارها در گروه حمل و نقل ماموت بار با رعایت استانداردهای باربری صورت می گیرد و نرخ کرایه حمل بار نیز طبق تعرفه اتحادیه باربری کل کشور است.

برای استفاده از خدمات وانت بار تلفنی شیراز کافیست با پشتیبانی ماموت بار تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت خودروی باربری نیسان بار یا وانت بار درب منزل یا محل کار شما برای بارگیری حاضر باشد. جهت ارتباط با وانت بار تلفنی شیراز علاوه بر شماره 07136361820 می توانید با شماره پنج رقمی 02152901 (دفتر مرکزی ماموت بار در تهران) تماس حاصل نمایید.

خدمات شبانه روزی وانت بار تلفنی شیراز

خدمات وانت بار تلفنی شیراز به صورت شبانه روزی است و پاسخگویی و پشتیبانی بار نیز بصورت 24 ساعته انجام می شود. اپراتورهای مجموعه ماموت بار حتی در روزهای تعطیل نیز در شیفت های کاری مرتب به پاسخگویی و پشتیبانی بارها تا رسیدن به مقصد مشغول هستند.

صدور بارنامه و بیمه نامه معتبر نیز برای کلیه بارها انجام می شود که به عنوان سندی محکم مبنی بر مالکیت شما مشتریان محترم نسبت به بار تحویلی شماست. صدور بیمه نامه منوط به پرداخت حق بیمه از سمت شما مشتری محترم می باشد. در صورت بروز حوادث پیش بینی نشده با استفاده از خدمات بیمه نامه ، خسارات وارده توسط شرکت بیمه پرداخت می گردد.

وانت بار تلفنی شیراز خدمات شبانه روزی وانت بار

حمل اثاثیه منزل با وانت بار تلفنی شیراز

حمل اثاثیه منزل بین شهری تنها یکی از خدمات باربری وانت بار تلفنی شیراز است. علاوه بر حمل بار خدماتی نظیر بسته بندی اثاثیه توسط کارگر بسته بندی، بارگیری اثاثیه، تخلیه و چیدمان در محل مقصد نیز به درخواست مشتری انجام می شود.

در صورت درخواست استفاده از خدمات کارگر بسته بندی نیازی به تهیه لوازم و وسایل مربوط به بسته بندی از قبیل کارتن خالی، چسب، پلاستیک حبابدار و … از طرف مشتری نیست. بسته بندی با رعایت اصول استاندارد انجام می شود و احتمال آسیب به بار در حین بارگیری، حمل و تخلیه به حداقل می رسد.

شماره تماس وانت بار تلفنی شیراز

اگر قصد استفاده از خدمات وانت بار تلفنی شیراز و ارسال بار از شیراز به سایر شهرهای کشور را دارید می توانید با شماره تلفن های 07136361820 و 02152901 تماس حاصل فرمایید. پاسخگویی به تماس مشتریان ماموت بار به صورت شبانه روزی و در همه ایام هفته حتی تعطیلات رسمی انجام می شود. شماره تلفن 5 رقمی مربوط به دفتر مرکزی ماموت بار در تهران است که ثبت سفارش باربری از طریق آن نیز انجام می شود.

وانت بار تلفنی شیراز شماره تماس وانت بار تلفنی

نرخ کرایه وانت بار تلفنی شیراز

هزینه وانت بار تلفنی شیراز مطابق با نرخ تصویب شده از طرف اتحادیه باربری است ولی در این قیمت عوامل دیگری نیز دخیل هستند. از آن جمله می توان به فاصله بین مبدا و مقصد، وزن و حجم بار، نوع خودروی باربری و … اشاره کرد. جهت اطلاع از نرخ دقیق کرایه وانت بار تلفنی شیراز با کارشناسان ما در ماموت بار تماس بگیرید.

ماموت بار ؛ اولین ناوگان نیسان بار و وانت بار در کشور

گروه حمل و نقل ماموت بار دارای 34 نمایندگی فعال و رسمی در سرتاسر کشور و بیش از 60 هزار راننده ثبت نام شده در سامانه می باشد. این ناوگان بزرگ سبک بار نامی درخشان در عرصه حمل و نقل سبک بار بین شهری در کشور به حساب می آید و شمار روز افزون مشتریان راضی این مجموعه تنها تبلیغات ماموت بار به حساب می آید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید.

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ماموت بار

تازه ترین مقالات