باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02152901

پشتیبانی شهرستان 02152901111

وانت بار تلفنی قم ماموت بار

وانت بار تلفنی قم

وانت بار تلفنی قم تحت نظر باربری ماموت بار به ارائه خدمات باربری بین شهری (سبک بار) اشتغال دارد. از خدمات باربری این مجموعه میتوان به حمل اثاثیه منزل و جهیزیه، محصولات کشاورزی و دامی، کالاهای صنعتی و تولیدی، وسایل حساس و سنگین نظیر پیانو و یخچال سایدبای ساید، وسایل دکوری و چوبی و … اشاره کرد.

جهت دریافت خدمات باربری با نیسان بار و وانت بار می توانید با شماره های 09191934779 و 02537757477 تماس بگیرید. کارشناسان ماموت بار 24 ساعته (در دو شیفت کاری روزانه و شبانه) و در کلیه روزهای هفته حتی ایام تعطیل رسمی آماده ثبت درخواست باربری شما عزیزان می باشند.

حمل لوازم اداری با وانت بار تلفنی قم

چنانچه برای حمل لوازم اداری از قم و شهرهای اطراف به شهرها و شهرستانهای دیگر کشور نیاز به خودروی نیسان بار و وانت بار دارید می توانید از خدمات وانت بار تلفنی قم استفاده کنید. کلیه لوازم اداری اعم از صندلی، میز، میز جلسه، فایل کشودار، کمد، ملزومات اداری و … با دقت در خودروی باربری بارگیری شده و توسط چادر برزنتی پوشانده می شود تا در طی مسیر مشکلی برای لوازم اداری پیش نیاید.

همچنین شما می توانید برای بسته بندی لوازم اداری به صورت استاندارد و ایمن از کارگران بسته بندی باربری ماموت بار کمک بخواهید. برای هماهنگی جهت کرایه وانت بار تلفنی قم می توانید با باربری ماموت بار تماس بگیرید.

وانت بار تلفنی قم حمل لوازم اداری

شماره تلفن وانت بار تلفنی قم

جهت بهره گیری از خدمات باربری وانت بار تلفنی قم میتوانید با شماره تلفن های 02152901 (دفتر مرکزی تهران)، 09191934779 و 02537757477 تماس حاصل نمایید. پاسخگویی تلفنی توسط اپراتورهای باربری ماموت بار به صورت شبانه روزی (شیفت های کاری روزانه و شبانه) و در همه روزهای هفته انجام می شود. در صورت ثبت سفارش باربری در کمتر از یک ساعت خودروی نیسان بار یا وانت بار در محل بارگیری حاضر خواهد شد.

نرخ کرایه وانت بار تلفنی قم

هزینه باربری در وانت بار تلفنی قم مطابق نرخ اتحادیه باربری است. البته عواملی بر مقدار کرایه حمل تاثیرگذارند که عبارتند از :

  • نوع بار
  • نوع خودروی باربری (نیسان بار، وانت بار، خاور، کامیون و …)
  • حجم و وزن بار
  • فاصله میان مبدا تا مقصد به کیلومتر
  • مدت زمان بارگیری و تخلیه بار
  • استفاده از کارگر حمل و تخلیه
  • استفاده از کارگر بسته بندی
  • صدور یا عدم صدور بیمه نامه
  • و …

برای اطلاع از نرخ دقیق کرایه وانت بار تلفنی قم با باربری ماموت بار به شماره 02152901 در هر ساعتی از شبانه روز می توانید تماس بگیرید.

وانت بار تلفنی قم نرخ کرایه وانت بار

صدور بیمه نامه و بارنامه معتبر در وانت بار تلفنی قم

صدور بیمه نامه منوط به درخواست مشتری محترم باربری می باشد چرا که این یک امر اختیاری محسوب می شود. ولی با توجه به خطرات پیش بینی نشده ای که در جاده های کشور در اثر لغزندگی جاده، ریزش کوه، تصادفات و … وجود دارد کار عاقلانه استفاده از خدمات بیمه بار می باشد.

از طرفی کلیه بارهایی که در ماموت بار حمل می شوند دارای بارنامه معتبر و آنلاین هستند تا مشتریان محترم سندی محکم برای اثبات مالکیت خود روی بارهایشان داشته باشند و از این بابت دچار نگرانی نشوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان ماموت بار تماس بگیرید.

باربری ماموت بار ؛ نخستین ناوگان سبک بار حمل و نقل بین شهری

باربری ماموت بار با 34 نمایندگی فعال در سراسر کشور و 64000 راننده فعال و ثبت نام شده در سامانه باربری خود به صورت شبانه روزی (24 ساعته) و در کلیه ایام هفته (حتی تعطیلات رسمی) آماده ارائه خدمات باربری سبک بار با نیسان و وانت به شما مشتریان عزیز می باشد. برای بهره مندی از خدمات گروه حمل و نقل ماموت بار می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس بگیرید.

مقالات مرتبط :

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ماموت بار

تازه ترین مقالات