باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02152901

پشتیبانی شهرستان 02152901111

وانت بار تلفنی یزد باربری ماموت بار

وانت بار تلفنی یزد

وانت بار تلفنی یزد زیر نظر گروه حمل و نقل ماموت بار به ارائه خدمات باربری با نیسان بار و وانت بار به صورت بین شهری مشغول است. از خدماتی که توسط این باربری انجام می شود می توان به حمل کالاهای تولیدی و صنعتی ، حمل اثاثیه منزل ، حمل خرده بار ، حمل محصولات دامی و کشاورزی ، حمل وسایل حساس و سنگین ، حمل جهیزیه و مبلمان و … اشاره کرد.

جهت ارتباط سریع با وانت بار تلفنی یزد می توانید با شماره پنج رقمی 02152901 (دفتر مرکزی تهران) تماس بگیرید. اپراتورهای باربری ماموت بار به صورت شبانه روزی و در کلیه روزهای هفته آماده پاسخگویی و ثبت درخواست باربری شما مشتریان محترم می باشند.

حمل اثاثیه با وانت بار تلفنی یزد

حمل اثاثیه منازل ، ادارات و کارگاه ها تنها یکی از خدمات باربری در وانت بار تلفنی یزد است. در این نوع خدمت اثاثیه با دقت و نظم در خودروی باربری (نیسان بار یا وانت بار) بارگیری شده و با چادر برزنتی پوشانده می شود تا در طی مسیر در اثر باد و باران احتمالی آسیبی به اثاثیه نرسد. چنانچه برای کارتن کردن لوازم و اثاثیه نیز به کمک احتیاج دارید می توانید از خدمات کارگران بسته بندی ماموت بار استفاده کنید.

توصیه می شود در بسته بندی اثاثیه حساس و شکستنی نهایت دقت را انجام دهید و یا از کمک کارگران بسته بندی کمک بگیرید. توجه داشته باشید که حمل اثاثیه بین شهری صورت می گیرد و برای حمل اثاثیه در داخل شهر می توانید از خدمات باربری اتوبارها استفاده کنید.

وانت بار تلفنی یزد حمل اثاثیه منزل

بار برگشتی در وانت بار تلفنی یزد

ارائه خدمات بار برگشتی در وانت بار تلفنی یزد انجام می شود. بارهای برگشتی کرایه ای به مراتب کمتر از نرخ بارهای عادی دارند. حمل این گونه بارها توسط خودروهایی صورت می گیرد که باری را در مقصد تحویل داده و قصد بازگشت به مبدا را دارند.

نکته قابل ذکر اینجاست که نرخ باربری در ماموت بار در حد بارهای برگشتی و کاملا منصفانه است و مشتریان بی شمار این باربری دلیلی بر این ادعا هستند. جهت کسب اطلاع از نرخ کرایه بار برگشتی با کارشناسان ماموت بار تماس بگیرید.

شماره تلفن وانت بار تلفنی یزد

برای استفاده از خدمات باربری وانت بار تلفنی یزد می توانید با شماره تلفن باربری ماموت بار به شماره 09133249924 تماس گرفته و یا با دفتر مرکزی (تهران) با شماره 02152901 تماس حاصل فرمایید. پاسخگویی تلفنی در این مجموعه به صورت 24 ساعته (دو شیفت کاری) و در همه روزهای هفته حتی ایام تعطیل می باشد.

وانت بار تلفنی یزد شماره تلفن وانت بار

نرخ کرایه وانت بار تلفنی یزد

نرخ کرایه در وانت بار تلفنی یزد طبق نرخ اتحادیه باربری و سایر عوامل موثر بر میزان کرایه حمل تعیین می شود. عوامل موثر بر نرخ کرایه وانت بار تلفنی یزد شامل نوع بار ، حجم و وزن بار ، فاصله بین مبدا و مقصد به کیلومتر ، نوع خودروی باربری ، مدت زمان لازم برای بارگیری و تخلیه بار و … می باشد. جهت اطلاع از هزینه باربری وانت بار تلفنی یزد می توانید با پشتیبانی باربری ماموت بار تماس بگیرید.

باربری ماموت بار ؛ ارائه با کیفیت ترین خدمات باربری بین شهری

ماموت بار نخستین ناوگان حمل و نقل بین شهری سبک بار آماده ارائه با کیفیت ترین خدمات باربری بین شهری با نیسان بار و وانت بار به مشتریان خود می باشد. باربری ماموت بار با 34 نمایندگی فعال در سراسر کشور پوشش سراسری در ارائه خدمات حمل و نقل بین شهری داشته و کارشناسان این مجموعه به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مشتریان محترم می باشند. برای بهره مندی از خدمات گروه حمل و نقل ماموت بار می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل نمایید.

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ماموت بار

تازه ترین مقالات