باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02152901

پشتیبانی شهرستان 02152901111

وانت بار تهران به شهرستان ماموت بار

وانت بار تهران به شهرستان قیمت مناسب

وانت بار تهران به شهرستان قیمت مناسب : یکی از پر استفاده ترین خودروهای حمل بار در ابعاد سبک بار ، وانت بارها هستند . در کشور ما انواعی از وانت بارها از قبیل وانت نیسان ، وانت پیکان ، وانت مزدا ، وانت پراید و آریسان تولید می شوند و به ارائه خدمات باربری درون شهری و بین شهری اختصاص دارند .

البته طی سالهای گذشته به دلیل تولید انبوه وانت پیکان اصطلاح وانت اغلب برای این دسته از خودروهای باربری استفاده می شود . اگر ساکن شهر تهران هستید و به دنبال وانت بار تهران به شهرستان قیمت مناسب هستید حتما با باربری ماموت بار تماس بگیرید .

ماموت بار نه تنها در تهران بلکه در 28 شهر بزرگ کشور نمایندگی فعال دارد که هماهنگی و پشتیبانی بار تا رسیدن به مقصد را انجام می دهند .

وانت بارها از هر نظر وسیله مناسبی برای بارهای کمتر از دو تن هستند و از نظر قیمت کرایه حمل هم بسیار مقرون به صرفه تر از خودروهای بزرگتر نظیر خاور هستند . در این مقاله با باربری ماموت بار همراه باشید تا بیشتر با باربری وانت بار آشنا شوید .

آیا وانت بار برای حمل اثاثیه منزل مناسب است ؟

در جواب به این سوال باید گفت که بستگی دارد میزان از نظر حجم و وزن لوازم و اثاثیه چقدر باشد؟ اگر حجم آن متناسب با قسمت بار وانت بار باشد و وزن آن نیز از دو تن تجاور نکند می توان آن را با وانت بار حمل کرد .

در مورد حمل اثاثیه منزل از یک شهر به شهر دیگر باید گفت که حتما اثاثیه باید به صورت اصولی و استاندارد بسته بندی شده باشند تا در اثر تکانهای جاده ای دچار شکستگی و آسیب نشوند .

همچنین راننده وانت بار باید نسبت به کشیدن چادر برزنتی روی اثاثیه اقدام کند تا گرد و خاک و بارش باران احتمالی موجب خرابی و لک شدن اثاثیه منزل نشود . شما با بیمه کردن بارهای خود نیز می توانید خیال خود را از بابت آسیب دیدگی وسایل خود راحت کنید .

پیشنهاد می کنیم مقاله حمل خرده بار با نیسان بار را مطالعه کنید . 

وانت بار تهران به شهرستان قیمت مناسب - وانت برای حمل اثاثیه منزل

وانت بار تهران به شهرستان قیمت مناسب

دفتر مرکزی باربری ماموت بار در شهر تهران واقع شده و 28 نمایندگی فعال آن در سرتاسر کشور و در مراکز استانها واقع شده اند . شما اگر قصد ارسال بار از تهران به شهرستانها را داشته باشید و بالعکس می توانید روی ماموت بار حساب کنید .

یک مزیت بزرگ باربری ماموت بار این است که قیمت کرایه حمل این باربری در مقایسه با سایر باربری ها مناسب تر است و در حد کرایه بارهای برگشتی است .

از آنجا که اغلب رانندگان ماموت بار برای بازگشت به شهر خود به دنبال بار ولو با کرایه ارزانتر هستند این امکان وجود دارد که اغلب بارهای ارسالی از طرف ماموت بار با تعرفه کرایه حمل بار برگشتی محاسبه شوند که این بسیار به نفع مشتریان باربری خواهد بود .

مقاله پیشنهادی : سامانه اعلام بار نیسان 

وانت بار تهران به شهرستان قیمت مناسب - وانت بار بین شهری

باربری ماموت بار ، کرایه ارزان ترین وانت بار

باربری ماموت بار نزدیک به سه دهه سابقه و تجربه در زمینه باربری بین شهری با نیسان بار و وانت بار دارد و در این مدت توانسته شعب و نمایندگی های زیادی در سرتاسر کشور ایجاد کند .

ناوگان بزرگ ماموت بار بزرگترین ناوگان باربری سبک بار کشور می باشد که بیش از 64000 راننده فعال در سامانه آن عضو هستند و به ارائه خدمات باربری مشغولند .

پاسخگویی و پشتیبانی از مشتریان در ماموت بار بصورت 24 ساعته و در شیفت های شبانه و روزانه انجام می شود . به عبارتی ماموت بار هیچ وقت نمی خوابد و ارائه خدمات باربری با وانت بار و نیسان بار در آن همیشگی است .

اگر یک بار مشتری ماموت بار شده باشید دیگر این باربری را با هیچ باربری دیگری عوض نخواهید کرد . برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات باربری بین شهری با دفتر مرکزی باربری تماس بگیرید .

مقالات مرتبط :

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ماموت بار

تازه ترین مقالات