باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02152901

پشتیبانی شهرستان 02152901111

حمل خرده بار با نیسان بار

حمل خرده بار با نیسان بار

حمل خرده بار با نیسان بار : حتما تا حالا براتون پیش اومده که بخواهید یک وسیله برقی مثل یخچال یا لباسشویی ، یک بسته ، چند تا کارتن لوازم و … رو از شهرتون به شهر دیگه ای ارسال کنید .

اگه بخواهید یه وسیله نقلیه کامل رو برای این کار کرایه کنید اصلا به صرفه نیست و خصوصا اگه فاصله بین شهرها زیاد باشه اصلا نمی صرفه .

خب راه حلش چیه ؟ ما حمل خرده بار با نیسان بار رو به شما توصیه می کنیم . حالا حمل خرده بار چیه و کرایه اش چقدره ؟ این موضوعی هست که قراره تو این مقاله بهش بپردازیم .

باربری ماموت بار یه باربری بین شهریه که اختصاصا در زمینه ارائه خدمات باربری با نیسان بار و وانت بار تخصص داره . پس اگه خواستید خرده بار از شهرتون به یه شهر دیگه بفرستید با شماره 02152901 تماس بگیرید .

مطمئن باشید که ماموت بار منصف ترین باربریه حمل خرده باره که می تونید پیدا کنید . یه خبر خوب دیگه اینکه ماموت بار تو همه استانها نمایندگی فعال داره و این یعنی سرعت در خدمات رسانی به مشتریان در سرتاسر کشور .

خرده بار چیست ؟

حمل خرده بار یک شیوه از حمل بار است که در آن کالاهای گوناگون از افراد و شرکتهای مختلف در یک خودروی باربری قرار گرفته و به مقصد مشخص ارسال می شود . مهمترین مزیت این روش کاهش هزینه های باربری است چون کرایه حمل بین افراد مختلف تقسیم می شود .

پیشنهاد می کنیم مقاله سامانه اعلام بار نیسان را مطالعه نمایید . 

حمل خرده بار با نیسان بار - خرده بار چیست

حمل خرده بار با نیسان بار چه مزایایی دارد ؟

  • کاهش هزینه حمل و نقل به مقدار زیاد
  • استفاده از خدمات باربری با همان کیفیت و دقت
  • تکمیل ظرفیت نیسان بار سریعتر از سایر خودروهاست و پس زمان باربری کاهش می یابد .
  • صدور بارنامه معتبر و بیمه نامه (به درخواست مشتری) مانند سایر باربری ها
  • و …

حمل خرده بار از تهران به شهرستان ها

از آنجا که شهر تهران شلوغ و پرجمعیت است و یک شهر تولیدی ، صنعتی ، تجاری محسوب می شود با شهرستانهای دیگر مراودات زیادی دارد .

بسیاری کالاها از شهرها و شهرستان های دیگر به این شهر ارسال می شوند تا در بازارهای گوناگون عرضه شوند و همچنین بسیاری از تولیدات این شهر بزرگ به شهرستان های دیگر ارسال می شوند چرا که مازاد بر مصرف و نیاز شهروندان تهرانی می باشند .

این تولیدات مشتریان زیادی در سرتاسر کشور دارند و روزانه بارهای زیادی از شهر تهران به شهرستانها ارسال می شود . در این میان اشخاص نیز برای ارسال بارها و کالاهای خردتر و کوچکتر هم از باربری استفاده می کنند .

ارسال بار به صورت خرده بار در باربری ها رونق زیادی دارد و برای مشتریان نیز خوشایندتر است که کرایه حمل کمتری بپردازند .

اگر قصد ارسال بار از تهران به سایر شهرستانها یا بالعکس را دارید می توانید با باربری ماموت بار تماس بگیرید و حمل بار و خرده بار خود را به نیسان بارها و وانت بارهای ماموت بار بسپارید .

مقاله پیشنهادی : استفاده از نیسان بار برون شهری چه مزایایی دارد ؟

حمل خرده بار با نیسان بار - نیسان تهران به شهرستان

باربری ماموت بار ؛ باربری اختصاصی نیسان بار و وانت بار

شما می توانید از خدمات باربری نیسان بار و وانت بار بین شهری ماموت بار در هر ساعتی از شبانه روز حتی در روزهای تعطیل رسمی استفاده کنید . اپراتورهای ماموت بار در دو شیفت روز و شب آماده پاسخگویی ، ثبت سفارش ، صدور بارنامه و بیمه نامه و پشتیبانی از بارها تا رسیدن به مقصد می باشند .

برای ارسال بارهای خود کافیست با شماره های باربری ماموت بار تماس بگیرید و حمل بار و خرده بار خود را به این باربری مطمئن ، قدیمی و با تجربه بسپارید .

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات باربری بین شهری با دفتر مرکزی باربری تماس بگیرید . 

مقالات مرتبط :

5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ماموت بار

تازه ترین مقالات