پشتیبانی شهرستان 02152901

دفتر مرکزی 02186122565

باربری ماموت بار
باربری اهواز به تهران نیسان بار - ماموت بار

باربری اهواز به تهران نیسان بار

باربری اهواز به تهران نیسان بار نیز یکی از خدمات باربری ماموت بار می باشد که توسط شعبه اهواز این باربری انجام می گردد.

از آنجا که باربری ماموت اختصاصا در زمینه نیسان بار فعالیت دارد ارسال هر گونه بار با این نوع خودروی باربری در دستور کار این باربری است.

تهران شهری بزرگ و پرجمعیت و پایتخت ایران است و برای همه شهرهای کشور مقصد خوبی جهت عرضه محصولات و تولیدات و همچنین خرید مواد اولیه و لوازم تولید شده در این شهر می باشد.

در این مقاله به باربری اهواز و آشنایی بیشتر با مجموعه ماموت بار خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

باربری اهواز به تهران نیسان بار

برای ارسال بار از اهواز به تهران مسیرهای گوناگونی وجود دارد که کوتاه ترین آن 824 کیلومتر است که چیزی در حدود 9 ساعت و نیم زمان می برد و طولانی ترین مسیر که 1000 کیلومتر است و 12 ساعت و 20 دقیقه زمان نیاز دارد تا طی شود.

برای طی کردن این مسیر طولانی و حمل بار بایستی از یک باربری مطمئن استفاده کرد. رانندگان باربری ماموت بار سال ها تجربه در زمینه رانندگی جاده ای دارند و بهترین و کوتاهترین مسیرها را برای حمل بار انتخاب می کنند.

پیشنهاد می کنیم مقاله نیسان برگشتی و مزایای آن را مطالعه نمایید. 

باربری اهواز به تهران نیسان بار - اهواز به تهران

ویژگی های بارز باربری ماموت بار

باربری ماموت بار دارای ویژگی هایی است که در کمتر شرکت باربری دیده می شود. این ویژگی ها شامل موارد زیر است:

1- خدمات شبانه روزی و بی تعطیلی

خدمات باربری ماموت بار بصورت شبانه روزی و بدون تعطیلی است و این نکته مثبتی برای یک باربری محسوب می شود چرا که بسیاری از حمل و نقل ها در ایام تعطیل انجام می گردد.

همچنین در هنگام شب به دلیل کاهش حجم ترافیک باربری در زمان کمتری انجام می شود و برخی مشتریان درخواست ارسال بار در شب هنگام را دارند. نیسان بارهای ماموت بار همواره آماده دریافت بار و حمل آن به مقصد می باشند.

2- بیمه نامه معتبر در باربری اهواز

ماموت بار کلیه بارها حتی خرده بار و کنارباری را نیز بیمه می نماید به شرطی که مشتری درخواست این کار را داشته باشد و حق بیمه باربری را پرداخت نماید. این بیمه نامه معتبر بوده و در صورت بروز خسارت شرکت بیمه جبران خواهد نمود.

مبلغ این حق بیمه در مقابل ارزش کل بار ناچیز است و شرط احتیاط این است که بارها را بیمه نمود تا در صورت ایجاد حوادث پیش بینی نشده دیگر نگران اتلاف بار و خسارت ناشی از آن نبود.

مقاله پیشنهادی : باربری نیسان بار اهواز

باربری اهواز به تهران نیسان بار - ویژگی های بارز ماموت بار

3- بسته بندی، بارگیری و پوشاندن بارها بصورت اصولی

نیسان بارهای ماموت بار همگی مجهز به چادرهای برزنتی هستند که پس از بارگیری با دقت روی بارها کشیده می شوند تا از آسیب دیدن بار در اثر برف، باران و گرد و خاک جلوگیری نمایند.

اگر مشتری محترم باربری ماموت بار درخواست بسته بندی لوازم و اثاثیه ای که قرار است ارسال شود را داشته باشد این بسته بندی بصورت اصولی انجام شده و با استفاده از ضربه گیر از آسیب دیدن لوازم مشتری جلوگیری می کنند.

4- کارگران مجرب و حرفه ای

یکی از اصول مهم باربری استفاده از کارگران حرفه ای در این کار است چرا که اگر کارگران حمل اثاثیه و بار را به درستی انجام ندهند موجب تلف شدن بار یا آسیب به اثاثیه خواهند شد.

باربری ماموت بار همواره از کارگران حرفه ای و مجرب در کار بارگیری استفاده می نماید و شما می توانید ضمن سفارش باربری خود درخواست کارگر نیز داشته باشید.

5- خدمات اسباب کشی با انواع خودروهای باربری

خدمات اسباب کشی و حمل اثاثیه منزل در ماموت بار انجام می شود. البته بسته به میزان لوازم و وسایل ماشین باربری مناسب برای این کار ارسال می شود.

مثلا اگر حجم اثاثیه منزل زیاد باشد ماشین های خاور مسقف و اگر کم باشد اغلب نیسان بار برای این کار ارسال می گردد.

بیشتر بخوانید : باربری شبانه روزی نیسان بار تهران 

باربری اهواز به تهران نیسان بار - پشتیبانی شبانه روزی

6- وقت شناسی

یکی دیگر از ویژگی های برجسته و مثبت ماموت بار وقت شناسی پرسنل و رانندگان آن می باشد. شما در هر نقطه ای از ایران که باشید می توانید با ماموت بار تماس بگیرید و سفارش باربری خود را ثبت نمایید.

راننده خودروی باربری در اسرع وقت درب منزل یا محل کار شما حضور پیدا کرده و بار شما را تحویل خواهد گرفت.

7- پاسخگویی و پشتیبانی شبانه روزی

اپراتورهای باربری ماموت بار در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی به مشتریان، ثبت سفارش و پشتیبانی می باشند. کافیست با شماره های این باربری تماس بگیرید و خیال خود را از بابت ارسال بارهای خود راحت کنید.

باربری ماموت بار ، تنها باربری اختصاصی نیسان بار

در سامانه ماموت بار بیش از 64000 راننده فعال عضو هستند که به محض ثبت سفارش مشتری آماده اعزام به محل و دریافت بار می باشند.

این باربری بصورت اختصاصی در زمینه نیسان بار فعالیت می کند گرچه در صورت درخواست مشتری خودروهای باربری دیگری نیز می تواند جهت حمل بار ارسال نماید. با ماموت بار یک باربری تخصصی را تجربه کنید.

مقالات مرتبط :

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *