پشتیبانی شهرستان 02152901

دفتر مرکزی 02186122565

باربری ماموت بار
باربری-نیسان-بار-ارومیه-ماموت-بار

باربری نیسان بار ارومیه

باربری نیسان بار ارومیه همواره مورد استفاده واردکنندگان کالاهای مختلف ازجمله وارد کنندگان کالای پارچه بوده که این محصول را از کشورهای همسایه ایران مانند ترکیه وارد می کنند.

ارومیه یکی از کلانشهر های ایران محسوب می شود که مرکز استان آذربایجان غربی نیز است.

این شهر از زمان قدیم در میان مسیر اصلی ارتباطی قفقاز، میان رودان و آسیای صغیر بوده که همین موضوع باعث شده تا باربری های مختلفی در این شهر به وجود بیایند و در میان صاحبان ماشین های باربری و مشاغل مختلف ارزش بالایی داشته باشد.

از شهرهای مهم این استان می توان به ارومیه، اشنویه، پیرانشهر، تکاب، میاندوآب و سردشت اشاره کرد که هر کدام از این شهر هم به دلیل هم مرز بودن با کشورهای دیگر و هم به دلیل وجود شهرک های صنعتی شماره 1 و 2 ارومیه، شهرک صنعتی اشنویه، شهرک صنعتی تکاب، شهرک صنعتی پیرانشهر و دیگر شهرک های صنعتی اشاره کرده که هرکدام باعث افزایش ارزش باربری ارومیه در این استان می شوند.

کشور ایران از طریق استان آذربایجان غربی با کشورهای آذربایجان، ترکیه و عراق مرز زمینی دارد که باعث شده تا واردکنندگان، بارهای خود را از این راه وارد کشور کنند و آن را به مرکز این استان یعنی ارومیه برسانند و از طریق باربری نیسان بار ارومیه این محصولات را به سایر شهرهای کشور ارسال کنند.

از ماشین هایی که در حمل بار ارومیه باربری ماموت بار استفاده می شود، می توان به انواع نیسان وانت اشاره کرد که هر کدام از ویژگی های خاصی برخوردار هستند که متناسب با کالا خود می توانید ماشین باربری مناسب را رزرو کنید.

برای اطلاع از نیسان وانت های موجود در گروه حمل و نقل ماموت بار می توانید شماره تلفن 09142406369 تماس حاصل فرمایید. تیم پشتیبانی در این مجموعه باربری به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی است. 

باربری-نیسان-بار-ارومیه-ماموت-بار

وانت حمل بار ارومیه

اگر وزن باری کمتر از 2200 کیلوگرم دارید، پیشنهاد می کنیم تا از وانت های موجود در باربری ارومیه  گروه حمل و نقل ماموت بار استفاده کنید؛ زیرا هم با سرعت بیشتری می توانند بار شما را در مقصد تحویل دهند و هم با هزینه کمتری می توانید حمل بار از ارومیه را انجام دهید.

وانت های موجود در ارومیه شامل پیکان وانت، پراید وانت و نیسان وانت می شوند.

وانت نیسان ارومیه

در میان وانت های موجود در ارومیه، ماشین باربری نیسان نسبت به سایر وانت های موجود از ارزش بالاتری برخوردار است، زیرا هم ظرفیت وزنی بالاتری را بارگیری می کند و هم ابعاد بیشتری را برای بارگیری در اختیار شما قرار می دهد، همچنین برای ماشین های  وانت نیسان باربری ماموت بار بارنامه هوشمند صادر می شود که متاسفانه بقیه وانت های موجود فاقد بارنامه هستند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این ماشین باربری می توانید از مقاله انواع وانت بار استفاده کنید.

گروه حمل و نقل ماموت بار با به کارگیری ماشین های برگشتی نیسان توانسته تا با مناسب ترین تعرفه های ممکن، مجهزترین ماشین های باربری مانند وانت نیسان را در اختیار شما مشتریان گرامی در شهر ارومیه قرار دهد.

باربری-وانت-نیسان-اورمیه-ماموت-بار

باربری نیسان بار ارومیه به تهران

اکثر واردکنندگان سعی دارند بار خود را به تهران برسانند تا بتوانند هم داخل شهر تهران مورد استفاده تولیدی ها قرار دهند و هم برای سایر استان های کشور ارسال کنند.

رانندگان برای حمل بار از ارومیه به تهران از شهرهای تبریز، زنجان و قزوین عبور می کنند. به دلیل مسافت ارومیه به تهران همواره برای صاحبان نگرانی به جهت آسیب دیدن بار وجود دارد، اما باربری ماموت بار با استفاده از بیمه های معتبر به شما این اطمینان خاطر را می دهد تا در صورت بروز احتمالی حادثه جبران خسارت از سمت بیمه انجام شود.

مسافت ارومیه به تهران

فاصله ارومیه به تهران 755 کیلومتر است، این فاصله برای ماشین های سواری 8 تا 9 ساعت است که با سرعت تقریبی 90 کیلومتر بر ساعت حرکت کنند.

ماشین های باری برای حفظ امنیت بار و  به دلیل وزن بار مجبور به حرکت با سرعت پایین تری نسبت به ماشین های سواری هستند که همین موضوع باعث می شود تا حمل بار از ارومیه به تهران زمان بیشتری لازم داشته باشد.

برای دریافت کالا خود از ارومیه به تهران با ماشین باری نیسان باید مدت زمانی 11 ساعته را انتظار داشته باشید.

کرایه نیسان از ارومیه به تهران

کرایه ماشین باری نیسان از ارومیه به تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد که عبارت است از:

  • محل دقیق بارگیری
  • محل دقیق تخلیه
  • وزن بار
  • حجم بار
  • فصل باربری
  • نوع ماشین باربری
  • مقصد باربری
  • مبدا باربری

و دیگر مواردی که ممکن است باعث تغییر کرایه نیسان از ارومیه به تهران شود که تمامی این موارد را می توانید در مقاله کرایه نیسان وانت مطالعه کنید.

شرکت حمل و نقل ماموت بار با توجه به داشتن تعداد 70 هزار نفری رانندگان نیسان بار توانسته تا مناسب ترین خدمات در حمل بار نیسان به تهران را داشته باشد و در صورت نیاز به ماشین باری نیسان ظرف حداکثر 1 ساعت در اختیار شما قرار می دهد.

باربری ارومیه به اصفهان

شهرک های صنعتی اصفهان روزانه تولیدات خود را دارند و برای افزایش و ادامه این تولیدات به مواد اولیه ای که از طریق واردات تامین می شود، نیاز دارند و از طرفی محصولات تولید شده در اصفهان نه تنها در کشور مورد استفاده قرار می گیرد، بلکه به خارج از کشور نیز ارسال می شوند.

درواقع می توان بیان کرد که ارومیه به عنوان گمرکی برای واردات و صادرات محصولات مختلف از ایران به دیگر نقاط محسوب می شود که باعث شده ارتباط ارومیه و اصفهان در هیچ زمانی قطع نشود و همواره ماشین های باری در رفت و آمد بین مسیر ارومیه و اصفهان باشند.

برهمین اساس مجموعه باربری های مختلفی داخل شهر ارومیه هستند که می توانید از خدمات آنها به جهت باربری ارومیه به اصفهان استفاده کنید؛ اما در این بین تنها گروه حمل و نقل ماموت بار است که با سابقه 30 ساله خود و با داشتن بزرگ ترین ناوگان نیسان بار کل کشور توانسته تا به پوشش تمامی استان های کشور برسد و نه تنها توانایی ارائه خدمات حمل بار ارومیه به اصفهان دارد، بلکه در زمینه باربری اصفهان به ارومیه نیز از معتبرترین شرکت های حمل و نقل به حساب می آید.

برای ارسال بار از اصفهان به ارومیه می توانید با دفتر ماموت بار در اصفهان با شماره تماس 09133249924 در ارتباط باشید.

باربری-ارومیه-به-تهران-ماموت-بار

شماره باربری ارومیه

گروه حمل و نقل ماموت بار از جمله شرکت های موفق در ارومیه است که با شرکت های نام آشنا استان آذربایجان غربی از گذشته تا به امروز همکاری های موفق داشته.

شرکت ماموت بار امروزه قوی تر از قبل به صورت شبانه روزی خدمات خود ارائه میدهد و نسبت به گذشته ناوگان نیسان بار خود را چند برابر کرده است.

اگر شما هم نیاز به دریافت بهترین خدمات باربری ارومیه دارید لازم است تا شماره باربری ارومیه را داشته باشید و با شرکت ماموت بار با شماره تماس 09142406369 تماس حاصل فرمایید.

خرده-بار-ارومیه-ماموت-بار

حمل خرده بار با باربری نیسان بار ارومیه

برای ارسال بارهایی با وزن پایین، بهترین راه استفاده از خدمات خرده بار ارومیه است که باربری های مختلفی این خدمات را ارائه می دهند؛ اما روند کاری اکثر شرکت های ارسال خرده بار ارومیه به این صورت است که لازم به بردن بار برای باربری توسط خودتان است که باعث می‌شود هم اتلاف وقت شود، هم ممکن است مجبور باشید از شهری به شهر دیگر برای ارسال بار سفر کنید.

اما مجموعه باربری ماموت بار با تمامی باربری ها در کشور فرق دارد و روند کاری متفاوتی را برای خرده بار خود در نظر گرفته است.

روند کاری ماموت بار به این صورت است که تمامی ماشین های ماموت بار در آدرسی که شما تعیین کنید، برای بارگیری آماده می شوند و حمل بار توسط بهترین رانندگان آموزش دیده با مجهزترین ماشین های باربری صورت می گیرد.

برای آشنایی بیشتر با چگونگی حمل خرده بار با ماموت بار می‌ توانید مقاله خرده بار را مطالعه کنید. همچنین برای حمل انواع بار باربری بین شهری می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید. مجموعه باربری ماموت بار به صورت سراسری و شبانه روزی به مشتریان خود بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت و پایین ترین نرخ باربری ارائه می دهد. 

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *