باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02186122565

پشتیبانی شهرستان 02152901
باربری نیسان بار بیرجند - ماموت بار

باربری نیسان بار بیرجند

باربری نیسان بار بیرجند تحت نظارت گروه حمل و نقل ماموت بار ارائه دهنده خدمات باربری به کلیه استان ها و شهرهای کشور است. شهر بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی و در شرق کشور واقع شده است. آب و هوای نیمه بیابانی این منطقه موجب تابستانه ای گرم و خشک و زمستان های سرد است و بارش کم و بیشتر در زمستان به صورت برف صورت می گیرد.

قدمت این شهر به قبل از اسلام می رسد و شهری تاریخی و باستانی به حساب می آید. برای رسیدن به بیرجند از تهران باید از گرمسار و سمنان عبور کرد.

فاصله این دو شهر هم 1065 کیلومتر است که فاصله ای خیلی طولانی است. باربری به این شهر و شهرهای اطراف از طریق هوایی، جاده ای و ریلی انجام می شود؛ ولی باربری جاده ای به صورت سبک بار و سنگین بار بیش از سایر راهها انجام می شود.

باربری نیسان بار بیرجند توسط نمایندگی شرکت ماموت بار در این شهر انجام می شود. در این مقاله سعی داریم بیشتر با شهر بیرجند و باربری ماموت بار آشنا شویم، پس تا پایان با ما همراه باشید.

تعرفه باربری نیسان بار بیرجند به شهرستان در سال 1401

هزینه باربری از بیرجند به شهرهای اطراف تابع عوامل گوناگونی است. مثلا اینکه حجم و وزن بار چقدر است، ماشین باربری که قرار است حمل بار را انجام دهد، چیست؟ (نیسان بار، وانت بار، خاور، کامیون، کامیونت یا تریلی) ، فصل باربری و شب یا روز بودن باربری و … مواردی هستند که روی قیمت باربری تاثیر می گذارند.

برای اطلاع از میزان هزینه باربری می توانید با شماره های شرکت ماموت بار تماس بگیرید و پس از دادن اطلاعاتی از قبیل نوع بار، حدود حجم یا وزن آن و شهر مقصد از قیمت کرایه حمل مطلع شوید.

پیشنهاد ویژه ماموت بار : باربری نیسان بار شهرستان به تهران 

تعرفه باربری نیسان بار بیرجند - باربری نیسان بار بیرجند

لیست خدمات باربری ماموت بار در بیرجند

  • حمل اثاثیه منزل با انواع خودروهای باربری نظیر خاور مسقف، بدون سقف، نیسان بار و وانت بار
  • بیمه کردن کلیه بارها تا سقف دلخواه مشتری به همراه صدور بارنامه هوشمند
  • همکاری با رانندگان متعهد و مجرب و خوش قول
  • حمل کنارباری و خرده بار به همه شهرهای کشور
  • اعزام کارگر بسته بندی جهت بسته بندی اصولی و استاندارد اثاثیه منزل
  • پاسخگویی و پیگیری بار توسط اپراتورهای شرکت ماموت بار به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته
  • باربری با انواع ماشین های سنگین و سبک به خصوص نیسان بار
  • حمل بار بصورت درون شهری و برون شهری
  • حمل تخصصی لوازم آنتیک و لوکس و لوازم خانگی بزرگ مثل ساید بای ساید
  • بارگیری و حمل اثاثیه منزل به وسیله کارگران مجرب به همراه ضربه گیر و پتو
 

مقاله پیشنهادی : انواع بارنامه و بیمه نامه 

چرا باربری ماموت بار را انتخاب کنم - باربری نیسان بار بیرجند

چرا باربری ماموت را انتخاب کنم؟

  • دارا بودن مجوز رسمی
  • قیمت های مناسب کرایه حمل
  • تجربه زیاد و خوش سابقه بودن
  • باربری شبانه روزی
  • داشتن مشاوران با حوصله و دقیق برای پاسخگویی به مشتریان
  • دارا بودن 28 نمایندگی فعال و معتبر در شهرهای مختلف کشور و مراکز استان ها
  • رعایت حقوق و جلب رضایت مشتری تا تحویل بار به مقصد
  • ارسال خودروی باربری مناسب با وزن، حجم و نوع بار
  • اعزام کارگران ماهر در زمینه بسته بندی اثاثیه
  • سرعت عمل در دریافت سفارش، هماهنگی با راننده و ارسال خودرو باربری
  • و …

اصولی که در هنگام اسباب کشی باید رعایت شود، چیست؟

1- درست بسته بندی کردن لوازم 

مهمترین اصل در باربری لوازم از جایی به جای دیگر بسته بندی اصولی و استاندارد لوازم است. خصوصا برخی وسایل و لوازم که در مقابل ضربه آسیب پذیری بیشتری دارند باید با مراقبت بیشتری بسته بندی شوند.

برای این کار استفاده از پلاستیک های حباب دار موجود در بازار و پتو و ضربه گیر و روزنامه پیچ کردن ظروف شیشه ای بسیار کاربردی است.

2- تهیه کارتن مناسب اسباب کشی

کارتن خالی را می توان از فروشگاه ها و مغازه ها تهیه کرد یا از شرکت های کارتن سازی خریداری کنید. باید دقت کرد که جنس کارتن ها سفت و محکم باشد و اندازه آنها هم نسبتا بزرگ باشد تا لوازم بیشتری را بتوان در آنها جای داد. همچنین قبل از چیدن لوازم در درون کارتن باید با چسب نواری پهن درزها را چسباند تا هنگام حمل اثاثیه مشکلی پیش نیاید.

حتی در برخی موارد پس از بسته بندی و چسب زدن کارتن به خصوص کارتن هایی که لوازم سنگینی در آن جای داده شده می توان از طناب برای محکم کردن آن استفاده کرد.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله کرایه نیسان وانت را از دست ندهید.

اصولی که در اسباب کشی باید رعایت کرد - باربری نیسان بار بیرجند

3- ضد ضربه کردن لوازم داخل کارتن

روزنامه باطله، پارچه یا پلاستیک حباب دار به خوبی می توانند از وسایل داخل کارتن در برابر آسیب جلوگیری کنند. همچنین سعی کنید تعداد زیادی لوازم شکستنی را در یک کارتن جای ندهید و توازن را در بین کارتن ها برقرار کنید. این احتمال را بدهید که اگر بصورت ناخواسته و اتفاقی یکی از کارتن ها دچار مشکل شود تعداد زیادی از لوازم دچار آسیب نشوند.

4- حفظ ایمنی در مواقع اسباب کشی

خطراتی از قبیل گاز گرفتگی و برق گرفتگی در مواقع اسباب کشی یا در خانه نو ممکن است اتفاق بیفتد که در اثر اهمال، خستگی، نداشتن تمرکز و حواس پرتی صاحب خانه است. ابتدا اصول ایمنی را در خانه جدید رعایت کنید و با چک کردن فیوزها، کنتور برق، پکیج یا رادیاتورها، آبگرمکن، اجاق گاز و … اطمینان پیدا کنید که امنیت برقرار است و سپس به کارهای جابجایی لوازم بپردازید.

5- انتخاب یک باربری مطمئن و کار درست

ممکن است برای شما یا اطرافیانتان اتفاق افتاده باشد که در حین باربری برایتان مشکلاتی از قبیل بدقولی راننده، کارگران غیر حرفه ای، درخواست کرایه بیشتر به دلایلی که قبلا توافق نشده، مفقود شدن برخی لوازم یا کارتن ها، صدمه به لوازم در اثر بی دقتی کارگران و… پیش آمده باشد.

پس انتخاب یک باربری حرفه ای و مورد اعتماد در حمل اثاثیه بسیار مهم است. گروه حمل و نقل ماموت بار با سال ها تجربه در زمینه باربری و حسن شهرت در این زمینه به شما اطمینان می دهد که یک باربری راحت، با کیفیت و منصفانه را از این شرکت شاهد خواهید بود.

ماموت بار، حرفه ای در حمل بار

گروه حمل و نقل ماموت بار همواره تلاش کرده تا با رانندگانی همکاری کند که علاوه بر حرفه ای بودن در کار، خوش اخلاق بوده و رضایت مشتری برایشان اهمیت داشته باشد. همچنین مشاوران، کارشناسان و اپراتورهای ماموت بار با صبر و حوصله در همه ساعات شبانه روز و همه ایام سال آماده پاسخگویی و ارائه کمک و راهنمایی در زمینه باربری به مشتریان محترم هستند. بنابراین کافی است از طریق لینک زیر با این مجموعه تماس بگیرید.

مقالات مرتبط :

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *