پشتیبانی شهرستان 02152901

دفتر مرکزی 02186122565

باربری ماموت بار
باربری نیسان بار یزد - ماموت بار

باربری نیسان بار یزد

کلمه یزد در لغت به معنی پاک و سپند است و وجه تسمیه آن هم شهر خدا و سرزمین مقدس می باشد. این شهر تاریخی به شهر بادگیرها، دارالعباده ، شهر آتش و آفتاب و شهر دوچرخه ها معروف است.

اگر شما در شهر یزد یا شهرهای اطراف آن نظیر میبد، اشکذر، تفت، فهرج، بافق، هرات، اردکان و … ساکن هستید می توانید از طریق باربری نیسان بار یزد که تحت نظارت شرکت ماموت بار فعالیت می کند بارهای خود را به اقصی نقاط ایران ارسال نمایید.

نیسان بار در دسترس ترین ماشین باربری در ایران است که بیش از 64000 راننده فعال نیسان بار در سامانه ماموت بار آماده به کار هستند.

استان یزد به دلیل اینکه در مرکز ایران واقع شده است به کلیه استانهای کشور دسترسی نسبتا خوبی دارد. شهر یزد مرکز تولید برخی محصولات کشاورزی، صنایع دستی، سوغاتی های خوشمزه و… است.

این تولیدات بوسیله نیسان بارها و یا ماشین های سنگین به شهرهای دیگر ارسال می شوند و برخی از آنها نیز برای صادرات به سمت جنوب کشور و بنادری همچون بندرعباس، بندر بوشهر و… ارسال می شوند تا به کشورهای حوزه خلیج فارس یا کشورهای دیگر صادر شوند.

مردمان یزد افرادی سخت کوش هستند که توانسته اند در طول تاریخ با شرایط سخت کویری منطقه یزد کنار آمده و به تولیدات مهمی در این خطه بپردازند. در این مقاله سعی داریم بیشتر با شهر یزد و همچنین باربری نیسان بار یزد آشنا شویم پس تا پایان همراه ما باشید.

عوامل موثر در کرایه نیسان بار - باربری نیسان بار یزد

عوامل موثر در کرایه نیسان بار

عوامل زیادی در کرایه نیسان بار تاثیر می گذارند که این بدلیل نبود قانونی جامع و کامل و نظارت روی کرایه حمل و نقل این ماشین هاست.

مثلا در مواقع بروز مشکلاتی نظیر آب گرفتگی و سیل، خرابی جاده یا بارندگی برخی رانندگان سودجو اقدام به افزایش کرایه ها می کنند. سه عاملی که روی قیمت کرایه نیسان بار یا ماشین های باربری دیگر تاثیر می گذارند عبارتند از:

1- قیمت سوخت 

اولین چیزی که روی قیمت کرایه نیسان بار تاثیر می گذارد قیمت سوخت است. ماشین های باربری معمولا با بنزین یا گازوئیل کار می کنند که نرخ گازوئیل کمتر از بنزین دچار تغییرات می شود و ثبات بیشتری دارد ولی نرخ بنزین در کشور ما هر چند سال یک بار تغییر اساسی می کند.

طبیعی است که راننده ای که بنزین گران تری در باک خودروی خود می ریزد باید کرایه بیشتری هم دریافت کند تا متحمل ضرر نگردد.

این عامل در اختیار رانندگان نیست و آنها نیز تابع شرایط روز و قیمت سوخت مجبور به افزایش کرایه هستند.

2- مسافت برحسب کیلومتر:

ناگفته پیداست که هر چه مسیری طولانی تر باشد استهلاک خودرو و مصرف سوخت آن نیز افزایش می یابد و همچنین زمان بیشتری از راننده صرف حمل و نقل بار می گردد.

فاصله بین مبدا و مقصد روی کرایه باربری تاثیر زیادی دارد. مورد دیگری هم وجود دارد این است که مقصد بار کدام شهر یا محدوده باشد.

برخی شهرها باربری فعالی دارند و راننده می تواند در بازگشت بار دیگری را به سمت شهر خود حمل کند و برایش به صرفه تر است تا بخواهد با ماشین خالی برگردد.

مثلا فرض کنید راننده ای از شهر یزد باری را به سمت شهر اصفهان حمل می کند و در بازگشت از اصفهان نیز می تواند باری را که به بار برگشتی معروف است به شهر خود یا شهرهای اطراف برگرداند. در صورتیکه اگر بار را به شهری ببرد که بار چندانی به اطراف ارسال نمی کند کرایه آن نیز بیشتر است.

3- ارزش کالا یا بار

نوع کالا یا باری که از شهری به شهر دیگر ارسال می شود بر کرایه حمل تاثیر دارد. قسمت عمده این تفاوت به دلیل این است که برای بارهایی که ارزش بیشتری دارند باید مبلغ بیمه بیشتری پرداخت تا اگر دچار خسارت شوند شرکت بیمه آن را جبران نماید. پس این مبلغ بیمه نامه روی کرایه تاثیر می گذارد.

برای اطلاع از مبلغ دقیق کرایه حمل باربری با نیسان از شهر خود به شهرهای دیگر کافیست با شرکت ماموت بار تماس بگیرید و با اعلام بار، میزان آن و سایر اطلاعات لازم مبلغ دقیق را از کارشناسان این شرکت دریافت نمایید.

مقاله پیشنهادی: باربری نیسان بار شهرستان به تهران 

باربری نیسان بار یزد به تهران - باربری نیسان بار یزد

باربری نیسان بار یزد به تهران

فاصله شهر یزد تا شهر تهران چیزی در حدود 623 کیلومتر است که با خودروی شخصی می توان در عرض 6 ساعت و نیم آن را طی کرد که البته این مدت برای ماشین های باربری اندکی بیشتر است زیرا به دلیل محدودیت های سرعت و حفظ سلامت بار رانندگان مجبورند کمی کندتر حرکت نمایند.

همانطور که می دانید این مسیر طولانی ممکن است خطراتی را برای بار شما به همراه داشته باشد. به همین خاطر باید در انتخاب شرکت باربری خود دقت لازم را انجام دهید.

رانندگان شرکت ماموت بار کاملا حرفه ای و راه بلد هستند و کلیه جاده های کشور را بارها و بارها طی کرده و بارها را به سلامت به مقصد رسانده اند.

کلیه بارها توسط چادرهای برزنتی با دقت پوشانده می شوند تا آسیبی از نظر بارش و گرد و غبار به بارها وارد نشود. شهر تهران همواره بازار خوبی برای انواع محصولات شهرها و استانهای دیگر کشور است.

وجود جمعیت زیاد و پایتخت بودن تهران باعث شده که انواعی از محصولات زراعی، دامی، تولیدی، صنعتی و … همه روزه به سمت تهران روانه شود که بسیاری از این بارها هم توسط ناوگان نیسان بار انجام می شود.

شهر یزد این مزیت را دارد که با وجود دوری از پایتخت به شهرهای مهمی همچون اصفهان، کرمان، بندرعباس و … نزدیک است و می تواند بازار خود را داشته باشد.

پیشنهاد می کنیم مقاله پایانه نیسان بار را مطالعه نمایید. 

ناوگان عظیم نیسان بار در شرکت ماموت بار - باربری نیسان بار یزد

ناوگان عظیم نیسان بار در شرکت ماموت بار

شرکت ماموت بار با چند دهه تجربه و سابقه در زمینه باربری و عضویت چندین هزار تایی از رانندگان نیسان بار در سامانه خود در همه ساعات شبانه روز و ایام هفته آماده ارائه خدمات باربری نیسان بار به هموطنان عزیز می باشد.

اپراتورهای شرکت ماموت بار همواره آماده پاسخگویی و راهنمایی مشتریان محترم در زمینه باربری و خدمات مرتبط به آن می باشند. فقط با یک تماس باربری مطمئن را تجربه کنید.

مقالات مرتبط :

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *