پشتیبانی شهرستان 02152901

دفتر مرکزی 02186122565

باربری ماموت بار
باربری یزد به تهران نیسان بار - ماموت بار

باربری یزد به تهران نیسان بار

باربری یزد به تهران نیسان بار به صورت تخصصی و حرفه ای و با هزینه باربری منصفانه با بهترین بیمه نامه جهت حمل هر نوع کالا و بار در سریعترین زمان ممکن به مشتریان محترم ارائه می گردد. خودروهای سبک بار خصوصا نیسان بار جهت جابه جایی بارها در خدمت شما می باشند. باربری یزد به تهران از همه شهرهای اطراف یزد نیز انجام می شود.

نمایندگی ماموت بار در شهر یزد ارائه کننده خدمات باربری نیسان بار و نیسان بار برگشتی در سطح شهر و استان یزد به همه نقاط کشور می باشد. ماموت بار جهت حمل بار از یزد، میبد، بافق، مهریز ، اردکان، مروست، ابرکوه، اشکذر و … به تهران خدمات حمل و نقل بار را به مشتریان محترم عرضه می کند.

بیمه باربری یزد به تهران نیسان بار

جهت باربری یزد به تهران نیسان بار بهترین بیمه نامه ها جهت حفاظت و ایمنی از محموله های شما در نظر گرفته می شود.

بیمه کردن بارها موجب آسودگی خاطر صاحب بار می گردد تا اگر در اثر حادثه ای پیش بینی نشده اتفاقی برای بار ارسالی افتاد شرکت بیمه که بیمه کننده بار است تمامی خسارات را جبران نماید.

مبلغ حق بیمه باربری در مقایسه با ارزش بار قیمت ناچیزی است و با اینکه بیمه کردن بار الزامی نیست ولی توسط ماموت بار توصیه می شود تا کلیه بارها بیمه شوند.

مقاله پیشنهادی : نیسان برگشتی و مزایای آن

باربری یزد به تهران نیسان بار-بیمه باربری یزد به تهران نیسان بار

باربری از یزد به تهران همه روزه

شما در هر ساعتی از شبانه روز که اراده کنید می توانید با ماموت بار تماس بگیرید و درخواست ماشین باربری برای ارسال بارهای خود نمایید. اپراتورهای ماموت بار بصورت شبانه روزی آمادگی پاسخگویی در زمینه ارائه خدمات باربری به مشتریان عزیز را دارند. دیگر نگران حمل بار خود در روزهای تعطیل رسمی نیز نباشید.

ماموت بار فکر همه جا را کرده است. در روزهای تعطیل هم می توانید برای دریافت خدمات باربری خود با این مجموعه تماس بگیرید. کارشناسان ماموت بار همواره به خوش خلقی و مشتری مداری شهرت دارند و شعار ماموت بار ارائه خدمات باربری همیشه و همه جاست.

تعرفه باربری در حمل بار از یزد به تهران چقدر است؟

تعرفه باربری به نوع بار، نوع ماشین باربری، بیمه شدن یا نشدن بار، حجم و وزن بار، مسافت بین مبدا و مقصد و… بستگی دارد. برای کسب اطلاعات لازم در زمینه تعرفه باربری حمل بار از یزد به تهران می توانید با ماموت بار تماس بگیرید و از کارشناسان این مجموعه در این زمینه مشاوره رایگان بگیرید.

بیشتر بخوانید : باربری تهران به یزد نیسان بار 

باربری یزد به تهران نیسان بار - تعرفه باربری در حمل بار

چرا نیسان بار را برای حمل بار خود انتخاب کنم؟

نیسان بارها معروف ترین و بیشترین ماشین های باربری سبک بار در ایران می باشند. این محبوبیت به دلیل ویژگی های مثبت این نوع خودرو می باشد. نیسان وانت ها برخلاف وانت بارهای دیگر نظیر وانت پیکان، وانت پراید، وانت مزدا و آریسان که همگی بارهای زیر یک تن را می توانند حمل کنند قادر است تا حدود سه تن بار را بارگیری و حمل نماید.

این ماشین باربری توان و قدرت بالایی در سربالایی و سرپایینی ها دارد و برای جاده های کشور خصوصا مناطق کوهستانی با شیب های تند بسیار مناسب است.

همچنین با کرایه کردن نیسان بار نیازی نیست که کرایه بالای ماشین های باربری سنگین را تقبل نمایید البته به شرطی که باری که دارید را بتوان با نیسان بار حمل نمود.

برخی افراد به جای کرایه یک خاور از دو نیسان بار استفاده می کنند که کرایه حمل کمتری را پرداخت نمایند.

پیشنهاد می کنیم مقاله پایانه بار نیسان را مطالعه نمایید. 

باربری یزد به تهران نیسان بار - چرا نیسان بار برای حمل بار انتخاب کنم

ماموت بار، ارائه خدمات باربری نیسان بار همیشه و همه جا

گروه حمل و نقل ماموت بار تنها باربری در کشور است که به صورت اختصاصی تنها باربری نیسان بار انجام می دهد و ناوگان 64000 عضوی نیسان بار ماموت بار موید این مطلب است.

همچنین در هر ساعتی از شبانه روز و هر روزی از هفته از هر جایی از ایران می توانید با این باربری تماس بگیرید و حمل بارهای خود را به آن بسپارید.

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *