باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02186122565

پشتیبانی شهرستان 02152901
شماره باربری وانت بار بندرعباس - ماموت بار

شماره باربری وانت بار بندرعباس

اگر ساکن بندرعباس و دیگر شهرهای استان هرمزگان هستید و به دنبال یک باربری مطمئن برای ارسال بار خود به شهرهای دیگر کشور می باشید با شماره باربری وانت بار بندرعباس 09172039080 تماس بگیرید .

باربری ماموت بار شعبه بندرعباس در کنار 39 شعبه دیگر این مجموعه در مراکز استانها آماده ارائه خدمات باربری وانت بار و نیسان بار بین شهری به هموطنان عزیز می باشند .

باربری وانت بار در بندرعباس

همانطور که می دانید شهر بندرعباس شهری بندری در جنوب کشور است که بندرگاههای زیادی برای تبادل اجناس و کالاهای وارداتی و صادراتی دارد .

درست است که باربری با خودروهای سنگین نظیر تریلی و کامیون و یدک کش بسیار پررونق است ولی در کنار آن باربری سبک بار با نیسان و وانت نیز بسیار انجام می شود .

باربری ماموت بار که متخصص در زمینه باربری نیسان بار و وانت بار است شعبه ای فعال در شهر بندرعباس دایر نموده است که اینگونه خدمات را به مشتریان محترم ارائه می دهد .

حمل خرده بار و کنارباری نیز در این مجموعه انجام می شود که بسیار پرکاربرد و پرطرفدار است . کرایه حمل در ماموت بار در حد بارهای برگشتی و مقرون به صرفه تر از سایر باربری ها می باشد و این یکی از دلایل محبوبیت این باربری در بین مشتریان است .

مقاله پیشنهادی : باربری بندرعباس به تهران نیسان بار

شماره باربری وانت بار بندرعباس - وانت بار در بندرعباس

آیا نیسان بار خودروی مناسبی برای حمل اثاثیه منزل است ؟

در نگاه کلی باید گفت خیر زیرا لوازم منزل از نظر وزن و حجم مطابقت با ظرفیت نیسان بارها ندارد ولی برای حمل اثاثیه ای که وزنی کمتر از 2.5 تن داشته باشند و از ظرفیت نیسان بار بیشتر نباشند می توان از این خودرو استفاده کرد .

البته باید خاطرنشان کرد که برای جلوگیری از آسیب به بار در اثر گرد و غبار و بارش باران و برف بایستی روی بارها توسط چادر برزنتی پوشانده شود تا مسئله ای برای بار پیش نیاید .

در باربری های درون شهری این مسئله اهمیت چندانی ندارد چرا که مسیر کوتاه است و نیازی به این کار نیست ولی در باربری بین شهری خصوصا در مناطق کوهستانی که بارش های جوی بیشتر است لزوم این کار بیشتر احساس می شود .

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری نیسان بار بندرعباس را مطالعه کنید . 

شماره باربری وانت بار بندرعباس - چرا نیسان بار؟

شماره باربری وانت بار بندرعباس

باربری وانت بار که با خودروهای وانت نیسان ، وانت پیکان ، وانت پراید ، آریسان و وانت مزدا انجام می شود حمل بارهای زیر 2 تن را به عهده دارد .

همچنین وانت بارهای کفی مبلی ، یخچالدار و مسقف نیز در این مجموعه وجود دارند که براساس نوع بار انتخاب شده و به محل بارگیری اعزام می شوند . شماره باربری وانت بار بندرعباس 09173505563 و شعبه مرکزی ماموت بار در تهران با شماره 02152901 می باشد .

بیشتر بخوانید : نرخ کرایه نیسان بر حسب کیلومتر 1402 

شماره باربری وانت بار بندرعباس - وانت بار و نیسان بار

ظرفیت حمل انواع وانت بار در ایران

  • نیسان وانت : ظرفیت حمل تا 2200 کیلوگرم
  • پیکان وانت : ظرفیت حمل تا 700 کیلوگرم
  • وانت پراید : ظرفیت حمل بار تا 500 کیلوگرم
  • وانت آریسان : ظرفیت حمل تا 1000 کیلوگرم
  • وانت مزدا : ظرفیت حمل تا 1000 کیلوگرم

نیسان بارها به دلیل فراوانی در ایران و ظرفیت حمل بالاتر نسبت به سایر وانت بارها از محبوبیت خاصی نسبت به سایر وانت ها برخوردارند و این موجب شده که حتی کرایه حمل بین شهری این خودروها بعضا با سایر وانت ها همسان بوده و یا حتی به دلیل بارهای برگشتی کرایه ای کمتر از وانت های دیگر داشته باشد .

ماموت بار ؛ باربری ارزان و فوری با نیسان بار

ارزان بودن و فوری بودن از ویژگی های بارز باربری ماموت بار می باشد . ارزان بودن کرایه حمل ماموت بار به این دلیل است که هدف این باربری سود کمتر در قبال مشتری بیشتر است .

فوری بودن ارائه خدمات ماموت بار نیز به دلیل وجود شعب متعدد در کشور و همچنین شبانه روزی بودن ارائه خدمات این مجموعه است .

تعطیلی در ماموت بار معنا ندارد و هر ساعتی از شبانه روز و هر روزی از ایام هفته حتی تعطیلات ارائه خدمات باربری انجام می گردد .

مقالات مرتبط :

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *