باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02186122565

پشتیبانی شهرستان 02152901
شماره باربری وانت بار یزد ماموت بار

شماره باربری وانت بار یزد

شماره باربری وانت بار یزد که تحت نظارت گروه حمل و نقل ماموت بار فعالیت می کند عبارت از 09133898476 و 09130335364 است.

باربری وانت بار یزد یکی از نمایندگی های رسمی و فعال باربری ماموت بار است که تمام امور باربری را به صورت ایمن و کاملا حرفه ای با مجهزترین ماشین های باربری انجام می دهد. این باربری همواره سعی در ارائه بهترین خدمات با پایین ترین تعرفه باربری دارد.

برای استفاده از این باربری می توانید با پشتیبانی این مجموعه تماس بگیرید و درخواست خود برای حمل بار را ثبت کنید. بعد از اعلام بار در کمتر از یک ساعت ماشین باربری متناسب با بار برای شما ارسال خواهد شد.

خدمات باربری وانت بار یزد

خدمات باربری وانت بار یزد

از خدمات باربری وانت بار یزد می توان به حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار، حمل محصولات صنعتی و کشاورزی، محمل فرآورده های دامی و تولیدی، حمل وسایل سنگین و تجهیزات صنعتی اشاره کرد.

در این باربری تمام خدمات باربری با انواع ماشین باربری مانند انواع وانت بار انجام می شود. در این باربری نیسان بار یکی از ماشین های باربری با تقاضای بالا برای حمل انواع بار است. 

وانت نیسان جزو پرکاربردترین وسیله نقلیه در باربری بین شهری است که به علت ویژگی هایی مانند محدودیت تردد نداشتن در سطح شهر، مصرف سوخت پاپین، هزینه باربری پایین (در ازای میزان باری که جابجا می کند تا بیش از 2 تن، هزینه باربری با نیسان بار بسیار پایین است)، بدنه محکم و قدرت موتور بالا و حمل بار با آن در تمام جاده ها به خصوص جاده های صعب العبور، این ماشین باربری را به محبوب ترین ماشین باربری در میان متقاضیان حمل بار کرده است.

در باربری وانت بار یزد برای تمام امور باربری بارنامه هوشمند صادر می شود که با استفاده از کد رهگیری روی بارنامه مشتریان می توانند از وضعیت بار خود به صورت آنلاین مطلع شوند، همین مورد موجب جلب اعتماد و رضایت مشتریان می شود. این ویژگی را می توان جزو ویژگی های انحصاری گروه حمل و نقل ماموت بار و نمایندگی های آن دانست؛ زیرا در هیچ باربری دیگر چنین خدماتی به مشتریان ارائه نمی شود.

از دیگر خدمات باربری وانت بار یزد می توان صدور بیمه نامه معتبر برای تمام امور باربری اشاره کرد. این باربری با درخواست مشتری و با توجه به ارزش کالا برای باربری بین شهری بیمه نامه صادر می کند که موجب ایمنی بیشتر بار می شود و در صورت بروز حوادث یا آسیب به بار بتواند خسارت آن را پرداخت کند. 

همچنین این کار موجب جلب اعتماد و رضایت مشتریان در استفاده از خدمات باربری می شود، به صورتی که بدون هیچ دغدغه ای حمل بار خود را به این مجموعه می سپارند و خیالشان از بابت سالم رسیدن آن به مقصد آسوده خواهد بود.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله باربری تهران به یزد نیسان بار پیشنهاد می شود.

شماره باربری وانت بار یزد

شماره باربری وانت بار یزد

برای تمام متقاضیان حمل بار در شهر یزد اطلاع درباره شماره های باربری بسیار اهمیت دارد تا از طریق آن بتواند از خدمات حمل بار مطلع شوند و بتوانند برآورد کنند که برای باربری موردنظر خود چقدر باید هزینه کنند.

بنابراین برای اطلاع رسانی شما مشتریان گرامی همان طور که در ابتدای این مطلب ذکر شد، شماره تلفن باربری وانت بار یزد عبارت از 09133898476 و 09130335364 است که از طریق آن می توانید درخواست باربری خود را ثبت کنید.

پشتیبانی این باربری به صورت شبانه روزی و 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی است.

ماموت بار، نخستین ناوگان سبک بار در کشور

گروه حمل و نقل باربری ماموت با داشتن بیش از 30 سال سابقه در زمینه باربری بین شهری با نیسان بار و 34 نماینده رسمی و 64000 راننده فعال در سراسر کشور موجب ایجاد نخستین ناوگان سبک بار در ایران شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس بگیرید. 

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *