باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02186122565

پشتیبانی شهرستان 02152901
باربری آبادان به تهران نیسان بار - ماموت بار

باربری آبادان به تهران نیسان بار

باربری آبادان به تهران نیسان بار یکی از ده ها خدمات باربری ماموت بار می باشد که در این مقاله قرار است به آن پرداخته شود پس با ما همراه باشید.

شهر آبادان مرکز استان خوزستان است که به دلیل دارا بودن پالایشگاه نفت و پتروشیمی و همچنین هم مرز بودن با کشور عراق و راهبردی بودن از مهمترین شهرهای کشور محسوب می شود.

پالایشگاه نفت آبادان یکی از بزرگترین پالایشگاههای نفت در دنیاست که در این شهر واقع شده است. این شهر از شمال با شادگان، از جنوب و شرق با خلیج فارس ، از غرب با کشور عراق و از شمال غرب با خرمشهر همسایه است.

آبادان همچنین بزرگترین تولیدکننده خرما در استان خوزستان است که علاوه بر مصرف داخلی به خارج از کشور نیز صادر می شود.

همه روزه ماشین های باربری اعم از سنگین و سبک در حال ورود به این شهر و خروج از آن هستند و تولیدات صنعتی و محصولات باغی و کشاورزی را از این شهر به شهرهای دیگر حمل می کنند.

همانطور که گفته شد تولید خرما نقش مهمی در اقتصاد آبادان دارد و این محصول توسط خودروهای باری به اقصی نقاط ایران ارسال شده و همچنین برای صادرات به بنادر فرستاده می شوند. باربری ماموت بار نیز شعب فعالی در مراکز استانها دارد که شعبه آبادان آماده ارائه خدمات باربری به کلیه مشتریان محترم در این شهر و شهرهای اطراف می باشد.

باربری آبادان به تهران نیسان بار

اگر روی نقشه نگاهی بیندازید می بینید که فاصله بین آبادان تا تهران مسافت زیادی است و اگر بخواهید این مسافت را با خودروی شخصی طی کنید باید حدود 900 کیلومتر را در عرض 10 ساعت و 45 دقیقه بپیمایید.

حال اگر قرار باشد باری را از این شهر به سمت تهران ارسال کنید می توانید از باربری ماموت بار درخواست خدمات باربری نمایید.

این باربری اختصاصا در زمینه نیسان بار فعالیت دارد ولی در صورت درخواست و نیاز مشتری می تواند بوسیله سایر ماشین های سنگین باربری خدمات باربری را به مشتریان محترم ارائه نماید.

عمده محصولی که از این شهر و استان خوزستان به شهر تهران ارسال می شود خرماست و اخیرا برنج نیز در خوزستان کشت می شود که این محصول به تهران و شهرهای دیگر برای فروش فرستاده می شود.

از طرفی دفتر مرکزی ماموت بار در شهر تهران واقع شده و رانندگان می توانند پس از تحویل بار در تهران برای دریافت بار برگشتی با دفتر مرکزی تماس گرفته و بار را به مقصد آبادان یا شهرهای اطراف آن بارگیری نمایند. حال ببینیم بار برگشتی چه مزایایی دارد؟

مقاله پیشنهادی : باربری نیسان بار تهران 

باربری آبادان به تهران نیسان بار - آبادان به تهران

مزایای بار برگشتی

بار برگشتی که به آن نیسان بار برگشتی یا نیسان برگشتی هم می گویند یکی از خدمات باربری است که در آن راننده خودروی باربری بعد از تحویل بار در شهر مقصد برای بازگشت به شهر خود از باربری آن شهر درخواست بار می نماید.

اما در باربری به دلیل اینکه رانندگان دیگری هم درخواست بار به همان شهر را داشته باشند اگر راننده قبول نماید که با کرایه کمتری این کار را انجام دهد بار بدون معطلی به او تحویل می شود و دیگر نیازی به صف انتظار نیست.

حال ببینیم این کار چه نفعی برای راننده، مشتری و در نهایت شرکت باربری دارد؟

  • مزایای بار برگشتی برای مشتری : میزان کرایه بار برگشتی کمتر از بار معمولی است که این بسیار خوشایند مشتریان می باشد. از طرفی دقیقا همان خدمات باربری و با همان کیفیت در ازای مبلغی کمتر به مشتری ارائه می شود.
  • مزایای بار برگشتی برای راننده : در این گونه مواقع راننده می تواند بدون اینکه معطل شود باری را تحویل گرفته و به شهر خودش برگردد بدون اینکه مجبور باشد با ماشین خالی برگردد.
  • مزایای بار برگشتی برای شرکت باربری : افزایش تعداد مشتریان و سود در طولانی مدت
 

پیشنهاد می کنیم مقاله نیسان بار برگشتی تهران به شهرستان را مطالعه نمایید. 

باربری آبادان به تهران نیسان بار - مزایای بار برگشتی

 ماموت بار، ارائه دهنده بهترین خدمات باربری

باربری ماموت بار با بیش از دو دهه سابقه درخشان در زمینه باربری نیسان بار و 34 شعبه در مراکز استان ها آماده ارائه خدمات باربری به صورت حمل اثاثیه منزل، خرده بار، بار برگشتی، کنارباری و… با نیسان بار می باشد.

برای دریافت خدمات باربری با ماموت بار تماس بگیرید و در کمترین زمان بار خود را به مقصد ارسال نمایید.

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *