پشتیبانی شهرستان 02152901

دفتر مرکزی 02186122565

باربری ماموت بار
باربری بوشهر به تهران نیسان بار - ماموت بار

باربری بوشهر به تهران نیسان بار

باربری بوشهر به تهران نیسان بار تحت نظارت شعبه بوشهر باربری ماموت بار انجام می گیرد .

شهر بوشهر مرکز استان بوشهر می باشد که جمعیتی در حدود 250 هزار نفر دارد و این شهر بندری چهارمین شهر پرجمعیت در جنوب ایران است .

این شهر بصورت شبه جزیره است زیرا فقط از شرق با خشکی مرتبط است و از سه طرف دیگر با آبهای خلیج فارس احاطه شده است . آب و هوای این شهر نیمه بیابانی و گرم است و به دلیل ساحلی بودن در روزهای زیادی از سال حالت شرجی دارد.

این شهر از نظر خاک چندان غنی و قابل استفاده برای کشاورزی نیست و مردم این شهر بیشتر از طریق صیادی و کار در کشتی سازی ، کارخانجات نفت و گاز و پتروشیمی و شیلات امرار معاش می کنند.

این شهر به دلیل بندرگاه بودن روزانه مرکز تبادل بسیاری از کالاهای وارداتی و صادراتی می باشد . حمل این بارها توسط باربری های زیادی انجام می گردد که باربری ماموت بار نیز یکی از این باربری های مهم و تاثیرگذار در شهر بوشهر می باشد .

درست است که باربری ماموت بار اختصاصا در حوزه نیسان بار فعالیت می کند ولی در صورت درخواست مشتری هر گونه خودروی سنگین نظیر خاور ، تریلی ، کامیون و … را برای باربری فراهم می نماید .

حمل اثاثیه منزل از بوشهر به شیراز

فاصله بوشهر تا شیراز از یک مسیر 297 کیلومتر است که در عرض 4 ساعت و نیم می توان آن را طی کرد و مسیر بعدی 337 کیلومتر است که 4 ساعت و 45 دقیقه زمان برای طی کردنش نیاز است .

برخی از ساکنان بوشهر به دلایل شغلی ، تحصیلی ، آب و هوا و … ترجیح می دهند که در شهر شیراز ساکن شوند به همین منظور اثاثیه منزل خود را توسط شرکت های باربری به شهر شیراز منتقل می کنند .

چنانچه بار و اثاثیه منزل زیاد و حجیم باشد می توان آن را با خاور مسقف یا بدون سقف حمل نمود و اگر بار زیر 3 تن وزن داشت و حجم آن نیز متناسب با نیسان بار بود می توان با صرف هزینه کرایه کمتر اثاثیه را توسط نیسان بار به شهر مقصد هدایت نمود .

باربری ماموت بار که ناوگانی متشکل از 64000 نیسان بار فعال در سامانه خود دارد در سرتاسر کشور ارائه خدمات نیسان بار را به مشتریان محترم ارائه می نماید .

مقاله پیشنهادی : باربری نیسان بار بوشهر 

باربری بوشهر به تهران نیسان بار - حمل اثاثیه از بوشهر به شیراز

باربری بوشهر به تهران نیسان بار

از آنجا که منطقه بوشهر شهری بندری محسوب می شود بسیاری از کالاهایی که بصورت واردات در این بندر تخلیه می شوند به شهرهای دیگر کشور علی الخصوص شهر تهران ارسال می شوند .

این بارها می توانند کالاهای آماده تحویل مشتری و یا مواد اولیه برخی کارخانجات باشند. روزانه در این بندرگاه بارهای زیادی تخلیه می شوند که توسط ماشین های باربری سنگین ، کامیون ها و یدک کش ها به شهرهای دور و نزدیک ارسال می شوند .

شهر تهران به دلیل پایتخت بودن و داشتن جمعیت زیاد همواره بازار مصرف بسیار خوبی برای شهرهای دیگر به شمار می آید . باربری ماموت بار در هر دو شهر بوشهر و تهران شعبه فعال دارد که به کار باربری رانندگان نظارت کامل دارند .

مزیت این دو شعبه در این دو شهر این است که رانندگانی که بار را به مقصد تهران حمل می کنند در بازگشت می توانند از بار برگشتی تهران به بوشهر استفاده نمایند و با ماشین خالی به شهر خود برنگردند .

این سود بیشتری را برای رانندگان و صد البته برای مشتریان به همراه دارد زیرا بار برگشتی کرایه حمل کمتری نسبت به کرایه بار عادی دارد . برای ارسال بارهای خود از تهران به بوشهر و از بوشهر به تهران با ماموت بار تماس بگیرید .

بیشتر بخوانید : باربری نیسان بار شهرستان به تهران 

باربری بوشهر به تهران نیسان بار - بوشهر به تهران

باربری ماموت بار

باربری آسان، راحت، مطمئن و با قیمت مناسب را با ماموت بار می توانید تجربه کنید. ماموت بار بیش از دو دهه است که باربری نیسان بار را در سرتاسر کشور به عهده دارد و به جرات می توان گفت تنها باربری اختصاصی نیسان بار به شمار می رود.

اگر نیاز به نیسان بار و وانت بار برای حمل بارهای خود دارید سریعا با ماموت بار تماس بگیرید . اپراتورهای این شرکت با صبر و حوصله پاسخگوی مشتریان بصورت 24 ساعته و همه ایام هفته حتی روزهای تعطیل هستند .

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *