باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02186122565

پشتیبانی شهرستان 02152901
باربری تبریز به تهران نیسان بار - ماموت بار

باربری تبریز به تهران نیسان بار

باربری تبریز به تهران نیسان بار توسط نمایندگی تبریز باربری ماموت بار انجام می گردد.

هر دو شهر تبریز و تهران از کلانشهرهای بزرگ، پرجمعیت و صنعتی کشور می باشند. تبریز که مرکز استان آذربایجان شرقی است در فاصله 631 کیلومتری تهران واقع شده که مسافت زیادی است و در حدود 7 ساعت زمان لازم است تا این مسافت پیموده شود.

شهر تبریز مرکز تولیدات چرمی، قالی و قالیچه، نقره کاری و همچنین محصولات کشاورزی، صنعتی، دامداری و … می باشد که این تولیدات بوسیله ماشین های باربری به شهر تهران و شهرهای اطراف ارسال می شود.

در این مقاله با باربری ماموت بار همراه شوید تا علاوه بر اینکه سری به شهر تبریز می زنید با خدمات این باربری نیز آشنا شوید.

باربری تبریز به تهران نیسان بار

همانطور که در بالا اشاره شد شهر تبریز کلانشهری صنعتی و تولیدی است که محصولات آن نه تنها به اقصی نقاط کشور بلکه به کشورهای دیگر نیز صادر می شود.

اگه به شهر تبریز سفر کرده باشید حتما با نیسان بارهای مملو از بار که با چادرهای برزنتی پوشانده شده اند برخورد کرده اید. این نیسان بارها تولیدات این شهر را به شهرهای دیگر اعم از شهرهای شمالی، تهران و شهرهای مرکزی حمل می کنند.

باربری ماموت بار که اختصاصا در زمینه نیسان بار فعالیت می کند در شهر تبریز هم نمایندگی فعال دارد و آمادگی دارد تا هر وقتی که شما نیاز به ماشین باربری داشتید نسبت به ارسال نیسان بار برای شما اقدام نماید.

بیشتر بخوانید : باربری نیسان بار تبریز 

باربری تبریز به تهران نیسان بار - تبریز به تهران

هزینه باربری تبریز به مشهد

هزینه باربری تبریز به مشهد به عواملی نظیر نوع بار، حجم و وزن بار، نوع ماشین باربری و بیمه شدن یا نشدن بار و… بستگی دارد. باربری ماموت بار از باربری هایی است که با تعرفه دولتی و قیمتی منصفانه و در حد کرایه بارهای برگشتی اقدام به باربری می نماید.

به برای کسب اطلاعات در مورد هزینه دقیق بار خود از تبریز به مشهد یا به هر نقطه ای از کشور می توانید با ماموت بار تماس بگیرید.

چرا نیسان بار برگشتی خوشایند مشتریان باربری است؟

اول باید ببینیم نیسان بار برگشتی چیست تا بعد از آن بفهمیم چرا خوشایند مشتریان است. وقتی راننده نیسان بار در شهر مقصد بار موردنظر را تحویل می دهد برای برگشت ترجیح می دهد باری را تحویل گرفته و در شهر خود تحویل نماید زیرا برای او صرفه اقتصادی ندارد تا با ماشین خالی برگردد.

رانندگان بعد از تحویل بارها در مقصد معمولا به باربری همان شهر مراجعه می کنند تا اگر باری برای شهر خود داشته باشند تحویل گرفته و در شهر خود یا شهرهای اطراف آن تحویل نمایند.

درست است که کرایه حمل این نوع بارها کمتر است ولی از خالی برگشتن ماشین به صرفه تر است. این کاهش کرایه حمل هم بسیار برای مشتریان خوشایند است زیرا با مبلغ کمتری می توانند همان خدمات باربری را دریافت نمایند.

حال باربری ماموت بار به دلیل کم بودن تعرفه کرایه حمل خود اغلب بارها، بارهای برگشتی محسوب می شوند و همین موجب افزایش روز افزون مشتریان این باربری شده است.

پیشنهاد می کنیم مقاله نیسان برگشتی و مزایای آن را مطالعه نمایید. 

باربری تبریز به تهران نیسان بار - چرا نیسان بار برگشتی

باربری تبریز به رشت

فاصله شهر تبریز تا شهر رشت 489 کیلومتر است و برای طی شدن این مسافت چیزی در حدود 6 ساعت زمان نیاز است.

نیسان بارهای ماموت بار پس از بارگیری محصولات و تولیدات شهر تبریز به مقصد رشت حرکت کرده و پس از رسیدن و تحویل بار مجددا بارهایی را از شهر رشت که شهری حاصلخیز است به سمت تبریز حمل می کنند.

برای حمل بار بین این دو شهر با ماموت بار تماس بگیرید.

مقاله پیشنهادی : خرده بار چیست؟ 

باربری تبریز به تهران نیسان بار - تبریز به رشت

ماموت بار، ناوگان عظیم نیسان بار در کشور

باربری نیسان بار ماموت بار با سالها تجربه در زمینه باربری نیسان بار آمادگی دارد تا در همه ساعات شبانه روز و همه ایام سال حتی روزهای تعطیل نسبت به اعزام ماشین نیسان و حمل بارهای مشتریان عزیز اقدام نماید.

اپراتورهای ماموت بار همواره آماده پاسخگویی، راهنمایی و مشاوره مشتریان در زمینه باربری می باشند. کافیست با ماموت بار تماس بگیرید و سرعت ارائه خدمات باربری را به چشم خود ببینید.

مقالات مرتبط :

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *