باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02152901

پشتیبانی شهرستان 02152901111

باربری شیراز به اصفهان ماموت بار

باربری شیراز به اصفهان

باربری شیراز به اصفهان یکی از خدمات ارائه بار در باربری ماموت بار است .

یکی از سوالات رایج که افراد درباره باربری دارند این است کرایه حمل و مدت زمان ارائه سرویس باربری چقدر است ؟ اگر قصد دریافت خدمات باربری را دارید باید بدانید که پارامترهای گوناگونی برای تعیین کرایه حمل وجود دارد که از آن جمله می توان به مسافت میان مبدا و مقصد ، نوع بار ، حجم بار ، دستمزد کارگر ، نوع خودروی باربری ، بیمه بار و … بستگی دارد .

علاوه بر این اگر مشتری و صاحب بار درخواست خدمات بیشتری از جمله کارگر بسته بندی ، کارگر تخلیه و چیدمان و … را داشته باشد به این مبلغ اضافه خواهد شد . برای اطلاع از قیمت دقیق کرایه حمل بار می توانید با ماموت بار تماس بگیرید .

صدور بارنامه و بیمه نامه معتبر در ماموت بار

باربری ماموت بار در زمینه نیسان بار به ارائه خدمات باربری در سرتاسر کشور مشغول است . صدور بارنامه معتبر و آنلاین تنها یکی از خدمات باربری ماموت بار است که با دقت انجام می شود . بارنامه به منزله سند مالکیت بار در دست مشتریان است که متاسفانه برخی از باربری ها در ارائه آن به مشتری کوتاهی می کنند و در هنگام مفقود شدن بار و یا آسیب به آن صاحب بار را دچار دردسرهایی می کنند .

صدور بارنامه معتبر در ماموت بار برای کلیه بارها حتی خرده بارها الزامی است تا اجحافی در حق مشتریان صورت نگیرد . در بارنامه نوع بار ، میزان بار ، مشخصات صاحب بار ، مبدا و مقصد ، کرایه حمل و … درج می شود . در مورد بیمه نامه ولی اختیار با صاحب بار است .

چنانچه صاحب بار درخواست صدور بیمه نامه را داشت و مبلغ حق بیمه را نیز علاوه بر کرایه پرداخت کرد در آن صورت برای بار او بیمه نامه معتبر صادر می شود .

این مبلغ تماما به حساب شرکت بیمه کننده واریز می شود و منفعتی برای باربری ماموت بار ندارد ولی در صورت بروز حادثه پیش بینی نشده برای بار این شرکت بیمه است که خسارات وارده را جبران می کند و مشتری باربری دچار ضرر و زیان احتمالی نخواهد شد .

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله بیمه کالا و حمل بار را از دست ندهید . 

باربری شیراز به اصفهان - صدور بارنامه و بیمه نامه

شماره باربری شیراز به اصفهان

ساکنان شهر زیبای شیراز اگر قصد ارسال بار به شهر اصفهان نصف جهان را دارید با شماره 07136361820 باربری ماموت بار تماس بگیرید تا در اسرع وقت نیسان بار یا وانت بار درب منزل ، کارگاه یا محل کار شما حاضر شود .

تخصص اصلی ماموت بار در زمینه نیسان بار است ولی در صورت درخواست مشتریان برای خودروهای بزرگتر از قبیل خاور مسقف یا غیرمسقف ، کامیون ، کامیونت و تریلی ماموت بار خدمات باربری سنگین بار را نیز انجام می دهد .

پیشنهاد می کنیم مقاله استفاده از نیسان بار برون شهری چه مزایایی دارد ؟ را مطالعه کنید . 

باربری شیراز به اصفهان - شماره باربری شیراز به اصفهان

ماموت بار ؛ انتخاب اول برای باربری نیسان بار

باربری ماموت بار بزرگترین ناوگان سبک بار در کشور است که به خدمات باربری نیسان بار و وانت بار در سرتاسر کشور اشتغال دارد . اگر در هر شهری از کشور باشید و قصد ارسال بار به شهرهای دیگر کشور را داشته باشید می توانید روی نیسان بارها و وانت بارهای ماموت بار حساب کنید .

اپراتورهای ماموت بار نیز به صورت 24 ساعته در دو شیفت روزانه و شبانه به ارائه خدمات پاسخگویی ، ثبت سفارش ، صدور بارنامه ، پیگیری و پشتیبانی تا رسیدن بارها به مقصد مشغول هستند . باربری بین شهری با نیسان بار تخصص اصلی ماست .

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات باربری بین شهری ، انتقادات ، پیشنهادات و شکایات با دفتر مرکزی باربری تماس بگیرید .

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ماموت بار

تازه ترین مقالات