باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02152901

پشتیبانی شهرستان 02152901111

باربری شیراز به اهواز ماموت بار

باربری شیراز به اهواز

ماموت بار باربری شیراز به اهواز را با کم ترین قیمت و بصورت دربستی به مشتریان محترم این باربری ارائه می نماید . حمل بار بصورت شبانه روزی و 24 ساعته می باشد . حمل انواع بارهای کشاورزی ، تجاری و صنعتی با بارگیری و تخلیه اصولی ، بدون آسیب به بار انجام می شود .

کلیه بارها که توسط نیسان بارها و وانت بارها حمل می شوند توسط چادرهای برزنتی محکم پوشانده می شوند تا در طی مسیر در اثر بارش برف و باران و گرد و خاک آسیبی به بارها وارد نشود . چنانچه قصد حمل بار از شیراز به اهواز و بالعکس را دارید می توانید با باربری ماموت بار تماس بگیرید .

مناسب ترین باربری از شیراز به اهواز

شهر شیراز و اهواز هر دو در قسمت جنوبی کشور واقع شده اند و هر دو از شهرهای شلوغ ، پر رفت و آمد و صنعتی هستند . تبادل محصولات و تولیدات در این دو شهر بسیار زیاد است و اغلب این تبادلات توسط خودروهای سبک باربری نظیر نیسان بار و وانت بار انجام می شود .

علت این امر نیز کرایه بالای خودروهای سنگین تر نظیر خاور و کامیونت می باشد . نیسان بارها نسبت به سایر وانت بارها ظرفیت حمل بار بیشتری دارند و بارهای تا وزن 2500 کیلوگرم و بعضا بالاتر را می توانند حمل کنند .

باربری ماموت بار از نظر کرایه حمل منصف ترین باربری سبک بار کشور است چرا که کرایه حمل بار در ماموت بار در حدود کرایه بار برگشتی است . آیا در مورد بار برگشتی اطلاعاتی دارید؟

پیشنهاد می کنیم مقاله نکات حمل بار با نیسان بار را مطالعه نمایید . 

باربری شیراز به اهواز - مناسب ترین باربری شیراز به اهواز

تفاوت کرایه بار برگشتی با بار معمولی

فرض کنید راننده ای در شهر شیراز که شهر مبدا است اقدام به بارگیری بار می کند و به سمت شهر اهواز رهسپار می شود . او در شهر اهواز که شهر مقصد است بارها را تخلیه نموده و برای بازگشت به شهر خود شیراز ترجیح می دهد که با خودروی خالی بازنگردد .

او ترجیح می دهد که کرایه کمتری دریافت کند و سود کمتری ببرد به جای اینکه فقط سوخت مصرف کند و کرایه ای دریافت نکند . در این صورت به باری که از اهواز دریافت می کند تا به شیراز حمل کند و کرایه کمتری دریافت می کند بار برگشتی می گویند .

این مبلغ کمتر کرایه برای مشتریان باربری بسیار خوشایند است چرا که همان خدمات را با قیمتی کمتر و گویا با تخفیف دریافت می کنند .

شماره باربری شیراز به اهواز

برای دریافت خدمات باربری نیسان بار از شیراز به اهواز و بالعکس می توانید با شماره 07136361820 ماموت بار تماس بگیرید و سفارش باربری خود را ثبت نمایید .

در کمتر از یک ساعت می توانید بار خود را بارگیری نموده و به شهر مقصد ارسال نمایید . توجه داشته باشید که باربری ماموت بار یک باربری بین شهری است و حمل بارهای درون شهری را به عهده ندارد .

مقاله پیشنهادی : شماره باربری نیسان تهران 

باربری شیراز به اهواز - شماره باربری شیراز به اهواز

ماموت بار ؛ سرعت ، دقت ، مسئولیت پذیری

باربری ماموت بار به اصل سرعت در کار باور دارد و برای زمان و وقت مشتریان خود ارزش قائل است . برخلاف برخی باربری ها که دچار بدقولی به مشتری می شوند و گاها ضرر و زیان های مادی و معنوی به آنها وارد می کنند ، باربری ماموت بار تعهد و مسئولیت پذیری را در کنار سرعت در کار به شدت رعایت می کند .

شمار بالای مشتریان ، رانندگان ، نمایندگی های فعال در سرتاسر کشور نمایانگر یک باربری حرفه ای و متعهد است که با نام ماموت بار به ارائه خدمات باربری سبک بار در کشور مشغول است . برای دریافت خدمات باربری بین شهری تنها با ما تماس بگیرید .

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات باربری بین شهری با دفتر مرکزی باربری تماس بگیرید .

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ماموت بار

تازه ترین مقالات