باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02152901

پشتیبانی شهرستان 02152901111

نکات حمل بار با نیسان بار ماموت بار

نکات حمل بار با نیسان بار

از آنجا که در کشور ما نیسان بارها بخش عظیمی از حمل بار درون شهری و برون شهری را به عهده دارند در این مقاله قصد داریم به نکات حمل بار با نیسان بار بپردازیم. اگر این نکات در مورد حمل بار رعایت گردد سلامت بار تضمین می شود و شما یک باربری موفق و بی دردسر خواهید داشت. چه راننده نیسان بار باشید و یا مشتری باربری که قصد ارسال بار با نیسان بار را دارید بهتر است با این نکات آشنا شوید. باربری ماموت بار که به صورت اختصاصی به حمل بار با نیسان بار مشغول است شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

حمل بار بین شهری با نیسان بار و وانت بار

برای باربری بین شهری چنانچه حجم و وزن بار با خودروی سبک بار مطابقت داشته باشد بهترین گزینه نیسان بار و وانت بار است. نیسان بارها بارهایی تا وزن 2.5 تن را می توانند حمل کنند و قدرت زیادی نسبت به سایر وانت بارها نظیر پیکان وانت ، وانت پراید و وانت مزدا دارند. سایر وانت بارها قادر به حمل بارهای زیر یک تن هستند و برای بارهای سبک تر و باربری درون شهری مناسب تر هستند.

پیشنهاد می کنیم مقاله حمل خرده بار با نیسان بار را مطالعه کنید .

نکات حمل بار با نیسان بار - حمل بار بین شهری

نکات حمل بار با نیسان بار

در اینجا به چند نکته مهم در خصوص حمل بار با نیسان بار می پردازیم که دانستن آن برای راننده نیسان بار و مشتری صاحب بار الزامیست. این نکات عبارتند از :

در هنگام ارسال بار خصوصا در باربری بین شهری دقت کنید که وزن بار شما با ظرفیت حمل بار توسط نیسان بار مطابقت داشته باشد. نیسان بارها به طور استاندارد تا دو تن را قادرند حمل کنند ولی گاها تا 2.5 الی 2.8 تن نیز به باربری می پردازند. البته هر چه بار بیشتر از حد استاندارد گردد به خودرو فشار بیشتری وارد می شود و احتمال تصادف، انحراف از جاده، واژگونی و … خصوصا در پیچ های تند وجود دارد. پس بهتر است حد استاندارد را در اینگونه موارد رعایت کنید.

نکته دیگری که باید رعایت کنید این است که با توجه به نوع و جنس بار خودروی باربری را انتخاب کنید. مثلا نیسان بارها به انواع گوناگون یخچال دار ، کمپرسی ، کفی مبل ، مسقف و … تقسیم می شوند که هر یک مختص حمل نوع خاصی از بار است.

در باربری بین شهری به دلیل دوری مسافت بین مبدا و مقصد باید احتیاط بیشتری به خرج داد. مثلا بارها باید حتما توسط چادر برزنتی پوشانده شوند تا احتمال سقوط از خودرو در حین حرکت ، خیس شدن و آسیب دیدن در اثر بارش باران و برف ، گرد و خاک و … وجود نداشته باشد.

در باربری مقوله بیمه کردن بار یک امر اجباری نیست ولی بسیار توصیه می شود که همه بارها بیمه شوند تا اگر در اثر حوادث پیش بینی نشده حادثه ای برای بارها اتفاق افتاد شرکت بیمه خسارات ناشی از آن را جبران نماید.

یکی از مهمترین نکات حمل بار با نیسان بار این است که شرکت باربری مناسب و معتبری را برای ارسال بارهای خود انتخاب کنید . بسیاری از شرکت های نامعتبر در غالب شرکتهای باربری اقدام به سرقت بارهای مشتریان باربری نموده و آنها را به دردسرهای شکایت و دادگاه گرفتار می کنند. یک باربری معتبر نظیر ماموت بار که بیش از دو دهه سابقه درخشان در زمینه باربری نیسان بار و وانت بار دارد و 28 نمایندگی فعال در سرتاسر کشور را دایر و اداره می کند می تواند انتخاب مناسبی برای باربری بین شهری شما باشد.

پیشنهاد می شود مطالعه مقاله استفاده از نیسان بار برون شهری چه مزایایی دارد ؟ را از دست ندهید .

نکات حمل بار با نیسان بار - نکات لازم برای حمل بار

باربری ماموت بار ؛ حمل بار با نیسان بار

از ویژگی های باربری ماموت بار می توان به پاسخگویی تلفنی 24 ساعته ، ثبت سفارش باربری در اسرع وقت ، پیگیری و پشتیبانی تا رسیدن بار به مقصد، صدور بارنامه و بیمه نامه معتبر و آنلاین ، دارا بودن 28 نمایندگی معتبر و فعال در سرتاسر کشور و پوشش سراسری باربری ، اعزام کارگر بسته بندی در صورت درخواست مشتری، قیمت مقرون به صرفه در کرایه حمل بار ، حمل خرده بار و کنارباری و … می باشد. برای دریافت خدمات باربری تنها با ماموت بار تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات باربری بین شهری با دفتر مرکزی باربری تماس بگیرید .

مقالات مرتبط :

4 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ماموت بار

تازه ترین مقالات