باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02152901

پشتیبانی شهرستان 02152901111

باربری شیراز به مشهد ماموت بار

باربری شیراز به مشهد

باربری شیراز به مشهد تحت نظارت باربری ماموت بار انجام می شود . جهت دریافت اطلاعات ، استعلام کرایه حمل ، پیگیری بار ارسالی ، ارائه پیشنهاد و انتقاد می توانید با شماره 07136361820 تماس بگیرید .

باربری ماموت بار یک باربری سبک بار بوسیله نیسان بار و وانت بار است که ارائه خدمات باربری را تنها در حوزه بین شهری به عهده دارد و در زمینه باربری درون شهری هیچگونه فعالیتی ندارد .

هزینه باربری شیراز به مشهد

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که برای ارسال باری از شهر شیراز به شهر مشهد با باربری های مختلفی تماس گرفته باشید و هر یک از آن ها مبلغی را به شما اعلام کرده اند که با مبالغ سایر باربری ها اصلا تشابه و تناسبی ندارد .

در اینجا این سوال برای شما پیش می آید که اگر نوع خدمات یکی است این همه تفاوت از کجا ناشی می شود ؟ در پاسخ باید گفت که اتحادیه باربری در هر سال تعرفه ای برای باربری اعلام می کند که برحسب کیلومتر مشخص می شود ولی در کنار موضوع فاصله بین مبدا و مقصد موارد دیگری نیز وجود دارد که بر هزینه باربری تاثیر می گذارد .

برخی از این موارد شامل نوع بار ، حجم بار ، وزن بار ، ارزش بار ، نوع خودروی باری ، حق بیمه و … می شود . از سویی باربری هایی نظیر باربری ماموت بار برای جلب مشتری بیشتر و رضایت آنها ، سود خود را از باربری کمتر کرده و کرایه حمل را در سطح کرایه بار برگشتی پایین می آورند .

شایان ذکر است که پایین تر بودن کرایه حمل بار در ماموت بار به منزله بی کیفیت بودن خدمات باربری نیست و تنها جنبه حمایت از مشتریان و جلب رضایت آنها را دارد . خدمات باربری ماموت بار حتی بیش از سایر باربری ها که تعرفه های بالاتری دارند با کیفیت است .

پیشنهاد می کنیم مقاله وانت بار تهران به شهرستان قیمت مناسب را مطالعه کنید . 

باربری شیراز به مشهد - هزینه باربری شیراز به مشهد

شماره تلفن باربری شیراز به مشهد

برای ارسال بار ، حمل اثاثیه منزل ، محصولات کشاورزی و دامی ، تولیدات کارگاهی و کارخانه ای و … از شهر شیراز به شهر مشهد با شماره تلفن 07136361820 باربری ماموت بار تماس بگیرید و با خیال راحت بار خود را به این مجموعه بسپارید .

با توجه به طولانی بودن مسیر بین این دو شهر که چیزی در حدود 1350 کیلومتر است و در حدود هفده ساعت زمان برای رسیدن بار از مبدا به مقصد لازم است پس در انتخاب باربری مناسب ، معتبر و منصف باید دقت بیشتری کرد .

پیشنهاد ما به شما باربری ماموت بار است که تخصص 30 ساله در زمینه سبک بار (نیسان بار و وانت بار بین شهری) دارد .

پیشنهاد می شود مطالعه مقاله سامانه اعلام بار نیسان را از دست ندهید . 

باربری شیراز به مشهد - تلفن باربری شیراز به مشهد

ماموت بار ؛ انتخابی مناسب برای باربری بین شهری

باربری ماموت بار که از اوایل دهه هفتاد فعالیت خود در زمینه باربری بین شهری توسط نیسان بار و وانت بار را آغاز کرد هم اکنون دارای 28 نمایندگی فعال در سراسر کشور است که در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات باربری به هم میهنان عزیز می باشند .

اپراتورهای ماموت بار با حسن خلق و سعه صدر پاسخگوی مشتریان محترم این باربری هستند و در صورت بروز مشکل آماده کمک و راهنمایی اند .

شما در هر ساعتی از شبانه روز می توانید درخواست خودروی باربری داشته باشید و در کمتر از یک ساعت خودروی موردنظر را درب منزل ، محل کار یا محل بارگیری داشته باشید . به ماموت بار اعتماد کنید چرا که ماموت بار شایسته اعتماد هم میهنان عزیز است .

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات باربری بین شهری با دفتر مرکزی باربری تماس بگیرید .

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ماموت بار

تازه ترین مقالات