باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02186122565

پشتیبانی شهرستان 02152901
باربری نیسان بار رشت - ماموت بار

باربری نیسان بار رشت

باربری نیسان بار رشت تحت نظارت گروه حمل و نقل ماموت بار به وسیله نیسان بارها و وانت بارهای متعددی انجام می شود.  ماموت بار شما را به مطالعه این مقاله دعوت می کند.

شهر رشت که به شهر باران شهرت دارد پرجمعیت ترین و بزرگترین شهر شمال کشور می باشد که در غرب دریای خزر واقع شده است. این شهر از شمال به بندر انزلی و دریای خزر، از جنوب به سنگر و رودبار، از شرق به آستانه اشرفیه و کوچصفهان و از غرب به صومعه سرا و فومن می رسد.

فاصله بین این شهر تا تهران حدودا 320 کیلومتر است که حدود 4 ساعت زمان نیاز است تا مسافت دو شهر طی شود. شهر رشت و شهرهای اطراف آن به دلیل اقلیم سرسبز و وجود دریای خزر همیشه مقصد گردشگری تهران نشینان است و در تعطیلات جاده های منتهی به استان گیلان و مازندران پرترافیک است.

در این مقاله علاوه بر آشنایی با این شهر زیبا به مقوله باربری در این شهر نیز خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید.

پیشنهاد ماموت بار : لیست نمایندگی های دی بار 

باربری نیسان بار رشت - شهر رشت از نظر اقتصادی

شهر رشت از نظر فعالیت های اقتصادی

شهر رشت در حوزه های کاری مختلف فعال است. اهالی رشت به دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب این شهر به فعالیتهای کشاورزی نظیر برنجکاری، چای کاری، کاشت مرکبات، دامداری، صید انواع آبزیان و پرندگان و… مشغولند. صنعت گردشگری نیز درآمد زیادی برای این شهر به همراه دارد زیرا سالانه این شهر میزبان مسافران زیادیست که برای هتل ها، مهمانسراها، پلاژها و همچنین رستورانها، غذاخوری ها، مکان های تفریحی و… هزینه می کنند.

این شهر به دلیل مراودات تولیدی خود به شهرهای اطراف از خدمات باربری خصوصا نیسان بار بسیار استفاده می کند. نیسان بارها بهترین وسیله نقلیه باربری برای ارسال محصولات کشاورزی، دامداری، صنایع دستی، کارگاهی و… می باشند.

مقاله پیشنهادی: شماره تلفن پایانه بار نیسان تهران 

باربری نیسان بار رشت - نیسان بار رشت به تبریز

باربری نیسان بار رشت به تبریز

مسیر رشت به تبریز دو مسیر است که یکی 492 کیلومتر است و حدود 6 ساعت و 30 دقیقه زمان نیاز برای طی شدن دارد و مسیر بعدی489 کیلومتر است که 6 ساعت و 50 دقیقه زمان می برد.

شهر تبریز نیز مانند تهران یک کلانشهر بزرگ و پرجمعیت است که بازار پررونقی برای تولیدات شهر رشت محسوب می شود.

ماشین های باربری به خصوص نیسان بارها از شهر رشت محصولات کشاورزی، دامداری و صنعتی را به شهر تبریز حمل نموده و در مسیر برگشت یک بار برگشتی را به سمت شهر رشت حمل میکنند. این بار می تواند مصنوعات چرمی، محصولات کشاورزی، صنایع دستی و… باشد. بین شهر رشت و تبریز همواره مراودات اقتصادی زیادی انجام می شود که توسط باربری های گوناگون انجام می شود. شرکت دی بار نمایندگی در شهرهای رشت و تبریز دارد که ارسال بار به هر دو شهر را انجام می دهد.

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری نیسان بار شهرستان به تهران را مطالعه نمایید. 

باربری نیسان بار رشت - بار برگشتی

بار برگشتی یا نیسان بار برگشتی چیست؟

وقتی ماشین باربری و مثلا نیسان بار به مقصد مورد نظر باری را حمل می کند و تحویل صاحب بار می دهد برای بازگشت به شهر خود، ترجیح می دهد بار دیگری را حمل کند تا کرایه بیشتری نصیبش شود.

باربری ماموت بار در اکثر شهرهای بزرگ نمایندگی دارد. مثلا اگر راننده ای از شهر رشت باری را به مقصد تهران حمل کند و در تهران تحویل دهد می تواند به باربری ماموت بار شعبه تهران مراجعه کند و تقاضای بار برگشتی نماید. پس از دریافت بار و بارگیری به شهر خود یعنی رشت برگشته و بار را تحویل صاحب بار در رشت می دهد. کرایه حمل این نوع بار کمتر از بار عادی است ولی باز هم صرفه اقتصادی این بار ارزانتر بیشتر از خالی برگشتن ماشین به شهر راننده است.

ماموت بار، ارائه دهنده بهترین خدمات حمل بار بین شهری

 ماموت بار با بیش از دو دهه ارائه خدمات باربری تخصصی نیسان بار آماده ارائه خدمات باربری بین شهری نیسان بار و وانت بار ، نیسان بار برگشتی، حمل اثاثیه و … می باشد. برای ثبت سفارش باربری می توانید با شماره های ماموت بار تماس بگیرید و از خدمات باربری حرفه ای این مجموعه باربری بهره مند شوید.

مقالات مرتبط :

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *