پشتیبانی شهرستان 02152901

دفتر مرکزی 02186122565

باربری ماموت بار
باربری نیسان بار ساری

باربری نیسان بار ساری

باربری نیسان بار ساری، شامل موسسات باربری و حمل بار که در پایتخت استان مازندران، شهر ساری مستقر باشند می شود.

وجود این دسته از موسسات در شهر ساری خلاصه نمی شود و تعدادی قابل توجه ای در دیگر شهرهای استان مازندران، یعنی شهر های بابل ، آمل ، قائم شهر ، بهشهر ، چالوس ، بابلسر ، نوشهر و غیره تاسیس شده اند تا در کوتاه ترین زمان ممکن انواع ماشین های حمل بار را به جهت باربری ساری در اختیار شما صاحبان کالا قرار دهند.

موسسه ترابری ماموت بار در این میان با تاسیس شعبه جدید خود در شهر ساری و به دلیل در دست داشتن بزرگ ترین ناوگان سبک بار کشور توانسته تا نیاز به ماشین نیسان وانت را به طور کامل در این استان برطرف کند و همواره ماشین های حمل بار خود را در اختیار شهرک های صنعتی آمل ، شهرک صنعتی بهشهر ، شهرک صنعتی پل سفید ، شهرک صنعتی دودانگه ، شهرک صنعتی نکاء، شهرک صنعتی نوشهر ، شهرک صنعتی ساری 1 و 2 قرار دهد.

برای ارتباط با نمایندگی ساری ماموت بار می توانید با شماره تلفن 09112957582 تماس حاصل فرمایید.

علاوه بر شهرک های صنعتی که تولیداتی مانند صنایع چوبی ، حصیر بافی ، گلیم بافی ، سفالگری دارند ، وجود محصولات کشاورزی باعث شده تا این شهر به یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان مرکبات و قطب تولیدکننده برنج تبدیل شود.

باربری ساری نیسان

باربری نیسان بار ساری یکی از پر استفاده ترین ماشین های مورد نیاز این استان یعنی نیسان وانت را در اختیار صاحبان تولیدی ها قرار می دهد.

امروزه ارائه خدمات ماشین های باری سنگین از جمله ماشین حمل بار تریلی با ضعف زیادی نسبت به قدیم روبرو است که باعث می شود، اکثر شرکت های موجود در استان مازندران رو به استفاده از ماشین نیسان وانت بیاوردند.

ماشین باری نیسان وانت با توجه به ظرفیت وزنی و ابعادی که دارد، باعث شده تا محصولاتی با وزن کمتر از دوهزار و دویست کیلو گرم توسط این ماشین باری ارسال شود.

همچنین به دلیل سرعت بالای این ماشین نسبت به سایر ماشین های حمل بار ساری، به کشاورزانی که مرکبات کشور را تامین می کنند کمک می کند تا از خراب شدن و آسیب دیدن بار خود جلوگیری کنند و در کوتاه ترین زمان ممکن توسط ماموت بار محصولات خود را جا به جا کنند و به دست مشتریان خود برسانند.

حمل و نقل ماموت بار به دلیل داشتن بزرگ ترین ناوگان سبک بار ایران توانسته تا در هر ساعت از شبانه روز این ماشین مفید را در اختیار شما قرار دهد و همچنین به دلیل تعداد 70 هزار نفری رانندگان نیسان وانت باربری نیسان بار ساری با مناسب ترین قیمت انجام می شود.

برای استفاده از باربری نیسان بار ساری تنها کافی است با شعبه ساری ماموت بار با شماره تلفن 09112957582 تماس حاصل فرمایید تا از خدمات بهترین باربری بهره مند شوید و با مناسب ترین هزینه ممکن کالا خود را جا به جا کنید.

لازم به ذکر است در ایران نیسان وانت های مختلفی وجود دارد که برای اطلاع از آن می توانید به مقاله انواع نیسان وانت مراجعه کنید.

 

باربری نیسان بار ساری

حمل بار ساری به شهرستان

ساری به عنوان قطب تولیدکننده برنج و فرآورده های دامی به حساب می آید که همواره تولیدات شهر ساری بیشتر از ظرفیت مورد نیاز این شهر است که باعث شده تا موسسات باربری نیسان بار ساری تمایل بیشتری به به حمل کالا به شهرستان داشته باشند.

از شهرها و شهرستان هایی که روزانه در انتظار دریافت بار از ساری هستند، می توان به تهران ، اصفهان ، شیراز ، تبریز و غیره اشاره کرد که انواع محصولات کشاورزی و صنعتی را شامل می شود.

برای حمل بار ساری به شهرستان پیشنهاد می شود از وانت بار بین شهری گروه حمل و نقل ماموت بار استفاده کنید.

 

باربری نیسان بار ساری

باربری ساری به تهران

تهران از گذشته تا به امروز جزء یکی از مقصدهای حمل بار با تقاضای بالا در باربری ساری به حساب می آید که به دلیل جمعیت بالای شهر تهران و همچنین نیاز کم نشدنی مردمان شهر تهران به محصولات کشاورزی و صنعتی تولید شده در مرکز استان مازندران باعث شده تا باربری نیسان بار ساری به تهران همواره مورد توجه قرار گیرد.

همچنین برای حمل بار ساری به شهرهای جنوبی کشور رانندگان مجبور به عبور از شهر تهران هستند که این موضوع باعث شده تا همواره در محورهای شمالی کشور انواع ماشین های باربری مانند وانت بار در جاده در حال تردد باشند.

برای ارسال بار از مبدا تهران نیز می توانید از دفتر مرکزی ماموت بار که در شهر تهران واقع شده است، استفاده کنید. این مجموعه باربری برای حمل انواع بار بین شهری خدمات ویژه ارائه می دهد.

برای ارتباط با باربری تهران به شهرستان می‌ توانید به مقاله باربری نیسان بار تهران مراجعه کنید.

کرایه حمل بار ساری به تهران

کرایه حمل بار ساری به تهران یک میلیون و صد هزار تومان برای ماشین باری نیسان وانت است، البته این کرایه در شرایط مختلف و با توجه به مشخصات بار  مشخص خواهد شود و نمی توان برای قیمت ثابت در نظر گرفت. از عوامل موثر بر باربری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وزن بار
  • محل دقیق بارگیری
  • محل دقیق تخلیه
  • زمان بارگیری
  • زمان تخلیه
  • حجم بار
  • نوع ماشین باربری و تجهیزات آن
  • فصل باربری
  • مبدا و مقصد برحسب کیلومتر 
  • و…

گروه حمل نقل ماموت بار به دلیل استفاده از بارنامه پلیس راهی برای حمل بار ساری به تهران توانسته تا این اطمینان خاطر را به شما صاحبان کالا بدهد تا هیچ گونه تغییر کرایه ای در مقصد صورت نگیرد و طبق بارنامه صادر شده توسط ماموت بار کرایه برای راننده پرداخت شود، بنابراین دیگر نگرانی بابت افزایش کرایه حمل بار ساری به تهران باقی نمی ماند.

برای اطلاع دقیق از کرایه حمل بار ساری به تهران یا دیگر شهرهای کشور می توانید با شماره تماس 09112957582 تماس حاصل فرمایید. تیم پشتیبانی ماموت بار به صورت 24 ساعته پاسخگوی شما مشتریان گرامی است. 

برای آشنایی با بارنامه های موجود می توانید مقاله انواع بارنامه و بیمه نامه را مطالعه کنید.

 

باربری نیسان بار ساری

باربری ساری به اصفهان

باربری ساری به اصفهان به دلیل وجود یکی از بزرگ ترین میدان تره بار کشور در شهر اصفهان  و منطقه دورچه اصفهان از اهمیت بالایی برخوردار است.

اکثر تولیدات کشاورزی ساری ، توسط باربری ساری به اصفهان به این شهر انتقال پیدا می کند تا هم به شهر های جنوبی کشور ارسال شود و هم بتوان داخل انبارهای این شهر بدون آسیب دیدگی نگهداری کرد.

در میان باربری های موجود در ساری تنها ماموت بار است که توانسته به بزرگ ترین ناوگان سبک بار ایران دست پیدا کند و در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات باشد.

ماموت بار به دلیل تجربه سی ساله خود در زمینه حمل کالا توانسته تا نیاز باربری ساری به اصفهان را به طور کامل برطرف کند.

برای ارتباط با شعبات مختلف ماموت بار به صفحه نمایندگی ها مراجعه فرمایید.

اتحادیه باربری ساری

در تمامی استان ها به دلیل نظم بخشیدن و ایجاد قوانین واحد برای باربری ها ، اتحادیه باربری به وجود می آید که استان مازندران نیز از این لیست خارج نیست و اتحادیه باربری ساری در این استان تشکیل شده است.

ماموت جزء خوش نام ترین باربری موجود در استان مازندران است که با سابقه سی ساله خود در امر حمل بار ساری توانسته است به یکی از معتبرترین باربری ساری تبدیل شود و همواره اولین انتخاب صاحبان تولیدی و کشاورزان باشد.

برای استفاده از ناوگان ماشین های سنگین بین شهری می توانید به آموت بار مراجعه فرمایید.

مقالات مرتبط :

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *