پشتیبانی شهرستان 02152901

دفتر مرکزی 02186122565

باربری ماموت بار
باربری نیسان بار قم

باربری نیسان بار قم

باربری نیسان بار قم از جمله مشاغل پر رونق این روزها محسوب می شود که دلیل این رونق نزدیک بودن قم به تهران و وجود شهرک های صنعتی مختلف در قم است که روزانه تولیدات متنوعی دارند.

استان قم با مرکزیت شهر قم که در 140 کیلومتری جنوب تهران است به دلیل داشتن مکان های مذهبی لقب پایتخت مذهبی ایران و قطب فرهنگی ایران را گرفته است.

استان قم با داشتن شهرهای مهمی مانند قم و سلفچگان توانسته روزانه تعداد زیادی از گردشگران را جذب خود کند.

بسیاری از شرکت های گردشگری از باربری نیسان بار قم برای ارسال لوازم و وسایل زائران استفاده می کنند که اکثر این جا به جایی ها توسط ماشین باری نیسان وانت انجام می شود.

نیسان وانت نسبت به دیگر ماشین های باری از سرعت و امنیت بالاتری برخوردار است، سرعت این ماشین باری باعث شده تا زائران در کوتاه ترین زمان ممکن بار خود را در مقصد دریافت کنند.

لازم به ذکر است که شهرک های صنعتی موجود در استان قم مانند شهرک صنعتی آی تی، شهرک صنعتی چاپ و نشر، شهرک صنعتی سلفچگان، شهرک صنعتی شکوهیه و شهرک صنعتی محمودآباد با تولیدات روزانه خود باعث شدند تا ماشین های باری مختلفی از جمله نیسان به سراسر کشور ارسال شود.

صاحبان تولیدی در قم از طریق باربری نیسان بار از وانت های موجود در قم استفاده می کنند که ماموت بار با داشتن بیشترین راننده فعال در سراسر کشور توانسته تا در هر ساعت از شبانه روز وانت بار بین شهری را در اختیار متقاضیان حمل بار بین شهری قرار دهد.

برای ثبت درخواست حمل بار با نیسان وانت از گروه حمل و نقل ماموت بار می توانید با شماره تماس 09191934779 تماس حاصل فرمایید.

باربری قم به شهرستان

روزانه انواع بارها مانند محصولات کشاورزی و صنعتی به تمام نقاط کشور از مبدا قم ارسال می شود که این ارسال ها توسط باربری قم انجام می شود؛ اما این نکته را در نظر داشته باشید که بسیاری از باربری های موجود در قم توانایی ارسال بار قم به شهرستان را ندارند.

باربری ماموت بار با تکیه بر تجربه 30 ساله خود این اطمینیان خاطر را به شما صاحبان مشاغل می دهد که در هر زمانی که به ماشین باری نیسان نیاز داشته باشید، ظرف حداکثر 1 ساعت در اختیار شما قرار می گیرد.

ماموت بار در سراسر کشور نمایندگی فعال دارد که کمک می کند تا به پوشش سراسری برسد.

برای اطلاع از شماره تماس نمایندگان ماموت بار می توانید به صفحه لیست نمایندگی مراجعه فرمایید.

باربری نیسان بار قم

باربری قم به تهران

تهران به دلیل پایتخت بودن کشور و داشتن بیشترین جمعیت در مقایسه با سایر شهرهای کشور به صورت مداوم کالاهای مختلفی وارد این کلانشهر می شود، این ارسال بارها توسط باربری های شهرستان ها به تهران انجام می شود.

یکی از شهر هایی که از زمان قدیم تا کنون همواره با پایتخت ایران در ارتباط است شهر قم بوده که این امر توسط موسسات باربری نیسان بار قم به تهران انجام می شود.

وجود باربری قم به تهران باعث شده تا شما همواره ماشین های باری را در مسیر قم به تهران و بر عکس مشاهده کنید.

گروه حمل و نقل ماموت بار با در خدمت گرفتن ماشین های خود برای این مسیر پر رفت و آمد، توانسته نیاز ساکنان تهرانی را به محصولات تولید شده در قم به طور کامل برطرف کند.

باربری قم به اصفهان

اصفهان از دیگر شهرهای کشور است که با وجود شهرک های صنعتی مختلفی که در باربری اصفهان نام برده شده، خیلی از افراد آن را با نام یکی از قطب های اقتصادی کشور می داند که ارسال بار به این استان را اهمیت می بخشد.

از باربری های زیادی می توانید خدمات باربری قم به اصفهان را دریافت کنید؛ اما احتمال داره با قیمت های مختلفی روبرو شوید که در میان باربری های موجود مناسب ترین قیمت ها را ماموت بار در اختیار شما قرار می دهد.

برای استفاده از خدمات ماموت بار تنها کافی است با باربری نیسان بار قم به شماره تلفن 09191934779 تماس حاصل فرمایید. تیم پشتیبانی ماموت بار به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مشتریان گرامی است. 

باربری نیسان بار قم

مسافت قم به اصفهان

برای ارسال بار از قم به اصفهان با 2 مسیر با مسافت های 303 و 275 کیلومتر روبرو هستید، مسیر اول (303 کیلومتر) با اینکه مسافت بیشتری دارد؛ اما در مدت زمانی 4 تا 5 ساعته می توانید بار خود را در اصفهان تحویل بگیرید که نسبت به دیگر راه موجود مدت زمانی کمتری محسوب می شود.

در نظر داشته باشید این مدت زمان برای ارسال بار با ماشین باری نیسان بوده که وزن باری حدود 1 تن بارگیری کرده باشد.

این زمان در شرایطی باعث تغییر می شود مانند محل بارگیری و تخلیه وزن دقیق بار و دیگر عوامل مهم که همه این عوامل را می توانید در مقاله عوامل موثر بر مدت زمان حمل و نقل بار به طور کامل مطالعه کنید.

انواع ماشین های باربری نیسان بار قم

در باربری نیسان بار قم برای حمل انواع بار ماشین های مختلفی وجود دارد که هر کدام تفاوت هایی باهم دارند، از جمله شاخصه های تفاوت ماشین های باربری می توان به ابعاد طول و عرض، ظرفیت وزنی و سرعت، تجهیزات و نوع سوخت آنها اشاره کرد.

ماشین هایی که ماموت بار در اختیار متقاضیان حمل بار قرار می‌ دهد عبارت است از:

  •  نیسان وانت
  •  خاور روباز
  • خاور مسقف
  •  کامیون 911

و دیگر ماشین های باربری که برای رزرو هر یک از این ماشین ها می توانید با شعبه ماموت بار که در پایانه قم مستقر است، تماس حاصل فرمایید. 

همچنین پیشنهاد می شود تا برای دریافت اطلاعات تکمیلی درباره وانت های موجود در ایران به مقاله انواع وانت بار مراجعه کنید.

باربری نیسان بار قم

باربری قم نیسان

یکی از ماشین هایی که در تمام کشور برای ارسال بار با وزن 2 تن استفاده می شود، ماشین باری نیسان است که شهر قم نیز خارج از این لیست نیست. باربری های مختلفی خدمات ارسال بار با نیسان را ارائه می دهند که نشان دهنده اهمیت این ماشین در بین صاحبان تولیدی و ساکنانی که قصد حمل اثاثیه دارند، است.

از این ماشین باربری نه تنها برای ارسال لوازم صنعتی تولیدشده استفاده می شود، بلکه کسانی که قصد ارسال لوازم منزل دارند نیز از این ماشین باربری و ایمن مقاوم استفاده می کنند.

در باربری قم نیسان چند مدل برای این ماشین باری است مانند:

  • دیزل
  • دوگانه دستی
  • دوگانه شرکتی

هر کدوم از این مدل نیسان ها ابعاد مختلفی دارند که در مقاله انواع نیسان وانت به طور کامل می توانید مطالعه کنید و ماشین مناسب بار خود را انتخاب کنید.

حمل خرده بار از قم

یکی از اصلی ترین خدمات باربری ها، حمل خرده بار از شهرهای مختلف است که هر کدام از موسسات باربری به شیوه خودشان این عمل را انجام می دهند.

در ماموت بار برخلاف بقیه باربری های قم شما لازم نیست بار خود به نمایندگان تحویل دهید، بلکه این رانندگان ماموت بار هستند که در آدرسی که شما تعیین می کنید، در کمتر از یک ساعت برای بارگیری حاضر می شوند و شروع به بارگیری می کنند.

این موضوع را در نظر داشته باشید که ارسال خرده بار زمان بیشتری نسبت به ماشین دربست نیاز دارد؛ زیرا علاوه بر بار شما وسایل دیگری نیز در ماشین راننده قرار دارد که باعث می شود هزینه ارسال بار بسیار کاهش پیدا کنید.

برای رزرو ماشینی برای بارهایی با حجم کم و خرده بار خود می توانید با شعبه ماموت بار در قم تماس حاصل فرمایید. 

باربری نیسان بار قم

لیست باربری قم

اگر به دنبال لیست باربری قم باشید با تعداد زیادی از باربری های قم مواجه می شوید که ممکن است انتخاب موسسه مناسب برای حمل بار شما دشوار شود. بنابراین پیشنهاد می شود قبل از ثبت درخواست درباره خدمات و سابقه باربری مورد نیاز خود اطلاعات لازم را به دست بیاورید. 

همچنین لازم به ذکر است از آنجایی که باید بار خود را به باربری بسپارند، پس باید بهترین باربری نیسان بار قم را انتخاب کنید تا بتوانید با خیالی راحت و با اطمینان خاطر کامل بار خود را به آنها بسپارید.

گروه حمل و نقل ماموت بار با ارائه بهترین خدمات با بالاترین کیفیت و پایین ترین نرخ باربری در میان مشتریان به عنوان بهترین باربری شناخته شده است، بنابراین پیشنهاد می شود برای حمل انواع بار از قم به سایر شهرهای ایران از خدمات این مجموعه باربری استفاده کنید. 

بهترین باربری قم

لقب بهترین باربری قم را نمی توان به راحتی به هر شرکت حمل باری نسبت داد؛ زیرا  باید شامل ویژگی های خاصی باشد تا بتوان با اطمینان خاطر کامل به آن شرکت اعتماد کرد.

یکی از شرکت هایی که علاوه بر باربری قم در تمام کشور نیز فعالیت دارد ،ماموت بار است که با ویژگی های خاص و متفاوت خود همانند داشتن بزرگ ترین ناوگان نیسان بار با بیش از 70 هزار راننده فعال، صدور بیمه نامه معتبر، صدور بارنامه هوشمند و توانایی ارائه خدمات در هر ساعت از شبانه روز توانسته لقب بهترین باربری قم را به خود اختصاص دهد.

برای استفاده از حمل و نقل توسط ماشین های باری سنگین می توانید از با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید.

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *