پشتیبانی شهرستان 02152901

دفتر مرکزی 02186122565

باربری ماموت بار
باربری نیسان بار کرمان - ماموت بار

باربری نیسان بار کرمان

شهر کرمان با وسعت 185 کیلومترمربع از کلانشهرهای ایران محسوب می شود که در حدود 739.000 نفر جمعیت دارد. استان های همسایه استان کرمان شامل یزد، هرمزگان، خراسان جنوبی، فارس و سیستان بلوچستان است. شهرهای دیگر استان کرمان شامل انار، بم، بردسیر، راور، جیرفت، رفسنجان، زرند، فهرج، سیرجان، شهر بابک، کهنوج، بافت و… هستند.

این شهر نیز مانند بسیاری از شهرهای ایران دارای جاذبه های گردشگری، تاریخی، مذهبی و… است که همه ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.

در این مقاله اختصاصا قرار است به باربری نیسان بار کرمان بپردازیم؛ زیرا محصولات کشاورزی، صنعتی، کارگاهی و صنایع دستی این شهر به اقصی نقاط ایران ارسال می شود و این کار معمولا با ماشین های باربری نظیر نیسان بار انجام می شود.

نمایندگی گروه حمل و نقل ماموت بار در شهر کرمان باربری تخصصی نیسان بار را در این شهر و کل استان کرمان به عهده دارد. برای آشنایی بیشتر با شهر کرمان و باربری ماموت بار تا انتهای مقاله با ما همراه شوید.

درباره کرمان چه می دانید؟

استان کرمان از استان های تاریخ کشورمان است که از دوره های هخامنشیان، ساسانیان، سامانیان و قاجار تا به امروز تغییرات زیادی به خود دیده است. بناهای تاریخی و باستانی، درخت های چند هزارساله و سنگ نوشته ها و عتیقه هایی که در موزه ها نگهداری می شوند همگی بیانگر قدمت این استان هستند.

ارگ بم یکی از معروف ترین آثار کهن کرمان است. از دیگر بناهای تاریخی می توان به آرامگاه شاه نعمت اله ولی، حمام گنجعلی خان، قلعه دختر، ارگ راین ، یخدان زریسف و… اشاره کرد.

از جذابیت های این استان آسمان کویر آن است که به دور از آلودگی های شهری و پر ستاره است و برای علاقمندان به تورهای کویرگردی مقصد بسیار مناسبی است. صنایع دستی این استان نیز شامل جاجیم بافی، گلیم بافی، گیوه بافی و… است. سوغاتی ها و خوراکی هایی نظیر قطاب، چنگمال، برشتو، نان چرخی و… نیز بسیار پرطرفدار است.

پیشنهاد می کنیم مقاله پایانه نیسان بار را مطالعه کنید. 

باربری نیسان بار - باربری نیسان بار کرمان

باربری نیسان بار کرمان

شرکت ماموت بار بصورت تخصصی در زمینه نیسان بار فعالیت می کند و در 28 شهر کشور نمایندگی فعال دارد و به کلیه نقاط دور و نزدیک در ایران خدمات باربری ارائه می دهد. نمایندگی شهر کرمان هم یک نمایندگی معتبر در زمینه باربری است که به کلیه شهرهای این استان و دیگر شهرها و استانها خدمات باربری ارائه می کند.

خودروی نیسان وانت در ایران بسیار پرطرفدار است به طوری که پس از دهه ها که از تولید آن می گذرد همواره خط تولید فعالی دارد و همچنان در ایران پرفروش است.

حتی سریال نیسان آبی نیز در زمان پخش بسیار پربیننده و پرطرفدار شد که این هم گویای محبوبیت این خودرو در ایران است. در اینجا بیشتر با این خودروی محبوب و کاری آشنا خواهیم شد.

با نیسان آبی بیشتر آشنا شوید

نیسان وانت بیش از چهل سال است که در ایران تولید می شود و خودرویی قدرتمند در خودروهای سبک بار برای باربری محسوب می شود. این خودرو به صورت استاندارد توانایی حمل 2200 کیلوگرم را دارد اما برخی رانندگان تا سه تن را هم بار می زنند. این در حالی است که سایر خودروهای باربری سبک بار نهایتا تا یک تن را می توانند حمل کنند.

مزایای نیسان بار شامل توان بارهای سنگین تا 2 تن، مصرف سوخت بهینه، تقویت کشندگی، نصب محدود کننده سرعت جهت جلوگیری از تصادفات و… معایب نیسان بار هم نبود امکانات استاندارد در کابین راننده، قدیمی بودن موتور و گیربکس، قیمت بالا و غیر منطقی و ایمنی پایین است.

مقاله پیشنهادی: پایانه نیسان بار شهرستان به تهران 

باربری نیسان بار کرمان به تهران - باربری نیسان بار کرمان

باربری نیسان بار کرمان به تهران

فاصله بین شهر کرمان تا تهران در حدود 986 کیلومتر است و این مسیر از شهرهای رفسنجان، یزد، کاشان و قم عبور می کند. طی این مسافت طولانی چیزی در حدود 10 الی 11 ساعت زمان نیاز دارد. البته این مدت زمان برای ماشین های سواری است و برای ماشین های باری نظیر نیسان بار ممکن است این مدت بیشتر شود که این بدلیل سنگین بودن ماشین به دلیل حمل بار است.

شهر تهران که پایتخت کشور و مهم ترین کلانشهر کشور است بازار خوبی برای محصولات کشاورزی، صنعتی، کارگاهی و صنایع دستی شهر کرمان است. مسیر دور و طولانی بین این دو شهر امکان دارد مخاطراتی به همراه داشته باشد و خصوصا در فصل های بارندگی این مخاطرات بیشتر می شود. راه حل پیشگیری از اتفاقات پیش بینی نشده بیمه کردن بارهاست که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

بیمه کردن بارها توسط ماموت بار

گروه حمل و نقل ماموت بار کلیه بارها حتی خرده بار و کنار باری را به درخواست مشتریان بیمه می کند و بیمه نامه جداگانه برای بارها صادر می کند. این کار نفعی برای شرکت باربری ندارد ولی برای مشتریان صاحب بار می تواند یک خیال راحت به همراه داشته باشد.

دغدغه ارسال بار و اتفاقات ناخوشایندی که ممکن است در جاده برای بار بیفتد هر خیالی را می تواند آشفته کند؛ ولی با بیمه کردن بارها می توان به این افکار آزاردهنده پایان داد. شرکت بیمه ای که بار شما را بیمه کرده است در صورت بروز هر اتفاقی برای بار کلیه خسارات شما از آسیب بار را جبران خواهد نمود پس عاقلانه تر این است که بارهای خود را بیمه کنید تا از عواقب خطرات بعدی در امان باشید.

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله انواع بارنامه و بیمه نامه را از دست ندهید. 

بیمه کردن بار توسط ماموت بار - باربری نیسان بار کرمان

نیسان بار برگشتی کرمان

نیسان بارهایی که از این شهر به مقصد شهرهای دیگر حرکت می کنند پس از تحویل بار خود و برای برگشت به دنبال باری ولو با کرایه ارزانتر هستند تا با ماشین خالی به شهر بازنگردند. نیسان بار برگشتی به این نیسان بارها اطلاق می شود که در شهر مقصد باری را تحویل گرفته و به شهر خود باز می گردند.

کرایه باربری این نوع از خدمات باربری کمتر از حالت عادی است و بسیار به نفع مشتریان است گرچه برای شرکت باربری و راننده سود کمتری را به دنبال دارد.

ماموت بار را تجربه کن، یک بار!

گروه حمل و نقل ماموت بار مهارت، تجربه، حرفه ای بودن، خوش قولی و پاسخگویی همیشگی را در کارنامه خود دارد و مشتریان این شرکت اذعان می کنند که تجربه باربری با این شرکت را در کمتر شرکتی تجربه کرده اند.

این مجموعه باربری اختصاصا در زمینه نیسان بار فعالیت می کند، کما اینکه در زمینه باربری بین شهری  با ماشین های دیگر نیز در صورت درخواست مشتری ارائه خدمات دارد. برای ارسال بار خود از شهر کرمان به شهرهای دیگر کافی است با نمایندگی ماموت بار تماس بگیرید و با خیال راحت بار خود را به دستان این مجموعه باربری بسپارید.

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *