پشتیبانی شهرستان 02152901

دفتر مرکزی 02186122565

باربری ماموت بار
پایانه بار نیسان - ماموت بار

پایانه بار نیسان

پایانه بار نیسان ماموت بار، برای حمل انواع بار بین شهری با پوشش سراسری نیسان برگشتی دارد که متقاضیان اگر از تهران، اصفهان، شیراز، مشهد و تبریز مایل به ارسال بار از مبدا این شهرها باشند، حمل و نقل ماموت بار با کمترین هزینه برای آنها ماشین نیسان هماهنگ می کند. به این صورت که در تمام پایانه های ماموت بار همه روزه نیسان برگشتی برای تمامی شهرها موجود است و در کوتاه ترین زمان ماشین باربری متناسب با بار ارسال می شود.

در پایانه بار نیسان ماموت تقریبا همه رانندگان شهرستان به صورت روزانه به پایانه مراجعه می کنند و آماده حمل بار هستند. در همین راستا می توان بیان کرد که در این مجموعه باربری برای تمام امور باربری بارنامه هوشمند و در صورت تمایل مشتری بیمه نامه معتبر صادر می شود که در صورت رخ دادن هرگونه اتفاق در مسیر بیمه بتواند جبران خسارت کند.

برای آگاهی بیشتر شما مشتریان گرامی لازم به ذکر است که نیسان بار برگشتی به آن معنا است که راننده نیسانی که می خواهد به شهر خود به صورت خالی برگردد، می تواند بار شما را با مناسب ترین قیمت حمل کند که هم برای صاحب بار و هم برای راننده سودمند است.

پایانه-بار-نیسان-ماموت-بار

پایانه بار نیسان تهران

حمل و نقل ماموت بار بزرگ ترین ناوگان سبک بار در تهران را در اختیار دارد که با مناسب ترین قیمت، برای متقاضیان در هر گوشه ای تهران قرار داشته باشند، وانت نیسان ارسال می شود و برای حمل انواع بار بارنامه هوشمند و بیمه نامه معتبر صادر خواهد کرد. 

شما مشتریان گرامی می توانید قیمت های باربری ماموت بار را با دیگر شرکت های حمل و نقل مقایسه کنید. سپس در مقایسه با کیفیت خدمات، متوجه اختلاف قیمت و پایین بودن نرخ کرایه حمل بار در این مجموعه باربری می شوید، بنابراین کافی است یک بار از خدمات گروه حمل و نقل ماموت بار استفاده کنید. به طور قطع به علت باربری ایمن در سریع ترین زمان ممکن به یکی دیگر از مشتریان ماندگار آن تبدیل خواهید شد. 

برای استعلام قیمت و رزرو ماشین نیسان از پایانه بار نیسان تهران با شماره 02155537323 تماس بگیرید و مراحل حمل و نقل را کارشناسان باربری ماموت بار به صورت کامل به شما توضیح می دهند.

پایانه بار نیسان تهران ماموت بار برای تمامی مشتریان خدمات ویژه ارائه می دهد که هماهنگ کردن ماشین نیسان با کمترین قیمت و پاسخگویی شبانه روزی تیم پشتیبانی شامل این خدمات است.

پایانه-بار-نیسان-تهران-ماموت-بار

پایانه بار نیسان اصفهان

اصفهان یکی از شهرهای بزرگ کشور است که شهرک صنعتی های متعددی در حاشیه آن دارد که روزانه تعداد بالایی از بارهای استان اصفهان با ماشین نیسان جا به جا می شود.

حمل و نقل ماموت بار در اصفهان دارای پایانه بار نیسان است که روزانه تعداد زیادی راننده نیسان در پایانه حضور دارند و آماده بارگیری برای شهرهای مختلف با مناسب ترین قیمت هستند.

اگر از اصفهان به هر جای کشور مایل به ارسال بار با نیسان بودید، می توانید در هر ساعت از شبانه روز ماشین خواستید برای مبدا بارگیری شما یک ساعته ارسال می شود و بار شما را بارگیری می کند.

شماره تماس پایانه بار نیسان اصفهان برای هماهنگ کردن نیسان و استعلام قیمت حمل بار به شهرستان با شماره 03132281734 تماس گرفته و با کارشناسان باربری ماموت بار ارتباط برقرار کنید.

پایانه-بار-نیسان-اصفهان-ماموت-بار

پایانه بار نیسان شیراز

ارسال انواع بارهای صنعتی، لوازم کارگاهی، لوازم چوبی، اثاثیه منزل، لوازم پلاستیکی، خشکبار، تره بار، لوازم بهداشتی آرایشی و غیره به صورت شبانه روزی در پایانه بار نیسان توسط ماموت بار انجام می شود.

بنابراین می توانید با خیال راحت بار خود را به حمل و نقل ماموت بار بسپارید و دیگر نگران کرایه بالا و دیر رسیدن و آسیب دیدن بار خود نباشید؛ چون برای تمام امور باربری بارنامه هوشمند صادر می شود.

یکی از ویژگی های مهم شرکت های مهم حمل و نقل هماهنگ کردن ماشین برای بارگیری در سریع ترین زمان است که حمل و نقل ماموت بار در این زمینه پیشگام است و یک ساعته در مبدا آماده بارگیری می شود.

شما می توانید ماشین نیسان را از پایانه بار نیسان شیراز از یک ماه قبل نیز رزرو کنید و نگران تغییر کرایه نباشید؛ زیرا با همان کرایه ای که به شما اعلام شده، ماشین نیسان هماهنگ می شود.

شماره ثابت دفتر پایانه نیسان بار شیراز به ترتیب 07136361820 و 07136236827 و شماره همراه دفتر 09176948194 است. در این مورد باید ذکر شود که تیم پشتیبانی ماموت بار به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به شما متقاضیان گرامی است.

پایانه-بار-نیسان-شیراز-ماموت-بار

پایانه بار نیسان مشهد

روزانه تعداد بالایی از بارهای مشهد با وانت نیسان جا به جا و به سراسر ایران بار ارسال می شود که در پایانه بار نیسان حمل و نقل ماموت بار برای تمامی ساعات دارای نیسان برگشتی برای شهرستان در اختیار دارد.

شهرک صنعتی هایی که در اطراف شهر مشهد قرار دارند، بارهای ماشین آلات صنعتی و لوازم صنعتی و کارگاهی از شهرک صنعتی ها را به شهرستان با نیسان ارسال می شود.

شما برای ارسال بار خود باید بار خود را به یک حمل و نقل معتبر بسپارید که دارای مجوز سازمان ترابری باشد و دارای بارنامه رسمی و قابل پیگیری باشد، در غیر این صورت همکاری با باربری های نامعتبر باعث به وجود آمدن مشکلات در حین حمل بار خواهد شد.

همچنین اگر شمار باری داشته باشید که کم باشد و یک سوم نیسان جا بگیرد؛ می توانید آن را به صورت کنارباری به مبدأ مورد نظر خود بفرستید و تنها هزینه حمل کالا را پرداخت کنید و نیاز به استفاده از نیسان بار به صورت دربستی نخواهد بود. چنین خدماتی تنها در گروه حمل و نقل ماموت بار به صورت انحصاری به مشتریان ارائه می شود.

شماره تلفن ثابت دفتر پایانه بار نیسان مشهد: 05137608071
شماره تلفن همراه دفتر پایانه بار نیسان مشهد: 09156665639

پایانه-بار-نیسان-مشهد-ماموت-بار

پایانه بار نیسان تبریز

ارسال بار از تبریز به تهران، رشت، مشهد، اصفهان، یزد، شیراز، اهواز، زاهدان، ساری، گرگان، همدان، بیرجند، اراک، قم و سایر شهرستان ها با نیسان برگشتی با مناسب ترین قیمت روزانه توسط باربری ماموت بار انجام می شود.

اگر شما مایل باشید برای بار شما نیز بیمه نامه معتبر صادر می شود که در صورت رخ دادن حادثه ای در مسیر بیمه بتواند برای شما جبران خسارت کند، برهمین اساس اغلب مشتریان بار خود را بیمه می کنند، البته در ماموت بار به علت رعایت تمام نکات ایمنی استفاده از بیمه نامه برای خسارت در کمتر موارد (مگر در حوادث جاده ای و غیرقابل پیش بینی) اتفاق می افتد. 

لازم به ذکر است برای ارسال بارهای حساس مانند اثاثیه منزل به شهرستان بهتر است قبل از بارگیری بار را به صورت تخصصی و کاملا ایمن توسط افراد حرفه ای بسته بندی شود تا در طول مسیر به محموله آسیبی وارد نشود.

شماره تلفن ثابت دفتر پایانه بار نیسان تبریز 04144236978 و تلفن همراه پایانه بار نیسان 09149866851 برای استعلام قیمت ارسال بار به شهرستان و دریافت اطلاعات در زمینه حمل و نقل می باشد.

پایانه-بار-نیسان-تبریز-ماموت-بار

حمل و نقل ماموت بار

حمل و نقل ماموت بار با سی سال سابقه در حمل و نقل برون شهری بهترین گزینه برای حمل بار شما به هر شهرستان با مناسب ترین قیمت با بارنامه هوشمند و بیمه نامه معتبر است.

همچنین حمل و نقل ماموت بار در تمامی کلانشهرها پایانه بار نیسان بار دارد که برای شما با کمترین قیمت ماشین نیسان هماهنگ شود.

شماره تلفن دفتر مرکزی حمل و نقل ماموت بار 02188520204 است که به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمت به شما مشتریان عزیز است.

مقالات مرتبط :

10 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *