باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02186122565

پشتیبانی شهرستان 02152901
باربری کرمانشاه به تهران نیسان بار - ماموت بار

باربری کرمانشاه به تهران نیسان بار

باربری کرمانشاه به تهران نیسان بار توسط باربری ماموت بار و بصورت شبانه روزی انجام می گردد.

از آنجا که کرمانشاه شهری کوهستانی است در فصول سرد سال با بارش های مداوم برف و باران روبروست بنابراین باربری بین شهری از کرمانشاه به سایر شهرها و بالعکس با چالش هایی همراه است. حرفه ای و کاربلد بودن رانندگان در طی این مسیرهای یخ زده و لغزنده خیلی می تواند به سالم رسیدن بار به مقصد کمک نماید.

باربری ماموت بار با رانندگانی همکاری می نماید که تجربه باربری جاده ای زیادی دارند و به جاده های کشور در هر منطقه ای آشنایی دارند. در این مقاله قصد داریم بیشتر با باربری کرمانشاه و خدمات ماموت بار آشنا شویم پس با ما همراه باشید.

باربری کرمانشاه به تهران نیسان بار

با توجه به اینکه کرمانشاه در مرزهای غربی کشور واقع شده است و نسبت به تهران مسافت طولانی دارد بارهایی که با نیسان بار به سمت تهران ارسال می شوند و یا نیسان بارهای برگشتی که از تهران به کرمانشاه حرکت می کنند بایستی از هر نظر مطمئن باشند.

سلامت موتوری و فیزیکی ماشین باربری، مورد اطمینان بودن شرکت باربری و حرفه ای بودن راننده ای که قرار است بار را به شهر مقصد حمل کند همگی مهم هستند.

از اینها گذشته شرکت باربری بایستی در صورت درخواست مشتری بارها را بیمه نماید تا در صورتی که اتفاقی پیش بینی نشده باعث آسیب به بار شد شرکت بیمه خسارات وارده را جبران نماید.

باربری ماموت بار دارای شعبه در هر دو شهر کرمانشاه و تهران می باشد و کرایه باربری ماموت بار در حد کرایه بار برگشتی می باشد.

مقاله پیشنهادی : باربری نیسان بار کرمانشاه

باربری کرمانشاه به تهران نیسان بار - کرمانشاه به تهران

نکاتی که در هنگام حمل بار با نیسان بار بین شهری باید رعایت کرد

1- نیسان هایی که برای حمل بار از شهری به شهر دیگر استفاده می شوند اغلب روباز هستند یعنی مسقف نیستند. نیسان بارهای مسقف برای بارگیری با محدودیت فضا مواجهند خصوصا اثاثیه منزل پس اغلب باربند دار هستند.

2- یکی از اصول اولیه بارگیری در نیسان بارها بستن و ثابت کردن بارهاست. در نیسان بارهای مسقف مشکل ثابت نگهداشتن بارها وجود دارد ولی در نیسان بارهای باربند دار می توان با طناب بارها را محکم کرد.

3- برای حفظ بار از باران و گرد و خاک باید روی بارها را با چادر برزنتی خوب پوشاند و محکم کرد. البته اگر در منطقه ای که قرار است باربری انجام شود برف و باران به شدت در حال باریدن است بهتر است قبل از چادر برزنتی یک لایه مشمای پلاستیکی روی آنها کشیده شود و بعد روی آن چادر را کشید تا در اثر نفوذ آب از چادر بارها دچار آسیب نشوند.

4- در مسیرهای درون شهری کرایه وانت پیکان از نیسان بار کمتر است ولی در حمل بارهای بین شهری معمولا قیمت کرایه این دو نوع وانت تفاوت چندانی با هم ندارد چرا که نیسان بارها می توانند بار برگشتی داشته باشند و به همین دلیل کرایه کمتری پیدا می کنند. استاندارد بار نیسان دو تن است ولی اگر بار بیش از این باشد مبلغی به کرایه افزوده خواهد شد.

بیشتر بخوانید : عوامل موثر بر مدت زمان حمل و نقل بار 

باربری کرمانشاه به تهران نیسان بار - نکات حمل بار با نیسان

مزیت نیسان وانت نسبت به کامیون

سرعت در باربری

نیسان بارها به دلیل کوچک تر بودن نسبت به کامیون و خاور و عدم محدودیت ترافیکی می توانند به سرعت به محل دریافت بار رفته و نسبت به حمل آن به شهر مقصد اقدام نمایند.

نداشتن محدودیت تردد

برای ماشین های سنگین نظیر خاور، کامیون و تریلی در برخی شهرها محدودیت تردد در ساعاتی از روز وجود دارد که این ماشین های سنگین ناچارا در ساعات پایانی روز مجبور به تردد هستند در حالیکه این محدودیت برای نیسان بارها وجود ندارد.

تردد در مکان های تنگ و شلوغ

برخی خانه ها یا کارگاه ها به دلیل قرار گیری در کوچه های باریک یا محله های شلوغ و پرتردد نمی توانند از ماشین های سنگین برای ورود به کوچه، پارکینگ یا درب کارگاه و منزل خود استفاده نمایند؛ ولی نیسان بارها به راحتی حتی در پارکینگ خانه ها جا می شوند و می توانند بارگیری نمایند.

قدرت مانور زیاد

برخی جاده های کشور خصوصا جاده هایی که منتهی به روستاها می شوند ممکن است صعب العبور و پر پیچ و خم باشند که حرکت ماشین های سنگین در آنجا با خطر همراه است در حالی که ماشین های باربری سبک تر نظیر نیسان بار به راحتی می توانند این جاده ها را طی کنند.

کرایه حمل کمتر

نیسان بارها نسبت به ماشین های باربری سنگین نظیر خاور، کامیون و تریلی کرایه حمل به مراتب کمتری دارند که حتی برخی مشتریان حاضر هستند دو یا سه نیسان بار کرایه نمایند ولی کرایه ماشین سنگین را نپردازند.

پیشنهاد می کنیم مقاله کرایه نیسان وانت را مطالعه نمایید. 

باربری کرمانشاه به تهران نیسان بار - مزیت نیسان بار

ماموت بار، تنها باربری اختصاصی نیسان بار

به جرات می توان گفت باربری ماموت بار تنها باربری است که به صورت اختصاصی در زمینه نیسان بار فعالیت دارد و در حدود 64000 راننده نیسان بار در سامانه این باربری ثبت نام نموده اند که در هر ساعتی از شبانه روز که مشتری نیاز به خدمات باربری داشته باشند آماده اعزام به محل و دریافت بار می باشند.

اپراتورهای باربری ماموت بار در تمامی شعبه های این باربری در کل کشور در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته آماده پاسخگویی و ثبت درخواست باربری مشتریان محترم می باشند. کافی است با ماموت بار تماس بگیرید.

مقالات مرتبط :

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *