پشتیبانی شهرستان 02152901

دفتر مرکزی 02186122565

باربری ماموت بار
شماره باربری وانت بار رشت - ماموت بار

شماره باربری وانت بار رشت

شماره باربری وانت بار رشت موضوع این مقاله است که باربری ماموت بار شما را به مطالعه آن دعوت می نماید .

شهر رشت که مرکز استان گیلان و در مجاورت دریای خزر است یکی از زیباترین شهرهای ایران محسوب می شود و طبیعت و جنگل و دریا همه ساله گردشگران زیادی را به سمت این شهر می کشاند .

شهر رشت در زمینه کشت برنج ، چای و مرکبات در کشور شهرت دارد و بسیاری از این محصولات نه تنها در ایران بلکه در کشورهای دیگر نیز بازار خوبی دارد .

صید آبزیان و پرندگان نیز در این شهر توسط بسیاری از افراد انجام می شود و همچنین کارخانه چوب و فولاد در اطراف رشت واقع شده که کارگران بسیاری در آن مشغول به کار هستند .

در کل شهر رشت شهری پویا و فعال است که علاوه بر ساکنان آن تعداد زیادی گردشگر در آن رفت و آمد می کنند . باربری در شهر رشت توسط انواع خودروها انجام می شود ولی سبک بارها نظیر وانت نیسان و وانت پیکان بیشترین سهم باربری را در این شهر دارا می باشند .

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری نیسان بار رشت را مطالعه نمایید . 

شماره باربری وانت بار رشت - وانت بار رشت

شماره باربری وانت بار رشت

شهر رشت یکی از شهرهایی است که ماموت بار در آن شعبه فعال دارد . باربری ماموت بار دارای 40 شعبه در مراکز استانها در سرتاسر کشور می باشد و ارائه خدمات باربری نیسان بار و وانت بار را در آنها انجام می دهد . شماره باربری وانت بار رشت 01332133767 و 09112957582 می باشد .

اگر در شهر رشت یا دیگر شهرهای استان گیلان زندگی می کنید و برای حمل بار به هر نقطه ای از کشور نیاز به خودروی باری نیسان و وانت دارید می توانید با ماموت بار تماس گرفته و بار خود را با اطمینان به این باربری بسپارید .

مقاله پیشنهادی : نرخ کرایه نیسان 1402

شماره باربری وانت بار رشت - باربری رشت به تهران

باربری وانت بار رشت به تهران

شهر تهران به دلیل وسعت ، جمعیت و پایتخت بودن از اهمیت زیادی برخوردار است و برای همه شهرهای کشور بازار مصرف بسیار مناسبی برای انواع محصولات کشاورزی ، دامپروری ، صنعتی ، تولیدی و … می باشد .

همانطور که در بالا به آن اشاره شد شهر رشت از نظر تولیدات کشاورزی ، دامی ، صنعتی و … در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد و مازاد بر مصرف این شهر به دیگر شهرها از جمله تهران ارسال می شود .

در فصول برداشت محصول جاده های رشت به تهران مملو از خودروهای نیسان بار که در حال حمل کردن انواع بار خصوصا محصولات کشاورزی و باغی است .

مطالعه بیشتر : نرخ کرایه وانت بار براساس کیلومتر 1402 

شماره باربری وانت بار رشت - مزیت های حمل بار با وانت

مزیت های حمل بار با وانت بار در رشت

  • قیمت کرایه مناسب
  • وفور وانت بار و نیسان بار در شهر رشت
  • بدون محدودیت های ترافیکی همچون خودروهای سنگین
  • قابلیت حمل بار در نیسان بار تا 2 تن و در پیکان وانت تا 1 تن
  • مصرف سوخت و هزینه استهلاک کمتر در مقایسه با ماشین های سنگین
  • و …

باربری ماموت بار

باربری ماموت بار با ناوگان 65000 عضوی خود بصورت شبانه روزی و در همه ایام سال آماده ارائه خدمات باربری با نیسان بار و وانت بار به هموطنان عزیز می باشد .

اپراتورهای ماموت بار نیز بی وقفه و بدون تعطیلی در شیفت های کاری بصورت 24 ساعته آماده پاسخگویی ، ثبت سفارش باربری ، صدور بارنامه و بیمه نامه ، راهنمایی و مشاوره در خصوص دریافت خدمات باربری ، پشتیبانی و پیگیری بارها تا رسیدن به مقصد می باشند .

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *