پشتیبانی شهرستان 02152901

دفتر مرکزی 02186122565

باربری ماموت بار
نرخ کرایه وانت نیسان از تبریز به تهران - ماموت بار

نرخ کرایه وانت نیسان از تبریز به تهران 1402

نرخ کرایه وانت نیسان از تبریز به تهران 1402 در این مقاله بررسی خواهد شد . باربری ماموت بار شما را به مطالعه این مقاله دعوت می نماید .

فاصله بین تبریز تا تهران بصورت جاده ای حدود 620 کیلومتر است که اگر با سرعت عادی این مسافت را طی کنیم حدودا 7 ساعت طول می کشد تا از تبریز به تهران و بالعکس برسیم .

از آنجا که هر دو شهر تهران و تبریز از کلانشهرهای بزرگ ، پرجمعیت و مهم کشور می باشند مراودات زیادی از نظر تولید محصولات کشاورزی ، دامپروری ، صنعتی ، کارگاهی ، صنایع دستی و … با هم دارند .

انواع خودروهای باری شامل ماشین های سنگین ، نیمه سنگین و سبک بار بصورت شبانه روز در حال حمل انواعی از تولیدات بین این دو شهر می باشند .

بازار مصرف نیز در این دو شهر بسیار پررونق است و از شهرهای اطراف نیز برای خرید و فروش اجناس به این شهرها مراجعه می کنند .

در این مقاله اختصاصا حمل بار با وانت نیسان بین این دو شهر را بررسی خواهیم کرد و شما را بیشتر با باربری بین این دو شهر آشنا می کنیم پس با ما همراه باشید .

مقاله پیشنهادی : نرخ کرایه نیسان بر حسب کیلومتر 1402

نرخ کرایه وانت نیسان از تبریز به تهران - نرخ کرایه نیسان بار

نرخ کرایه وانت نیسان از تبریز به تهران

برای محاسبه نرخ کرایه بار باید به موارد زیر توجه کرد :

1- نوع خودرو باربری :

برای بارهای زیر 3 تن معمولا از نیسان بار استفاده می شود البته به شرطی که حجم بار بیش از ظرفیت قسمت باری نیسان وانت نباشد .

برای بارهای بیش از 3 تن از خاور یا برای بیشتر از آن از ماشین های سنگین نظیر تریلی و کامیون استفاده می شود .

در صورت تماس با ماموت بار و اعلام نوع و وزن بار خود ، کارشناسان ماموت بار شما را در کرایه خودروی مناسب بارتان کمک می کنند . بالطبع خودروهای کوچکتر نسبت به خودروهای بزرگتر کرایه حمل کمتری دارند .

2- مسافت بین دو شهر به کیلومتر :

هر چه مسافت بین دو شهر بیشتر باشد خودروی باری باید سوخت بیشتری مصرف کند و استهلاک بیشتری خواهد داشت و زمان بیشتری هم از راننده خواهد گرفت پس این مورد هم قطعا در میزان کرایه حمل بار تاثیر می گذارد .

3- نوع بار :

فرض کنید یک خاور روباز یا نیسان بار بخواهد بار سیمان یا ماسه فله ای یا ضایعات نخاله بارگیری نماید . برای بارگیری و تخلیه این بار نیاز به کارگر هست که دستمزد او بر مبلغ کرایه افزوده می شود .

4- حجم بار :

برخی بارها سبک ولی حجیم هستند و بارگیری و تخلیه آنها زمان بر است پس کرایه آن بیشتر است .

5- بیمه بار :

اگر صاحب بار درخواست بیمه شدن بارش را داشته باشد مبلغ حق بیمه به کرایه بار اضافه می شود و مبلغ بیمه نامه هم به ارزش بار و وزن آن بستگی دارد .

با توجه به موارد بالا نمی توان در اینجا کرایه دقیق و واحدی اعلام کرد پس اگر قصد ارسال بار از شهر خود به شهرهای دیگر را دارید می توانید با ماموت بار تماس بگیرید و با اعلام مشخصات بار خود قیمت دقیق را از کارشناسان ماموت بار جویا شوید .

بیشتر بخوانید : باربری تبریز به تهران نیسان بار

نرخ کرایه وانت نیسان از تبریز به تهران - پیشرو در باربری

ماموت بار پیشرو در خدمات باربری سبک بار

باربری ماموت بار با بیش از دو دهه سابقه در زمینه باربری سبک بار خصوصا نیسان بار و با دارا بودن بیش از 30 شعبه فعال در سرتاسر کشور آماده ارائه خدمات باربری به هموطنان عزیز می باشد .

همچنین اپراتورهای این باربری در همه ساعات شبانه روز حتی در روزهای تعطیل آماده پاسخگویی به مشتریان و راهنمایی و ثبت سفارش آنها در زمینه باربری می باشند .

کافیست با ماموت بار تماس بگیرید و یک باربری مطمئن را تجربه کنید .

مقالات مرتبط :

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *