باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02152901

پشتیبانی شهرستان 02152901111

باربری شیراز به بندرعباس ماموت بار

باربری شیراز به بندرعباس

شهرهای شیراز و بندرعباس هر دو در نیمه جنوبی کشور واقع شده اند و مسافتی در حدود 550 تا 650 کیلومتر براساس انتخاب یکی از سه مسیر اتصال دو شهر با هم فاصله دارند . باربری شیراز به بندرعباس تحت نظارت باربری ماموت بار انجام می شود که اغلب به وسیله نیسان بار و وانت بار انجام می شود .

از آنجا که بندرعباس شهری بندری و تجاری محسوب می شود بسیاری از تولیدات شهر شیراز به این شهر حمل می شود تا برای صادرات به کشتی های تجاری بارگیری شوند . همچنین خودروهایی که از مبدا شیراز به مقصد بندرعباس به حمل بار مشغول بوده اند برای بازگشت انواعی از محصولات وارداتی و یا محصولات کشاورزی و انواع ماهی صید شده را به شهر شیراز منتقل می کنند .

باربری ماموت بار در هر دو شهر شیراز و بندرعباس نمایندگی فعال دارد و باربری بین این دو شهر را به صورت بی وقفه حتی در روزهای تعطیل و بصورت شبانه روزی انجام می دهد . برای حمل بارهای خود می توانید با ماموت بار تماس بگیرید .

مسافت شیراز تا بندرعباس

برای رفتن از شیراز به بندرعباس سه مسیر وجود دارد که مسیر اول 577 کیلومتر است و طی کردن آن چیزی در حدود 7 ساعت زمان نیاز دارد . مسیر دوم 575 کیلومتر است که طی کردن آن هم مانند مسیر اول در حدود 7 ساعت زمان می برد و اما مسیر سوم 685 کیلومتر است و در حدود 8 ساعت طی کردن آن طول می کشد .

البته این مقدار زمان برای خودروی سواری محسوب شده ولی خودروهای باری براساس سنگینی بار و نوع خودرو و محدودیت های سرعت و … ممکن است کمی بیشتر وقت صرف کنند تا از شیراز به بندرعباس برسند .

پیشنهاد می کنیم مقاله نکات حمل بار با نیسان بار را مطالعه نمایید . 

باربری شیراز به بندرعباس - هزینه باربری شیراز به بندرعباس

هزینه باربری شیراز به بندرعباس

پارامترهای گوناگونی در تعیین هزینه حمل بار از شیراز به بندرعباس دخیل هستند که از آن جمله می توان به مسافت میان دو شهر مبدا و مقصد ، نوع ماشین باربری ، تعداد کارگر ، بیمه باربری ، نوع بار ، حجم و وزن بار و استفاده یا عدم استفاده از کمک کارگر تخلیه ، چیدمان و یا بسته بندی . برای اطلاع از هزینه دقیق باربری شیراز به بندرعباس می توانید با باربری ماموت بار تماس بگیرید .

شماره تلفن باربری شیراز به بندرعباس

برای حمل بارهای خود از شهر شیراز به بندرعباس می توانید با شماره 07136361820 تماس بگیرید . علاوه بر این دو نمایندگی فعال ماموت بار 26 نمایندگی فعال دیگر در شهرهای گوناگون کشور توسط ماموت بار دایر گردیده تا کار خدمات رسانی در زمینه باربری سبک بار نیسان بار و وانت بار با سرعت و سهولت انجام شود . دفتر مرکزی ماموت بار در شهر تهران می باشد که برای تماس با آن می توانید با شماره 02152901 تماس بگیرید .

مقاله پیشنهادی : حمل بار سبک با وانت بار

باربری شیراز به بندرعباس - شماره تلفن باربری شیراز به بندرعباس

ماموت بار ؛ تعرفه ارزان در کنار خدمات رسانی با کیفیت

باربری ماموت بار همواره به ارزان بودن تعرفه های باربری اش معروف است و در کنار خدمات سریع و حرفه ای خود همواره منصف بودن را رعایت نموده است . شمار عظیم مشتریان راضی این باربری نمایانگر صداقت این گفته است و شما نیز می توانید یکی از مشتریان همیشه همراه این باربری باشید .

بسیاری از تولیدکنندگان و صاحبان صنایع به دلیل بالا بودن حجم تبادلاتشان با شهرهای دیگر ترجیح می دهند با یک باربری مطمئن و منصف همکاری کنند تا اینکه برای هر بار ارسال بار مجبور باشند به دنبال یک باربری ناآشنا و نامعتبر در اینترنت بگردند .

باربری ماموت بار اینجاست تا کلیه خدمات باربری شما خصوصا باربری نیسان بار و وانت بار را بصورت تخصصی انجام دهد .

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات باربری بین شهری با دفتر مرکزی باربری تماس بگیرید .

مقالات مرتبط :

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ماموت بار

تازه ترین مقالات