باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02152901

پشتیبانی شهرستان 02152901111

حمل بار سبک با وانت ماموت بار

حمل بار سبک با وانت بار

وانت بارها سهم بزرگی از باربری درون شهری و بین شهری را به عهده دارند. در کشور ما وانت بارها به کلیه خودروهای نیسان وانت، پیکان وانت، وانت پراید، آریسان و وانت مزدا اطلاق می شود که بیشتر پیکان وانت ها با نام وانت شناخته می شوند.

معمولا حمل بار سبک با وانت بار انجام می شود چرا که بارهایی در حدود 700 تا 1000 کیلوگرم را می توان با این خودرو جابجا کرد . برای بارهای بیشتر تا دو تن می توان از نیسان بار استفاده کرد و برای بیش از آن دست به دامن خودروهای باربری بزرگتر نظیر خاور ، کامیونت و کامیون شد.

باربری ماموت بار سال هاست که در زمینه سبک بار به ارائه خدمات باربری اشتغال دارد و حمل بار سبک با وانت بار و نیسان بار در رأس وظایف این باربری است. برای ارسال اثاثیه منزل و سایر بارهای خود با وانت بار و نیسان بار می توانید با ماموت بار به شماره 02152901 تماس بگیرید.

ظرفیت حمل بار وانت پیکان

همانطور که در بالا به آن اشاره شد ظرفیت حمل بار برای وانت پیکان در حدود 700 کیلوگرم تعریف شده است که این میزان استاندارد است ولی برخی رانندگان بارهای تا یک تن را با این خودرو حمل می کنند .

البته این کار در طولانی مدت می تواند به خودرو آسیب رسانده و استهلاک آن را بالا ببرد . بهتر است برای بارهای سنگین تر از 700 کیلوگرم از خودروی نیسان بار استفاده کرد .

مطلب مرتبط : وانت بار تهران به شهرستان قیمت مناسب 

حمل بار سبک با وانت بار - ظرفیت پیکان وانت

کرایه حمل بار سبک با وانت بار

برای تعیین میزان کرایه وانت بار عواملی دخیل هستند که شامل فاصله مبدا تا مقصد ، نوع بار ، حجم و وزن بار می باشد. کرایه بر حسب کیلومتر تعیین می شود که تعرفه آن همه ساله توسط اتحادیه باربری تعیین می گردد. برای اطلاع از کرایه دقیق می توانید با باربری ماموت بار تماس بگیرید .

وانت بار تهران

دفتر مرکزی باربری ماموت بار در شهر تهران واقع شده و این باربری دارای 28 نمایندگی فعال در سرتاسر کشور می باشد که در مراکز استانها واقع شده اند . اگر به دنبال یک باربری معتبر وانت بار در تهران هستید می توانید به باربری ماموت بار اطمینان کنید تا برای همیشه مشتری این باربری شوید .

شماره وانت بار تلفنی

امروزه افراد برای ارسال بارهای خود به دنبال خودروی باربری در خیابان نمی گردند بلکه با یک سرچ ساده در گوگل می توان شمار زیادی از باربری ها را پیدا کرد که به ارائه خدمات باربری بین شهری اشتغال دارند .

صد البته تعداد این باربری ها بسیار زیاد است و در یک نگاه ساده نمی توان تشخیص داد که کدامیک از اعتبار لازم برخوردارند و تنها شاید تجربه خود یا دوستان و اطرافیان می تواند بیانگر اعتبار یک باربری باشد .

باربری ماموت بار با سه دهه سابقه درخشان در زمینه باربری سبک بار یکی از بهترین ها و اولین ها در زمینه باربری می باشد . اگر به دنبال شماره وانت بار تلفنی معتبر هستید با شماره 02152901 تماس بگیرید تا شاهد یک باربری حرفه ای و تخصصی در زمینه سبک بار بین شهری باشید .

پیشنهاد می شود مقاله وانت بار برون شهری را مطالعه نمایید .

حمل بار سبک با وانت بار - شماره وانت بار تلفنی

باربری ماموت بار ؛ تخصص در کنار تعهد

یکی از ویژگی های مثبت باربری ماموت بار همواره رعایت حقوق مشتریان و پاسخگویی 24 ساعته بوده است . اپراتورهای مجموعه باربری ماموت بار بصورت دو شیفت روزانه و شبانه به پاسخگویی ، ثبت سفارش ، صدور بارنامه و بیمه نامه و پشتیبانی تا رسیدن بارها به مقصد مشغولند . شعار ماموت بار همواره تخصص در کنار تعهد خدمت است .

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات باربری بین شهری با دفتر مرکزی باربری تماس بگیرید .

مقالات مرتبط :

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ماموت بار

تازه ترین مقالات