پشتیبانی شهرستان 02152901

دفتر مرکزی 02186122565

باربری ماموت بار
باربری-نیسان-بار-تبریز-ماموت-بار

باربری نیسان بار تبریز

باربری نیسان بار تبریز شامل باربری های موجود در داخل شهر آذری زبان تبریز می شود. وجود انواع بار اعم از محصولات کشاورزی، صنایع دستی، محصولات صنعتی و دیگر تولیدات این شهر که کارآفرینان خوش ذوق تبریزی تمایل دارند تا آنها را به دست تمام هم وطن های سراسر کشور برسانند، باعث شده تا باربری تبریز به یکی از مشاغل پررونق تبدیل شود و افراد زیادی را در این حوزه شروع به فعالیت کنند.

این اقدام افراد باعث شده تا مردمان و صاحبان تولیدی ها گزینه های زیادی را برای انتخاب و سپردن بار خود به آنها داشته باشند؛ اما تولیدکنندگان و ساکنان شهر خوش آب و هوای تبریز به دنبال پیدا کردن باربری مطمئن در شهر خود هستند تا با خیالی آسوده بتوانند بار خود را در اختیار آنها قرار دهند و از خدمات آنها بهره مند شوند.

شماره تماس باربری نیسان بار تبریز 04144236978 و 09142406369 است. یکی از باربری هایی که از مبدا تبریز به شهرستان های سراسر کشور توانسته است به موفقیت هایی بزرگ برسد، باربری نیسان بار تبریز ماموت بار بوده است که با توجه به سابقه 30 ساله خود همیشه گزینه اول برای اعتماد بین باربری های موجود در شهر تبریز بوده و همچنان پس از 30 سال بدون کوچک ترین کم و کاستی به کار خود ادامه داده و جزء برترین باربری تبریز قرار گرفته است.

باربری نیسان بار تبریز ماموت بار از ماشین های سبک مانند پیکان وانت، نیسان وانت تا سنگین ترین ماشین ها مانند 911، خاور، تک، جفت و سایر ماشین های باربری را در ناوگان حمل و نقل خود قرار داده تا در هر زمان و تحت هر شرایطی آماده خدمت رسانی به مردمان مهمان نواز و خون گرم تبریزی باشد و خود را جزء دسته کامل ترین باربری قرار دهد.

برای اطلاعات بیشتر می توانید مقاله انواع ماشین های باری را مطالعه کنید.

شهر تبریز با شهرهای کوچک زیادی هم جوار است مانند سردرود، صوفیان، مرند و دیگر شهرهای اطراف تبریز که در صورت نیاز به ماشین در این شهرها مجبور هستید از ماشین های تبریز استفاده کنید که ممکن است با شما فاصله های طولانی داشته باشند که در این صورت مجبور به پرداخت کرایه ای بالاتر خواهید بود، اما در صورتی که از خدمات ماموت بار استفاده کنید، می توانید نزدیک ترین ماشین به محل بارگیری را رزرو کرده تا در زمان بارگیری و هزینه جا به جایی صرفه جویی شود. 

این ویژگی تنها به دلیل سابقه و تعداد 70 هزار نفری رانندگان فعال باربری نیسان بار تبریز ماموت بار است؛ اما در نظر داشته باشید که این شرایط تنها در حالتی است که از ماشین های نیسان بار ماموت بار استفاده کنید.

برای ماشین های سنگین مانند 911، خاور های روباز و مسقف و دیگر ماشین های سنگین می توانید از ماشین های برگشتی ما که در پایانه تبریز مستقر هستند، استفاده کنید و در هزینه های حمل کالا صرفه جویی کرده و از خدمات باربری ماموت بار استفاده کنید.

باربری نیسان بار تبریز ماموت بار

باربری تبریز به تهران

باربری تبریز به تهران به دلیل نیاز ساکنان تهران به محصولات تولید شده در تبریز از اهمیت زیادی برخوردار است. یکی از مسیرهایی که به صورت مداوم در باربری تبریز استفاده می شود، مسیر تبریز به تهران است که با تاسیس اتوبان مسیر تبریز به تهران برابر با 617 کیلومتر شده است که این مسیر برای ماشین های سواری با سرعت حدود 100 کیلومتر بر ساعت برابر با زمانی به اندازه 6 تا 7 ساعت است که برای ماشین های سنگین باربری این ساعت افزایش پیدا می کند.

برای دریافت زودتر بار در تهران می توانید از ماشین های نیسان باربری نیسان بار تبریز حمل و نقل ماموت بار برای باربری تبریز به تهران استفاده کنید؛ زیرا وانت نیسان نزدیک ترین سرعت را به ماشین های سواری دارند. ولی با این حال باید انتظار مدت زمانی 10 ساعته برای دریافت بار در مقصد خود تهران داشته باشید، این تفاوت زمانی به دلیل امنیت بار، وزن بار و محل دقیق بارگیری است.

از جمله محل هایی که ارسال بار زیاد صورت می گیرد، می توان به شهرک های صنعتی استان آذربایجان شرقی که اطراف شهر تبریز نیز این شهرک های صنعتی پیدا می شوند، اشاره کرد. مانند شهرک صنعتی شهید سلیمی، رجایی، عالی نسب، بستان آباد و غیره که تعدادشان به حدود 35 شهرک صنعتی رسیده است که بیشتر این شهرک های صنعتی واقع در حومه شهر تبریز و بقیه در شهرهای اطراف تبریز قرار دارند که این فاصله کرایه حمل بار را دستخوش تغییرات می کند.

باربری تبریز تریلی

یکی از ماشین هایی که در باربری نیسان بار تبریز به صورت روزانه جهت بارگیری هماهنگ می شود، ماشین تریلی است که در میان باربری تبریز تریلی از محبوبیت خوبی برخوردار است، این محبوبیت نیز تنها به دلیل توانی بالا برای بارگیری است.

این ماشین تا وزن 22 تن توانایی بارگیری دارد که به شرکت های موجود در شهرک های صنعتی کمک می کند تا بارهای سنگین خود را به وسیله این ماشین قدرتمند جا به جا کنند و از طول 12.2 متری و عرض 2.5 متری این ماشین که تا الان لقب بزرگ ترین ماشین جهت حمل کالا را گرفته نهایت بهره را ببرند.

باربری تبریز تریلی را در سه نوع اتاق لبه دار، ترانزیت و کفی ارائه می دهند، البته این نکته را در نظر داشته باشید که بسیاری از باربری های تبریز توانایی ارائه خدمات تریلی تبریز را به دلیل کم بودن سابقه و تعداد ماشین های موجود ندارند.

اما باربری نیسان بار تبریز گروه حمل و نقل ماموت بار با پشتوانه به سابقه طولانی و تعداد ماشین های موجود خود این اطمینان را به شما صاحبان مشاغل مختلف و مردمان مقیم شهر تبریز می دهد که در هر زمانی که اراده کنید ماشین تریلی با هر نوع اتاق که مدنظر دارید، در اختیار شما قرار می گیرد. 

همچنین به دلیل اینکه باربری نیسان بار تبریز ماموت بار از ماشین های برگشتی داخل پایانه استفاده می کند، می توانید مناسب ترین قیمت ها را باربری ماموت بار تجربه کنید.

برای ارتباط با باربری نیسان بار تبریز شماره تلفن  09142406369 تماس بگیرید.

باربری تریلی تبریز ماموت بار

باربری تبریز به اردبیل

اردبیل از دیگر شهرهای آذری زبان کشور محسوب می شود که مرکز استان اردبیل است و به دلیل نزدیک بودن به شهرهای شمالی کشور باعث می شود تا باربری تبریز به اردبیل از اهمیت خاصی برخوردار باشد. از دیگر دلایل باربری تبریز به اردبیل می توان به نقل مکان کردن ساکنان شهر تبریز به اردبیل اشاره کرد که عموما توسط ماشین نیسان یا خاور مسقف انجام می شود.

در صورتی که حجم بار کم باشد از ماشین های برگشتی نیسان، باربری نیسان بار تبریز ماموت بار می توانید استفاده کنید که ظرفیت وزنی تا 2200 کیلوگرم را پشتیبانی می کند و ابعاد اتاق نیسان عبارت است از طول 2 متری و عرض 1.60 که این ابعاد نسبت به بقیه خودروهای وانت بار بزرگ تر محسوب شده و بارگیری را راحت تر می کند.

باربری نیسان بار تبریز ماشین های نیسان انواع مختلفی مانند نیسان روباز، مسقف، دیزل، دوگانه دستی، دوگانه شرکتی و کفی مبلی دارد که نیسان روباز بهترین گزینه برای باربری تبریز به اردبیل است، اطلاعات تکمیلی درباره نیسان وانت در مقاله انواع وانت نیسان بار نوشته شده و در دسترس شما قرار گرفته است.

برای انتقال لوازم منزل در باربری تبریز نیز به طور متوسط از ماشین نیسان روباز بیشتر استفاده می شود. از آنجایی که شهر تبریز و سایر شهرستان های استان آذربایجان شرقی که در بیشتر ماه های سال بارندگی دارند، برای جلوگیری از خیس شدن بار خود می توانید از چادرهای ترانزیتی که همه رانندگان نیسان وانت ماموت بار دارند، استفاده کنید.

برای آگاهی بیشتر شماره باربری وانت بار تبریز مطالعه کنید. 

باربری تبریز به شهرستان ماموت بار

باربری تبریز به زنجان

برای باربری تبریز به زنجان از انواع ماشین های ماموت بار برای حمل لوازم منزل و لوازم صنعتی خود می توانید استفاده کنید که برای این مسافت ماشین های روباز و مسقف ما برای بارگیری آماده بود و از زمان درخواست شما برای ماشین تا زمانی که ماشین جهت بارگیری در محل مشخص شده، حاضر باشد تنها 1 ساعت وقت لازم است، در ضمن شما می توانید با تیم پشتیبانی تیم ماموت بار در تمام مراحل بارگیری، حمل و تخلیه در ارتباط باشید و از مشاوره های رایگان ما جهت حمل بار استفاده کنید.

برای جبران خسارت های احتمالی وارده به بار، گروه حمل و نقل ماموت بار با شرکت های معتبر بیمه همکاری های لازم را انجام داده تا در صورت نیاز  مشتری، بر اساس ارزش کالا بیمه لحاظ شود و طبق کرایه درج شده در بارنامه پس از تحویل گرفتن بار در مقصد با راننده تسویه کنید.

بسته بندی لوازم منزل در تبریز ماموت بار

بسته بندی لوازم منزل در باربری نیسان بار تبریز

بسته بندی لوازم منزل یکی از مهم ترین بخش اسباب کشی است، درواقع از عوامل تامین کننده سالم رسیدن بار در مقصد به نوع بسته بندی و ماشین انتخاب شده، بستگی دارد که نقش ماشین باربری در سالم تحویل گرفتن بار بیشتر است؛ زیرا هر چقدر هم که بسته بندی کالا به درستی انجام شود در صورت انتخاب نادرست ماشین نمی توان توقع سالم دریافت کردن بار در مقصد را داشت.

خوشبختانه باربری نیسان بار تبریز ماموت بار تماما این مشکل را با به کارگیری نیروهای خدماتی ماهر و با تجربه برطرف کرده است تا دیگر دغدغه ای برای حمل اثاثیه منزل برای متقاضیان باربری بین شهری در تبریز باقی نماند و حتی برای انتخاب ماشین نیز بتوانند با مشاوران گروه حمل و نقل ماموت بار در ارتباط باشند و اسباب کشی با کمترین نگرانی و احتمال آسیب دیدگی بار داشته باشند.

ازجمله ماشین هایی که در ارسال لوازم منزل استفاده می شود، خاورهای مسقف هستند که دارای تعدادی پتو و طناب برای مهار بار هستند و به دلیل داشتن سقف از نفوذ آب و خیس شدن بار جلوگیری می کنند و همچنین مانع گرما دیدن بار می شوند.

درصورت نیاز برای بسته بندی لوازم منزل می توانید از نایلون های حباب دار یا از انواع کارتن های موجود مانند کارتن موزی که نسبت به بقیه کارتن ها از استحکام بالاتری برخوردار است، برای جلوگیری از ضربه دیدن وسایل استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل و نقل بین شهری می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید. 

مقالات مرتبط :

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *