باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02186122565

پشتیبانی شهرستان 02152901
باربری نیسان شهرک صنعتی شمس آباد - ماموت بار

باربری نیسان شهرک صنعتی شمس آباد

باربری نیسان شهرک صنعتی شمس آباد تحت نظارت باربری ماموت بار و شعبه مرکزی آن در تهران انجام می شود . برای آشنایی بیشتر با این شهرک صنعتی و خدمات حمل و نقل در آن با این مقاله همراه شوید .

شهرک صنعتی شمس آباد نام بزرگترین شهرک صنعتی ایران است که در جنوب استان تهران واقع شده و وسعتی بیش از سه هزار هکتار دارد . این شهرک در کیلومتر 45 اتوبان تهران قم واقع شده است .

این شهرک از نظر موقعیت مکانی در مجاورت حسن آباد و همچنین 5 کیلومتری فرودگاه بین المللی امام خمینی است و تا ایستگاه راه آهن 8 کیلومتر فاصله دارد .

این موقعیت جغرافیایی به بهتر شدن موقعیت این شهرک کمک کرده چرا که تولیدات این شهرک در سریعترین زمان ممکن توسط ناوگان حمل و نقل بین شهری ، ریلی و هوایی به اقصی نقاط ایران ارسال می شود .

باربری ماموت بار سالهاست که با اصناف گوناگون این شهرک در زمینه ارائه خدمات باربری همکاری داشته و دارد . برخی از صنایع این شهرک شامل کارخانجات نساجی ، محصولات شیمیایی ، کارخانه دخانیات ، فلزات و ماشین سازی و … می باشند .

برخی برندهای معروف شهرک صنعتی شمس آباد شامل صنایع شیر ایران ، بلور نوری تازه ، لاستیک سازی عنایت ، کوره های صنعتی ایران ، دکمه صدفی ایران ، تجهیزات نفت ، پویا خودرو ، جهان کریستال ، صنایع غذایی ایوب خاورمیانه ، بهار پردیس محمود و … می باشد .

مقاله پیشنهادی : باربری نیسان بار تهران به شهرستان 

باربری نیسان شهرک صنعتی شمس آباد - باربری شهرک صنعتی

باربری نیسان شهرک صنعتی شمس آباد

همانطور که اشاره کردیم این شهرک دارای کارخانجات و کارگاههای زیادی است که محصولات متنوعی تولید می کنند .

مواد اولیه و محصولات تولید شده در این شهرک با خودروهای گوناگون به سمت مقصد حمل می شوند و بصورت شبانه روزی این شهرک شاهد ورود و خروج خودروهای باربری سنگین و سبک می باشد .

باربری ماموت بار که به طور اختصاصی در زمینه نیسان بار فعالیت می کند مشتریان ثابت و وفاداری در این شهرک صنعتی دارد که به دلیل قیمت های منصفانه و تعهد و مسئولیت پذیری کارکنان و رانندگان این مجموعه همواره حمل بارهای خود را به این باربری واگذار می کنند .

چنانچه در شهرک های صنعتی از جمله شهرک صنعتی شمس آباد فعالیت می کنید و نیاز به خودروهای باربری برای حمل مواد اولیه و محصولات خود دارید می توانید بصورت شبانه روزی و هفت روز هفته با این باربری تماس بگیرید و بار خود را با خیال راحت به این مجموعه بسپارید .

پیشنهاد می کنیم مطالعه مقاله پایانه بار نیسان را از دست ندهید . 

باربری نیسان شهرک صنعتی شمس آباد - بیمه کردن بار

خیال خودت رو با بیمه کردن بار راحت کن

اگر صاحب کارگاه ، کارخانه و اصناف گوناگون در شهرک های صنعتی هستید و قصد دارید باری را به مقصد شهری دیگر ارسال کنید ماموت بار به شما توصیه می کند حتما در مورد بیمه بار فکری کنید .

البته بیمه کردن بار توسط خود ماموت بار انجام می گردد و نیازی به کاری از طرف شما نیست . فقط بایستی حق بیمه ای که مبلغ قابل توجهی نیست را پرداخت نمایید و خیال خودتان را از بابت صدمات احتمالی به بار راحت کنید .

درست است که رانندگان باربری ماموت بار راه بلد و حرفه ای هستند ولی خطرات پیش بینی نشده ای در جاده رانندگان و خودروهایشان را تهدید می کند که از اختیار آنان خارج است .

شما با بیمه کردن بار دیگر لازم نیست نگرانی و استرس به خود راه دهید و اگر بار دچار آسیب شد شرکت بیمه تمام و کمال هزینه های شما را تقبل خواهد نمود .

بیشتر بخوانید : باربری نیسان بار شهرستان به تهران 

باربری نیسان شهرک صنعتی شمس آباد - خیال راحت با ماموت بار

باربری ماموت بار ، امتحانش کن یک بار

باربری ماموت بار یک باربری تازه تاسیس نیست که اعتبار و پشتوانه ای نداشته باشد . این باربری نزدیک به سه دهه است که در زمینه ارائه خدمات باربری نیسان بار به فعالیت مشغول است و 34 نمایندگی در شهرهای بزرگ کشور دارد .

تیم حرفه ای و مسئولیت پذیری در این مجموعه مشغول به کار هستند که حتی در روزهای تعطیل و ساعات نیمه شب پاسخگوی مشتریان بوده و بار را تا رسیدن به مقصد پشتیبانی می کنند .

کافیست یک بار مشتری این باربری شوید تا برای همیشه مشتری دائمی این مجموعه بمانید و به گروه بزرگ مشتریان ماموت بار بپیوندید .

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *