پشتیبانی شهرستان 02152901

دفتر مرکزی 02186122565

باربری ماموت بار
شماره باربری وانت بار اصفهان - ماموت بار

شماره باربری وانت بار اصفهان

شماره باربری وانت بار اصفهان : از آنجا که حمل بار و اصولا باربری مقوله ای مهم در جوامع شهری محسوب می شود ، افرادی که اقدام به ارائه خدمات باربری در سطح شهر ، شهرستان و روستا می کنند نیز فراوان هستند . اما همه این افراد و یا شرکت های باربری با کیفیت یکسانی اقدام به ارائه خدمت نمی کنند .

باربری ماموت بار یکی از معدود باربری ها در سطح کشور است که بصورت اختصاصی در زمینه نیسان بار و وانت بار فعالیت دارد و 40 شعبه فعال در شهرهای بزرگ و مراکز استانها دارد که یکی از این شعب در شهر اصفهان واقع شده است .

برای حمل بار و اثاثیه خود می توانید با شماره باربری وانت بار اصفهان تماس گرفته و در کمتر از یک ساعت بار خود را تحویل راننده دهید .

وانت بارها یکی از بهترین خودروهای باربری بین شهری محسوب می شوند که به دلیل کرایه کمتر نسبت به خودروهای سنگین بسیار مورد استقبال مشتریان باربری هستند . در این مقاله با ماموت بار همراه باشید تا بیشتر با باربری وانت بار در اصفهان آشنا شوید .

تعریف وانت بار

وانت در اصل لغتی فرانسوی است که مانند بسیاری دیگر از لغات فرانسوی به زبان محاوره ما وارد شده است و به انواعی از خودروهای باری کوچک اطلاق می شود که ظرفیتی بین 100 تا 4000 کیلو را می توانند حمل کنند .

معروف ترین وانت بارها در ایران پیکان وانت و وانت نیسان است که محبوبیت زیادی نیز در بین رانندگان و مشتریان باربری ها دارند . در زیر به انواع وانت بار در ایران و ظرفیت حمل هر یک اشاره می کنیم .

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری نیسان بار اصفهان را مطالعه نمایید . 

شماره باربری وانت بار اصفهان - انواع وانت بار

انواع وانت بار در ایران

– وانت پیکان : ظرفیت حمل تا 700 کیلوگرم

– وانت پراید : ظرفیت حمل تا 500 کیلوگرم

– وانت نیسان : ظرفیت حمل تا 2200 کیلوگرم

– وانت مزدا : ظرفیت حمل تا 1000 کیلوگرم

– وانت آریسان : ظرفیت حمل تا 900 کیلوگرم

شماره باربری وانت بار اصفهان

شهر اصفهان یکی از کلانشهرهای مرکزی در کشور است که شهری تاریخی ، گردشگری ، صنعتی و تولیدی محسوب می شود و باربری وانت بار در این شهر رونق زیادی دارد .

این به دلیل حمل تولیدات مختلف از این شهر به شهرهای دیگر کشور می باشد . شعبه اصفهان ماموت بار در زمینه حمل بار و اثاثیه با وانت بار و نیسان بار آماده ارائه خدمت به هموطنان عزیز می باشد .

تنها کافیست با شماره باربری وانت بار اصفهان 03132281735 و 03132281734 تماس گرفته و حمل بار خود را به آنها بسپارید .

مطالعه بیشتر : باربری اصفهان به تهران نیسان بار

شماره باربری وانت اصفهان - وانت بار و نیسان بار

قوانین حمل بار با وانت

قوانین حمل بار با وانت شامل نوع بار ، وزن استاندارد بار و حساس بودن بار می باشد . برای هر یک از خودروهای باربری قوانین خاصی وجود دارد که رانندگان آنها بایستی نسبت به رعایت آنها جدی باشند . در ادامه به این قوانین می پردازیم :

1- تناسب وزن بار و ظرفیت وانت بار :

همانطور که در بالا اشاره شد وانت بارها ظرفیت های گوناگون دارند و حجم مشخصی را می توانند حمل کنند پس اگر راننده وانت بار نسبت به بار زدن بیش از حد اقدام کند و یا حجم بار طوری باشد که از حجم ماشین تجاوز کرده باشد راننده متخلف محسوب می شود .

2- دارا بودن مجوز :

خودروهایی که در قالب یک شرکت باربری مشغول به فعالیت هستند بایستی مجوزهای لازم برای این کار را داشته باشند و شرکت باربری نیز بایستی دارای مجوز باشد زیرا در صورت نامعتبر بودن باربری و راننده ، مشتریان نمی توانند بار و اثاثیه خود را با خیال راحت به آنها بسپارند .

3- استفاده از سرعت مجاز :

سرعت مجاز بایستی توسط کلیه خودروها رعایت شود و وانت بارها نیز از این قاعده مستثنی نیستند . علاوه بر این خودروهای باری در برخی مواقع دارای محدودیت هایی برای سرعت هستند که بایستی نسبت به رعایت آن اقدام کنند .

4- دقت در حمل بارهای حساس :

برخی بارها دارای حساسیت بالایی هستند مانند لوازم شکستنی ، شیشه های بزرگ ، مواد شیمیایی و … که بایستی در حمل آنها دقت لازم صورت گیرد . نحوه چیدمان بار باید طوری باشد که در اثر حرکت سقوط نکرده و موجبات صدمه به دیگر خودروها را فراهم نکند .

مقاله پیشنهادی : نرخ و تعرفه باربری از اصفهان به شهرستان 1402

شماره باربری وانت اصفهان - قوانین حمل بار

باربری ماموت بار ، حمل بار تخصصی با وانت بار و نیسان بار

ماموت بار از ابتدا نیز فعالیتش را با نیسان بار و وانت بار شروع کرد و همچنان در این زمینه فعالیت می کند و تاکنون توانسته 40 شعبه در سرتاسر کشور دایر نماید که همگی دارای مشتریان وفادار و دائمی هستند .

اپراتورهای این باربری با صبر و حوصله به مشتریان در زمینه بار راهنمایی کرده و پس از ثبت سفارش آنها و صدور بارنامه و بیمه نامه ، وظیفه پشتیبانی تا رسیدن بار به مقصد را به عهده دارند .

تعطیلی برای مجموعه ماموت بار معنا ندارد و شما در هر ساعتی از شبانه روز و هر روزی از ایام هفته می توانید از خدمات باربری ماموت بار استفاده نمایید .

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *