باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02152901

پشتیبانی شهرستان 02152901111

بسته بندی اثاثیه منزل با کمک کارگر بسته بندی

بسته بندی اثاثیه منزل با کمک کارگر بسته بندی

بی شک یکی از پرچالش ترین کارهای اسباب کشی مقوله بسته بندی اثاثیه منزل یا شرکت است. از آنجا که بسیاری از اسباب و اثاثیه منزل شکستی و حساس هستند ، بسته بندی اصولی و استاندارد می تواند از ضرر و زیان هایی که در حین حمل و نقل و جابه جایی امکان وقوع دارند جلوگیری نماید .

از طرفی برخی افراد به دلیل مشغله های فراوان و یا ناتوانی در انجام این کار نیاز به نیروی کمکی دارند. بسته بندی اثاثیه منزل استانداردهایی دارد که اگر رعایت گردد می توان یک باربری ایمن را تجربه کرد .

خدمات کارگر بسته بندی یکی از خدمات باربری ماموت بار می باشد که این خدمت برای رفاه حال مشتریان در نظر گرفته شده است . چنانچه نیاز به کمک گرفتن از کارگران بسته بندی دارید می توانید با باربری ماموت بار تماس بگیرید و در اسرع وقت کار بسته بندی اصولی لوازم و وسایل خود را انجام دهید .

کارگر بسته بندی چه نوع خدماتی را ارائه می دهد ؟

کارگران بسته بندی که برای انجام این کار آموزش دیده اند و مهارت کافی را دارند به ارائه خدمات زیر مشغول هستند :

  • بسته بندی اصولی و استاندارد لوازم و وسایل
  • ضربه گیر کردن وسایل به وسیله پلاستیک های حباب دار
  • تهیه لوازم مورد نیاز برای اسباب کشی از قبیل چسب ، کارتن، پلاستیک حباب دار ، طناب ، روزنامه باطله و …
  • چیدمان لوازم و وسایل در مکان جدید
  • پوشش لوازم بزرگ نظیر یخچال ساید بای ساید ، بوفه های بزرگ شیشه ای ، پیانو ، سرویس مبلمان و … بوسیله پلاستیک حباب دار و ضد ضربه کردن آن ها

 

پیشنهاد می کنیم مقاله حمل خرده بار با نیسان بار را مطالعه کنید .

بسته بندی اثاثیه منزل - کارگر بسته بندی

بسته بندی اثاثیه منزل چقدر زمان می برد ؟

با توجه به تعداد و حجم لوازم و وسایل منزل زمان بسته بندی تعیین می شود ولی از آنجا که کارگران بسته بندی سرعت بالایی در بسته بندی لوازم دارند در کمتر از نصف روز همه اثاثیه را بسته بندی نموده و آماده بارگیری و حمل می نمایند .

نکته دیگری که وجود دارد این است که کلیه لوازم مورد نیاز برای بسته بندی استاندارد و اصولی لوازم توسط کارگران بسته بندی به محل آورده می شوند و نیاز نیست که صاحب خانه یا مشتری باربری نسبت به تهیه آنها اقدام کند و این موضوع نیز از هدر رفتن زمان جلوگیری می کند . 

اگر قصد اسباب کشی به منزل یا شرکت جدید را دارید و نیاز به کمک کارگران بسته بندی دارید می توانید با باربری ماموت بار تماس بگیرید و در سریع ترین زمان ممکن این خدمات را دریافت نمایید .

پیشنهاد می شود مطالعه مقاله استفاده از نیسان بار برون شهری چه مزایایی دارد ؟ را از دست ندهید .

بسته بندی اثاثیه منزل - بسته بندی اثاثیه چقدر زمان می برد

باربری ماموت بار پیشرو در خدمات باربری سبک بار کشور

باربری ماموت بار همواره در ارائه خدمات باربری دست به نوآوری زده است و یکی از این نوآوری ها ارائه خدمات کارگر بسته بندی است . با استفاده از این خدمات مشتریان این باربری می توانند سهم زیادی از زحمت اسباب کشی که همان بسته بندی لوازم است را به کارگران بسته بندی بسپارند و سختی این کار را بر خود راحت کنند .

اگر خانم خانه هستید و به دلیل مشغله کاری ، داشتن فرزندان کوچک و … نیاز به کمک در بسته بندی لوازم خود دارید می توانید روی کمک باربری ماموت بار حساب کنید . باربری و حمل اثاثیه بین شهری توسط ناوگان سبک بار ماموت بار انجام می شود که این خدمات با خودروهای نیسان بار و وانت بار انجام می شود .

برای دریافت خدمات باربری نیسان بار می توانید بصورت شبانه روزی و در هفت روز هفته حتی تعطیلات رسمی با ماموت بار تماس بگیرید . اپراتورهای باربری ماموت بار در هر لحظه از شبانه روز آماده ثبت سفارش و ارائه خدمات باربری به شما مشتریان محترم این باربری می باشند .

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات باربری بین شهری با دفتر مرکزی باربری تماس بگیرید .

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ماموت بار

تازه ترین مقالات