باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02152901

پشتیبانی شهرستان 02152901111

وانت بار برون شهری ماموت بار

وانت بار برون شهری

وانت بارها سهم بزرگی از ناوگان سبک بار در باربری کشور ما را به عهده دارند و حمل انواعی از لوازم و اثاثیه منزل ، لوازم اداری ، تولیدات کارگاهی و کارخانه ای ، محصولات کشاورزی و دامی و … را شامل می شوند .

وانت بار برون شهری برای حمل بار از شهری به شهر دیگر و در جاده های برون شهری است . نیسان بارها نیز از دسته وانت بارها هستند که به دلیل توان حمل بار بیشتر و قدرت بیشتر در جاده های پرفراز و نشیب بین شهرها ، طرفداران بیشتری در میان مشتریان باربری دارند .

باربری ماموت بار در زمینه حمل بار و اثاثیه بین شهری با نیسان بار و وانت بار تخصص دارد و دارای 64000 راننده عضو فعال در سامانه باربری خود می باشد .

این یعنی هر زمان و هر مکانی از کشور باشید می توانید از خدمات باربری نیسان بار و وانت بار برون شهری ماموت بار استفاده کنید .

معرفی وانت بار برون شهری

در کشور ما وانت بارها شامل وانت نیسان ، وانت پیکان ، وانت پراید ، وانت مزدا و آریسان می باشد . وانت نیسان و پس از آن وانت پیکان بیشتر در باربری بین شهری استفاده می شوند چرا که قدرت و توان بیشتری برای حمل بار دارند .

وانت پراید بارهای تا حدود 500 کیلوگرم را می تواند حمل کند و به دلیل ضعیف تر بودن برای حمل بارهای محدود و درون شهری استفاده می شود . وانت مزدا و آریسان نیز تولید کمتری نسبت به انواع نیسان بار و وانت پیکان دارند .

در مبحث برون شهری به دلیل دست اندازها ، ناهمواری های آسفالتی ، تغییرات شدید جوی ، شیب های تند جاده ای و … نیاز به خودرویی سالم و قوی و همچنین راننده ای کاربلد و حرفه ای در باربری بین شهری وجود دارد .

پیشنهاد می کنیم مقاله حمل خرده بار با نیسان بار را مطالعه کنید . 

وانت بار برون شهری - معرفی وانت بار

کلیه بارها به دلیل طی کردن ساعتها مسافت جاده ای باید توسط چادر برزنتی پوشانده شوند تا آسیبی از نظر بارش برف و باران و گرد و خاک و یا خطر سقوط بارها را تهدید نکند .

راننده ای که اقدام به باربری برون شهری می کند باید در مورد بارگیری مهارت لازم را داشته باشد زیرا نحوه بارگیری می تواند سلامت بارها را در طول مسیر تضمین کند .

در کل راننده نیسان بار و وانت بار برون شهری در مقایسه با راننده درون شهری مهارتهای بیشتری از نظر نحوه رانندگی ، مدیریت بحران و … باید داشته باشد چرا که در بعضی جاده ها تا کیلومترها دسترسی به امکانات وجود ندارد و راننده باید از نظر مکانیکی اصول اولیه خودرو آگاهی هایی داشته باشد .

رانندگانی که با ماموت بار همکاری می کنند سالهاست که در جاده های کشور به ارائه خدمات باربری مشغولند و از هر نظر مطمئن و حرفه ای هستند پس نیازی به نگرانی نیست .

ارائه خدمات وانت بار برون شهری شامل چه مواردی است؟

  • حمل بار تا وزن یک تن برای وانت پیکان و تا دو تن برای نیسان بار
  • حمل اثاثیه منزل و لوازم اداری
  • حمل محصولات کشاورزی از قبیل میوه جات و صیفی جات
  • حمل محصولات دامی از قبیل لبنیات ، دام زنده و …
  • حمل محصولات کارخانه ای و کارگاهی تا وزن دو تن
  • پاسخگویی و پشتیبانی 24 ساعته و 7 روز هفته
  • اعزام کارگر بسته بندی به درخواست مشتری برای بسته بندی اصولی و استاندارد لوازم
  • صدور بارنامه و بیمه نامه معتبر به درخواست مشتری
  • اعزام کارگر حمل بار به درخواست مشتری
  • و …

پیشنهاد می شود مطالعه مقاله استفاده از نیسان بار برون شهری چه مزایایی دارد ؟ را از دست ندهید . 

وانت بار برون شهری - نرخ کرایه وانت بار برون شهری

نرخ کرایه وانت بار برون شهری

وانت بارهای برون شهری بسته به اینکه چه لوازم و باری را حمل می کنند؟ اینکه وزن بار چقدر است؟ حجم بار چقدر است ؟ بیمه نامه دارد یا خیر؟ مسیر شهر مبدا و مقصد چقدر است؟

آیا از خدمات کارگر بسته بندی و حمل بار استفاده می کند یا خیر؟ و … کرایه حمل متفاوت دارند . برای اطلاع از تعرفه دقیق حمل بار با شماره 02152901 باربری ماموت بار تماس بگیرید .

ماموت بار ؛ وانت بار برون شهری همیشه بیدار

ارائه خدمات باربری در ماموت بار هیچ گاه متوقف نمی شود و نیروهای این مجموعه بصورت شیفتی به خدمات رسانی به مشتریان محترم باربری ماموت بار مشغول هستند .

صدور بارنامه و بیمه نامه در اسرع وقت انجام می شود و در سریع ترین حالت ممکن خودروی باربری درب منزل یا محل کار مشتری حاضر می شود .

بارگیری به صورت اصولی و سریع انجام می شود و کلیه خدمات باربری ماموت از پاسخگویی و ثبت سفارش تا بارگیری و حمل و تخلیه همه بصورت حرفه ای و تخصصی انجام می شود .

در هیچ باربری دیگری تخصص ، سرعت و مقرون به صرفه بودن را یکجا نخواهید دید پس ماموت بار باربری اول و آخر شماست .

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات باربری بین شهری با دفتر مرکزی باربری تماس بگیرید .

مقالات مرتبط :

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ماموت بار

تازه ترین مقالات