باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02152901

پشتیبانی شهرستان 02152901111

عوامل موثر بر مدت زمان حمل و نقل بار

عوامل موثر بر مدت زمان حمل و نقل بار

عوامل موثر بر مدت زمان حمل و نقل بار، به مواردی گفته می شود که بر روی مدت زمان مورد نیاز برای حمل بار تاثیر گذار باشد. بهتر است تا پیش از درخواست ماشین از عوامل موثر بر مدت زمان حمل و نقل بار اطلاع داشته باشید تا در حمل بار با مشکل مواجه نشوید. برای حمل بسیاری از کالاها نظیر مواد غذایی، مواد اولیه، تره بار و غیره زمان تحویل گرفتن بار در مقصد بسیار مهم است، در صورتی که بار با تاخیر به دست گیرنده برسد، خسارتی جبران نشدنی به بار یا کسب و کار شما وارد می شود.

مدت زمان حمل و نقل بار

مدت زمان حمل و نقل بار به عوامل مختلفی بستگی دارد که در میان می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • نوع ماشین باری
  • محل دقیق بارگیری و تخلیه
  • نوع بار
  • وزن بار
  • حجم بار
  • زمان بارگیری

در ادامه به صورت کامل تمامی عوامل موثر بر مدت زمان حمل و نقل بار مورد بررسی قرار گرفته تا با ارائه اطلاعات لازم دغدغه های صاحبان بار کاهش یابد. در همین راستا می توان بیان کرد که اگر به دنبال حمل باری بدون نگرانی و دغدغه هستید، ابتدا باید باربری مطمئن شهر خود را پیدا کنید تا بتوانید با اطمینان خاطر کامل از خدمات باربری استفاده کنید.

لازم به ذکر است با بهره مندی از خدمات باربری ماموت بار می توانید یک باربری ایمن را تجربه کنید، در این باربری تمام استانداردهای مورد نیاز برای حمل و نقل بین شهری رعایت می شود، بنابراین تمام مراحل حمل بار به صورت کاملا ایمن صورت می گیرد و مشتریان با خیال راحت و بدون هیچ گونه نگرانی بار خود را به این مجموعه باربری می سپارند.  

تاثیر نوع ماشین باری بر مدت زمان حمل و نقل بار

یکی از مهم ترین عوامل موثر بر مدت زمان حمل و نقل بار نوع ماشین باربری است که باعث می شود تا بر روی مدت زمان حمل بار تاثیر داشته باشد. ابتدا با توجه به وزن و حجم کالا خود باید ماشین باربری مناسب کالا خود را انتخاب کنید. هر کدام از ماشین های باربری موجود در کشور از توان بارگیری و سرعت متفاوتی برخوردار هستند. سریع ترین ماشین حمل بار در حمل و نقل های بین شهری نیسان وانت است که نهایت توان بارگیری وزن باری به اندازه 2200 کیلو گرم را دارد.

نیسان وانت های مختلفی در سراسر کشور وجود دارد که برای اطلاع از نیسان وانت های موجود پیشنهاد می شود تا مقاله انواع نیسان وانت را مطالعه کنید یا با شماره تلفن 02188520204 تماس حاصل فرمایید و با کارشناسان با تجربه مجموعه باربری ماموت بار ارتباط برقرار کنید.

 

عوامل موثر بر مدت زمان حمل و نقل بار

تاثیر محل دقیق بارگیری و تخلیه بر مدت زمان حمل و نقل بار

در زمان درخواست ماشین حمل بار به باربری، محل دقیق بارگیری اعلام می شود، در صورتی که خارج از شهر باشد و راننده مجبور به طی کردن مسافت بیشتری باشد، هم هزینه حمل بار و هم مدت زمانی که برای تحویل بار در مقصد نیاز است، افزایش پیدا می کند. محل تخلیه بار نیز همانند محل بارگیری قبل از حاضر شدن راننده در مبدأ مشخص می شود و در صورتی که محل دقیق تخلیه خارج از شهر باشد، هم با هزینه حمل بیشتری روبرو خواهید بود و هم باید انتظار مدت زمان بیشتری را برای تحویل گرفتن بار خود داشته باشید.

برای استفاده از نیسان وانت بین شهری گروه حمل و نقل ماموت بار می توانید به وانت بار بین شهری مراجعه کنید.

تاثیر نوع بار بر مدت زمان بارگیری

رانندگان ماشین های باربری در صورتی که کالای حساسی را بارگیری کنند، برای حفظ امنیت بار مجبور به حرکت با سرعت پایین تری هستند تا به بار آسیب وارد نشود. در فرایند حمل و نقل احتمال وقوع حادثه وجود دارد، در نتیجه بهتر است تا برای جبران خسارات احتمالی، از بیمه باربری استفاده کنید تا با خیالی آسوده حمل بار را انجام دهید.

برای اطلاع از بارنامه و بیمه باربری پیشنهاد می شود مقاله انواع بارنامه و بیمه نامه را مطالعه کنید.

 

عوامل موثر بر مدت زمان حمل و نقل بار

تاثیر وزن بار بر مدت زمان حمل و نقل

وزن بار یکی از عوامل موثر بر مدت زمان حمل و نقل بار است، اگر قصد حمل باری با وزن بالا را دارید، باید انتظار مدت زمان بیشتری را برای دریافت بار در مقصد خود داشته باشید. هر ماشین باربری توان بارگیری مشخصی دارد که درصورت بارگیری وزنی بیشتر از توان ماشین حمل بار با مشکلاتی جدی روبرو خواهید شد. در صورتی که از تمام ظرفیت ماشین باربری استفاده کنید، رانندگان با سرعتی کمتر از حد معمول حرکت می کنند، در نتیجه در صورتی که قصد حمل بار در کوتاه ترین زمان ممکن را دارید، پیشنهاد می شود تا از چند ماشین باربری یا ماشین باربری بزرگ تر استفاده کنید تا با سرعت بیشتری فرایند حمل بار صورت گیرد.

برای استفاده از خدمات باربری شهرستان به تهران پیشنهاد می شود تا به نیسان بار شهرستان به تهران ماموت بار مراجعه کنید.

تاثیر حجم بار بر زمان بارگیری

از دیگر عوامل موثر بر مدت زمان حمل و نقل بار، می توان به حجم بار اشاره کرد که اگر حجم باری بیشتری از ابعاد ماشین باربری داشته باشید، باعث می شود تا رانندگان با احتیاط بیشتری حرکت کنند. برای حمل بار با حجم بیشتر از ابعاد اتاق بار، مجبور به باز گذاشتن در عقب هستید که ممکن است راننده به همین دلیل جریمه شود، در صورت جریمه شدن راننده هزینه آن بر عهده صاحب بار است.

برای بهره مندی از بهترین خدمات باربری می توانید از حمل بار بین شهری گروه حمل و نقل ماموت بار استفاده کنید که برای حمل انواع بار با حجم های متفاوت، خدمات ویژه ارائه می دهد. بهره مندی از خدمات ویژه این مجموعه باربری موجب سرعت در حمل و نقل بین شهری و ایمن بودن آن خواهد شد، به این صورت که مشتریان بدون هیچ گونه دغدغه ای و با خیال راحت می توانند بار خود را به ماموت بار بسپارند؛ زیرا مطمئن هستند تمام امور باربری با رعایت استانداردهای لازم توسط مجهزترین ماشین های باربری و رانندگان با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد. 

 

عوامل موثر بر مدت زمان حمل و نقل بار

تاثیر زمان بارگیری بر حمل و نقل بار

زمانی که قصد حمل بار از کلان شهرها را داشته باشید به دلیل وجود ترافیک و  وجود محدودیت تردد ماشین های باربری سنگین در این شهرها، زمان بارگیری تبدیل به یکی از مهم ترین عوامل موثر بر مدت زمان حمل بار می شود. در صورتی که زمان بارگیری مناسبی را انتخاب نکنید، مجبور هستید تا مدت زمان بیشتر را برای دریافت بار در مقصد در نظر بگیرید؛ اما برای صرفه جویی در زمان می توانید از انواع وانت بار مانند نیسان وانت استفاده کنید تا زمان کمتری صرف شود.

همچنین اکثر صاحبان صنایع و تولیدکنندگان زمان بارگیری خود را به دیر ترین ساعت های روز انتقال می دهند تا با حجم ترافیک کمتری روبرو باشند و محدودیتی برای تردد ماشین های باری سنگین وجود نداشته باشد. ماموت بار با پشتیبانی 24 ساعته خود توانسته تا در هر ساعت از شبانه روز توانایی ارائه خدمات داشته باشد، برای ارتباط با ماموت بار می توانید به لیست نمایندگی ماموت بار مراجعه کنید و با نزدیک ترین نمایندگی به شهر خود تماس حاصل فرمایید.

ماموت بار، حمل بار در سریع ترین زمان

حمل و نقل بین شهری از پیچیدگی و نکات خاصی برخوردار است که نمی توان تمام آنها در یک مقاله بیان کرد، برای دریافت راهنمایی بهتر پیشنهاد می شود تا با کارشناسان  گروه حمل و نقل ماموت بار که بیش از 3 دهه در زمینه باربری بین شهری تجربه دارد، تماس بگیرید.

در ماموت بار تمام امور باربری به صورت کاملا حرفه ای و با رعایت تمام استانداردهای لازم در سرعت ترین زمان ممکن انجام می شود. 

برای دریافت خدمات باربری بین شهری نیز می توانید به دفتر مرکری باربری مراجعه کنید.

مقالات مرتبط :

5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ماموت بار

تازه ترین مقالات