باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02152901

پشتیبانی شهرستان 02152901111

وانت بار بین شهری

وانت بار بین شهری

برای ارسال بار بین شهری از وانت بار بین شهری استفاده می شود که حداقل مسافتی که ماموت بار برای وانت بارهای بین شهری خود در نظر گرفته 120 کیلومتر است. وانت بارهای موجود در کشور مانند نیسان وانت، پیکان وانت، پراید وانت برای حمل بار مورد استفاده قرار می گیرند. به صورت کلی اگر وزن باری که قصد حمل آن را دارید، کمتر از ظرفیت ماشین های باری خاور باشد، بهتر است تا از وانت بار بین شهری استفاده کنید تا هم در زمان کمتر و هم با کرایه حمل بار پایین تری بتوانید عمل باربری بین شهری را توسط وانت بار انجام دهید.

ماشین های پیکان وانت و پراید وانت به دلیل پایین بودن ظرفیت حجم بارگیری و ضعف در قسمت پیشرانه و بدنه ماشین برای حمل بارهای داخل شهری استفاده می شوند. مناسب ترین وانت بار بین شهری نیسان وانت است که توانایی بارگیری کالایی با وزن 2200 کیلوگرم را دارد و باعث شده تا این ماشین باری از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار باشد.

باربری ماموت بار با تجربه 30 ساله خود در امر باربری بین شهری توانسته است تا بزرگ ترین ناوگان نیسان بار و وانت بار کل کشور را در دست داشته باشد. مبنای تعداد نیسان وانت های موجود در سراسر کشور حمل و نقل ماموت بار است، ماموت بار تعداد 70 هزار راننده فعال نیسان وانت در سراسر کشور دارد که باعث شده تا در هر منطقه از کشور پهناور ایران باشید با شما 1 ساعت فاصله داشته باشد و ظرف حداکثر 1 ساعت ماشین باربری در مبدا حاضر و آماده بارگیری محموله شما شود.

برای رزرو باربری نیسان وانت می توانید با دفتر مرکزی ماموت بار با شماره تلفن 02188520204 تماس بگیرید یا از طریق لیست تماس با ما با نزدیک ترین نمایندگی ماموت بار با شهر خود در ارتباط باشید. 

وانت بار بین شهری تهران

وانت بار بین شهری تهران، یکی از پرتکرارترین مبدا در میان وانت بارهای بین شهری است. تهران، لقب بزرگ ترین و پرجمعیت ترین استان ایران را به خود اختصاص داده که باعث شده تا هیچ زمانی ارتباط تهران با سایر شهرهای کشور قطع نشود و همواره وانت بار بین شهری تهران فعال باشد.

در تهران با موسسات و شرکت های حمل و نقل زیادی روبه رو هستید که می توانید از خدمات آنها استفاده کنید؛ اما در بین تمامی موسسات تنها ماموت بار است که در تمامی محدوده های شمال، جنوب، شرق و غرب تهران نمایندگی فعال دارد و در کمترین زمان ممکن می تواند وانت بار مناسب بار شما را برای حمل بار بین شهری در اختیارتان قرار دهد.

وانت بار بین شهری تهران

وانت بار بین شهری اصفهان

اصفهان یکی از استان های کشور است که تعداد بالایی از شهرک های صنعتی کشور مانند شهرک صنعتی بزرگ اصفهان، شهرک صنعتی جی، شهرک صنعتی خمینی شهر در این استان وجود دارند که روزانه انواع بار و محصولات تولید شده را به سایر شهرها توسط وانت بار بین شهری اصفهان ارسال می شود. ماموت بار با ایجاد نمایندگی در این استان توانسته تا به طور کامل نیاز وانت بار بین شهری اصفهان را برطرف کند و در هر ساعت از شبانه روز این ماشین باربری ارزشمند را در اختیار شما قرار دهد.

برای اطلاع از نحوه باربری بین شهری اصفهان می توانید با شماره تماس 09133249924 تماس بگیرید و با مشاوران با تجربه ما در ارتباط باشید.

وانت بار بین شهری اصفهان

نرخ کرایه وانت بار بین شهری اصفهان

بیشترین تعداد رانندگان در بین تمامی استان های کشور در اصفهان حاضر هستند و به دلیل دسترسی ماموت بار به نیسان وانت های برگشتی در این استان توانسته تا با مناسب ترین تعرفه ممکن و با بهترین خدمات وانت بار بین شهری اصفهان را در اختیار شما قرار دهد.

برای اطلاع از نرخ کرایه وانت بار بین شهری اصفهان می توانید با پشتیبانی گروه حمل و نقل ماموت بار تماس بگیرید و با ذکر مشخصات بار خود از هزینه دقیق باربری مطلع شوید. در مجموعه باربری ماموت بار این امکان برای مشتریان فراهم شده است که قبل از ثبت درخواست خود بتوانند از هزینه باربری و نحوه حمل اطلاعات لازم را کسب کنند. 

وانت بار بین شهری اهواز

وانت بار بین شهری اهواز

شهر اهواز که به بنادر امام خمینی و ماهشهر نزدیک است همواره منطقه مناسبی برای نگهداری از کالاها و محصولات وارد شده به کشور است. واردکنندگان کالا با استفاده از وانت بار بین شهری اهواز محصولات خود را به دست مصرف کنندگان سایر استان ها می رسانند. رانندگان ماشین های باربری وانت بار اغلب در شهر اهواز مستقر هستند تا از بارهای موجود در این شهر استفاده کنند. 

لازم به ذکر است که در شهر اهواز به دلیل وجود انواع محصولات قاچاق جابجایی بار از این شهر تفاوت هایی دارد که باعث شده تا رانندگان با احتیاط بیشتری شروع به بارگیری کنند و برای حمل لوازم و کالاهای وارداتی نیاز به برگه سبز گمرک است. همچنین به دلیل آب و هوای گرم و شرجی اهواز اکثر بارگیری ها بعدازظهر و در ساعت هایی که دمای هوا پایین تر است صورت می گیرد.

برای استفاده از خدمات باربری و وانت بار بین شهری اهواز می توانید با شماره تلفن های 09165444537 یا 09163837331 تماس بگیرید.

حمل بار وسایل خاص توسط وانت بار بین شهری

برای حمل بار حساس توسط وانت بار بین شهری لازم است تا قبل از اعتماد کردن و استفاده از موسسات متفرقه، به خوبی تحقیق کنید و مطمئن ترین باربری موجود شهر خود را پیدا کنید. بسیاری از موسسه های موجود در شهرها و شهرستان از تجربه کافی در حمل بار با وانت بار بین شهری برخوردار نیستند که باعث می شود تا خسارتی جبران نشدنی به کالای شما وارد شود.

ماموت بار یکی از معتبرترین و با سابقه ترین موسسه حمل و نقل است که به جز سابقه بالا در زمینه باربری بین شهری، توانسته است شرایطی را فراهم کند که  مشتریان بتوانند برای تمام امور باربری از بیمه نامه معتبر استفاده کنند تا در صورت بروز حادثه شرکت بیمه جبران خسارت کند. بنابراین می توان بیان کرد که با استفاده از خدمات باربری ماموت بار می توان باربری ایمن و بدون دغدغه را برای خود به ارمغان آورید. 

وانت بار بین شهری

نرخ کرایه وانت بار براساس کیلومتر

تعرفه وانت بار در گروه حمل و نقل ماموت بار، برحسب کیلومتر مبدا تا مقصد و با توجه به نرخ اتحادیه باربری محاسبه می شود. همچنین ویژگی های بار مانند نوع بار، حجم و وزن بار، مدت زمان بارگیری و تخلیه بار، نوع نیسان بار و تجهیزات آن، زمان و فصل باربری، فوریت در باربری و نیروی مورد استفاده در حمل بار بر نرخ کرایه وانت بار تاثیرگذار است. استفاده از بیمه نامه با درخواست مشتری و با توجه به ارزش کالا نیز موجب افزایش هزینه باربری خواهد شد.

مجموعه ماموت بار، به عنوان نخستین ناوگان سبک بار در ایران با ایجاد شبکه ای گسترده از رانندگان و نمایندگان در سراسر کشور، همواره می کوشد بهترین خدمات باربری بین شهری را با پایین ترین نرخ کرایه وانت بار به مشتریان گرامی ارائه دهد.

لیست وانت بار مجاز برای باربری بین شهری

حمل انواع بار بین شهری با وانت بار یکی از رایج‌ ترین روش‌های باربری است. وانت بار، یک نوع ماشین باربری است که برای حمل بارهای کوچک و متوسط به کار می‌ رود، برای مثال با نیسان بار که یکی از انواع وانت بار بین شهری است، می توان تا حدود 2 تن بار را جابجا کرد. بر همین اساس بسیاری از متقاضیان باربری برای حمل بارهای خود از وانت بار استفاده می‌کنند؛ زیرا این ماشین باربری دارای انعطاف پذیری بالا، هزینه کمتر و قابلیت تحمل بار بیشتری نسبت به ماشین های باربری بزرگ تر مانند کامیون است.

برای حمل بار بین شهری با انواع وانت بار، ابتدا باید یک وانت بار مجاز و مناسب با ظرفیت و نوع بار موردنظر پیدا کرد. در باربری ماموت بار تمام ویژگی های لازم برای حمل بار با وانت بار وجود دارد و امکان باربری بین شهری برای تمام متقاضیان بار با بهره مندی از خدمات ویژه مانند بارنامه هوشمند و صدور بیمه نامه معتبر برای افزایش ایمنی بار فراهم شده است.    

لازم به ذکر است که در هنگام استفاده از وانت بار بین شهری برای اطمینان از سلامت بار، باید از وانت بار مجاز و مجهز و رانندگان حرفه ‌ای استفاده کرد که این مورد نیز در گروه حمل و نقل ماموت بار با داشتن نیروهای با تجربه و انواع وانت بار با تجهیزات لازم به صورت استاندارد رعایت می شود.

از میان لیست وانت بارهای مجاز در باربری ماموت بار می توان به انواع وانت بار مانند نیسان بار که دارای مجوز هستند، اشاره کرد که به صورت مسقف، یخچالدار و روباز با تجهیزات لازم برای حمل انواع بارهای سبک و سنگین همانند حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار، حمل محصولات صنعتی و تولیدی، حمل محصولات کشاورزی و دامداری کاربرد دارد.

حمل بشکه مواد توسط وانت بار بین شهری

یکی از انواع بارهایی که توسط وانت بار بین شهری حمل می شود، بشکه موادهایی است که توسط شرکت های صنعتی مختلف تولید می شود و توسط وانت بارهای بین شهری حمل می شود. برای حمل بشکه مواد بهتر است تا از نیسان وانت های دیزل استفاده شود تا ظرفیت بیشتری را نسبت به سایر نیسان ها بارگیری کنند.

نیسان وانت های دیزل با نداشتن کپسول گاز فضای بیشتری را برای بارگیری در اختیار شما قرار می دهند که باعث می شود تا تعداد بیشتری از بشکه مواد داخل نیسان وانت جا بگیرد. برای بارگیری بشکه مواد داشتن طناب نیز الزامی است تا به خوبی بار مهار شود و در طول مسیر بشکه مواد ثابت بماند، خوشبختانه تمامی رانندگان نیسان وانت ماموت بار به طناب برای مهار بار مجهز هستند.

برای استفاده از خدمات وانت بار بین شهری ماموت بار به صورت شبانه روز می توانید با دفتر مرکزی ماموت بار از طریق لینک زیر در تماس باشید.