پشتیبانی شهرستان 02152901

دفتر مرکزی 02186122565

باربری ماموت بار
شماره باربری وانت بار ایلام

شماره باربری وانت بار ایلام

ساکنان شهر ایلام برای حمل انواع بار نیاز به دسترسی به شماره باربری دارند، بنابراین لازم است که در این زمینه اطلاع رسانی شود. برای آگاهی بیشتر شما مشتریان گرامی می توان بیان کرد که شماره باربری وانت بار ایلام عبارت از 09173505563 و  09172039080 است.

باربری ایلام یکی از 34 نمایندگی رسمی گروه حمل و نقل ماموت بار است که به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات باربری به شما مشتریان گرامی است. در این باربری تمام امور باربری به صورت ایمن و کاملا حرفه ای توسط رانندگان با تجربه و آشنا به مسیر و انواع ماشین باربری مانند وانت بار و نیسان بار انجام می شود.

برای استفاده از خدمات باربری ایلام می توانید با پشتیبانی ماموت بار تماس گرفته و اعلام بار کنید. بعد از ثبت درخواست باربری در کمتر از یک ساعت وانت بار متناسب با بار برای شما ارسال می شود. پشتیبانی این مجموعه به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی است.

 

خدمات باربری وانت بار ایلام

خدمات باربری وانت بار ایلام

در باربری ایلام تمام امور باربری مانند حمل اثاثیه منزل، حمل خرده بار، حمل محصولات کشاورزی و تولیدی، حمل فرآورده های دامی و صنعتی، حمل کالاهای تجاری و بازرگانی، حمل تجهیزات صنعتی و تولیدی با انواع وانت بار به صورت کاملا ایمن با رعایت استانداردهای لازم انجام می شود.

در این باربری برای حمل انواع بار خدمات ویژه ارائه می شود که از میان آنها می توان به بیمه نامه معتبر و بارنامه هوشمند اشاره کرد. با استفاده از بیمه نامه با توجه به ارزش کالا مشتریان می توانند در صورت بروز حوادث غیرقابل پیش بینی مانند آتش سوزی یا تصادفات جاده ای، خسارت بار را دریافت کنند. همچنین صدور بارنامه هوشمند موجب می شود که مشتریان از وضعیت بار به صورت آنلاین مطلع شود.

خدمات ذکر شده از سوی مجموعه ماموت بار باعث کسب رضایت و اعتماد مشتریان می شود که به عنوان بهترین باربری و بزرگ ترین ناوگان سبک بار در کشور شناخته شده است.

نیسان بار برگشتی یکی دیگر از خدمات باربری وانت بار ایلام است که مشتریان با استفاده از آن می توانند هزینه باربری خود را کاهش دهند. در این نوع باربری در هنگام برگشت به مبدا راننده اعلام بار می کند، بنابراین از مشتریان هزینه کمتری دریافت می شود، به همین علت نیسان بار برگشتی به صورت روزانه متقاضیان زیادی دارد و به عنوان باربری ارزان در میان مشتریان شناخته می شود.

شماره باربری وانت بار ایلام

باربری وانت بار ایلام به عنوان یکی از نمایندگی ها گروه حمل و نقل ماموت بار، تمام امور باربری بین شهری را به صورت کاملا ایمن و حرفه ای انجام می دهد. برای استفاده از خدمات این باربری می توانید با شماره تلفن های 09173505563   و 09172039080 تماس حاصل فرمایید.

باربری وانت بار ایلام، به علت ارائه بهترین خدمات باربری با پایین ترین تعرفه، به عنوان بهترین باربری شهر ایلام مشغول به فعالیت در زمینه باربری بین شهری است. در این باربری به صورت شبانه روزی حمل انواع بار با وانت بار انجام می شود.  

لازم به ذکر است قبل از ثبت درخواست باربری بین شهری در گروه حمل و نقل ماموت بار، متقاضیان حمل بار می توانند استعلام قیمت بگیرند. با این کار مشتریان می توانند هزینه باربری های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنند و از نرخ پایین باربری ماموت بار مطلع شوند.

پیشنهاد ویژه ماموت بار: باربری نیسان بار شهرستان به تهران

شماره باربری وانت بار ایلام

ماموت بار، نخستین ناوگان سبک بار در کشور

باربری ماموت با داشتن بیش از 20 سال سابقه در زمینه باربری بین شهری و 64000 راننده فعال در سراسر کشور، موجب ایجاد شبکه ای گسترده از ناوگان سبک بار در ایران شده است.

خدمات این باربری با بالاترین کیفیت و پایین ترین تعرفه با انواع وانت بار به مشتریان گرامی ارائه می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با دفتر مرکزی آموت بار تماس حاصل فرمایید. 

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *