باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02186122565

پشتیبانی شهرستان 02152901
شماره باربری وانت بار تهران - ماموت بار

شماره باربری وانت بار تهران

شماره باربری وانت بار تهران ؛ وانت بارها از گذشته ها تا کنون نقش زیادی در باربری درون شهری و برون شهری داشته اند و به دلیل مزایای فراوان همواره مورد استقبال بوده اند .

در کشور ما انواعی از وانت بارها تولید و به بازار عرضه می شود که از آن جمله می توان به وانت نیسان ، وانت پیکان ، وانت مزدا ، وانت پراید و آریسان اشاره کرد .

این وانت بارها برای حمل با ظرفیت های مختلف طراحی شده اند و در این میان وانت نیسان نسبت به سایر وانت ها قدرت حمل بار بیشتری دارد .

اگر در شهر تهران ساکن هستید حتما برایتان اتفاق افتاده که به دنبال شماره باربری وانت بار تهران باشید . در شهر تهران باربری های گوناگونی مشغول به فعالیت و ارائه خدمات باربری هستند .

باربری ماموت بار که به صورت اختصاصی در زمینه نیسان بار و وانت بار فعالیت می کند می تواند نیاز باربری شما را در هر ساعتی از شبانه روز و هر روز از هفته رفع نماید .

اگر به دنبال شماره باربری وانت بار تهران می گردید پیشنهاد ما این است که با ماموت بار تماس بگیرید تا برای همیشه و به دلیل حسن انجام کار این مجموعه مشتری دائم آن شوید .

در ادامه با ماموت بار همراه باشید تا بیشتر با خدمات باربری وانت بار آن آشنا شوید .

مقاله پیشنهادی : نرخ کرایه وانت بار براساس کیلومتر 1402

شماره باربری وانت بار تهران - انواع وانت بار

انواع وانت بار مورد استفاده در باربری ها

گرچه انواعی از وانت بار در کشور ما وجود دارد ولی در باربری ها معمولا چند مدل از آنها بیشتر کاربرد دارند و مابقی به مصارف شخصی می رسند . انواع وانت بارهایی که در باربری ها استفاده می شوند به قرار زیر است :

– وانت نیسان :

ظرفیت مجاز بار در این خودرو 2100 کیلوگرم است و به دو صورت بنزینی ، دیزلی و بنزینی – گازسوز تولید می شود .

این خودرو نسبت به وانت بارهای دیگر در باربری بین شهری محبوبیت بیشتری دارد چرا که قدرت و توان حمل بار بیشتری دارد ولی کرایه آن تفاوت چندانی با سایر خودروهای سبک بار ندارد .

– وانت پیکان :

این خودرو تا 700 کیلوگرم توان حمل بار دارد و بعد از نیسان بار فراوان ترین وانت بار در کشور است . این خودرو نیز بصورت بنزینی و دوگانه سوز وجود دارد .

– وانت مزدا :

وانت مزدا تک کابین و دو کابین از انواع این خودرو هستند که نوع دوکابین آن بیشتر بصورت شخصی مورد استفاده قرار می گیرد . توان حمل بار آن بین 800 تا 1000 کیلوگرم است .

– وانت پراید :

این نوع وانت بار که چند سالیست وارد بازار شده است برای بارهای سبک و کم حجم مورد استفاده قرار می گیرد چرا که توان حمل بار آن تنها 500 کیلوگرم است .

این نوع وانت بار نیز بیشتر برای مصارف شخصی و یا باربری درون شهری مورد استفاده قرار می گیرد و برای باربری بین شهری و مسافت های دور اصلا گزینه مناسبی نیست .

بیشتر بخوانید : نرخ کرایه نیسان بر حسب کیلومتر 1402 

شماره باربری وانت بار تهران - باربری وانت

شماره باربری وانت بار تهران

برای سفارش باربری وانت بار تهران با شماره های 021-52901 ، 09191934779 و 02188631470 تماس بگیرید . اپراتورهای باربری ماموت بار بصورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مشتریان محترم ، ثبت سفارش باربری و پشتیبانی آنلاین و تلفنی بار تا رسیدن به مقصد می باشند .

باربری ماموت بار ، وانت بار و نیسان بار همیشه در دسترس

ماموت بار با بیش از دو دهه تجربه در زمینه ارائه خدمات باربری نیسان بار و وانت بار دارای 40 شعبه فعال در سرتاسر کشور می باشد که اسامی و شماره تماس آنها در سایت موجود می باشد .

برای دریافت خدمات باربری خود با نزدیکترین شعبه به شهر خود و یا با دفتر مرکزی (تهران) تماس بگیرید تا در اسرع وقت و در کمتر از یک ساعت خودروی باربری در محل بارگیری حضور پیدا کند .

مقالات مرتبط :

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *