باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02152901

پشتیبانی شهرستان 02152901111

وانت بار تلفنی ماهشهر ماموت بار

وانت بار تلفنی ماهشهر

وانت بار تلفنی ماهشهر ماموت بار، یکی از خدمات حمل و نقل است که در شهر ماهشهر ارائه می شود. این امر به معنای ارائه خدمات حمل و نقل با استفاده از وانت‌ بارها است که برای انتقال بارهای سنگین یا حجیم استفاده می‌شود.

 وانت بار تلفنی ماهشهر ماموت بار می‌تواند به عنوان یک راه حل برای انتقال بارهای مختلف در این منطقه مورد استفاده قرار گیرد.

خدمات باربری در وانت بار تلفنی ماهشر می‌ تواند به کسب و کارها و بارهایی که نیاز به حمل و نقل دارند، ارائه شود، به این صورت که با استفاده از آن می‌ توانند بارهای را به مقصد نظر خود به صورت ایمن انتقال دهند.

 این خدمات می‌تواند به بهترین نحو ممکن باشد و تسریع پروسه حمل و نقل بارها کمک کند و به افراد کمک کند و یا کارها را انجام دهند تا از این خدمت استفاده کنند. برای ارتباط با وانت بار تلفنی ماهشهر ماموت بار با شماره 09165444537  تماس بگیرید 

وانت بار تلفنی ماهشهر ماموت بار

وانت بار تلفنی ماهشهر به تهران

وانت بار تلفنی ماهشهر به تهران شرکت ماموت بار یکی از خدمات حمل و نقل است که افراد و کسب و کارها می توانند از آن برای انتقال بارهای خود از ماهشهر به تهران و بالعکس استفاده کنند. این امکان حمل و نقل بارهای مختلف از یک نقطه به نقطه دیگر را فراهم می‌کند و به افراد کمک می‌کند تا بارهای خود را به صورت ایمن و مطمئن به هدف مورد نظر خود انتقال دهند.

وانت بار تلفنی ماهشهر به تهران ماموت بار از طریق تماس تلفنی قابل دسترسی است و افراد می‌توانند با تماس با شماره تماس، برای حمل بار خود اقدام کنند. این خدمت به افراد و کسب و کارها امکان می‌دهد تا بدون نگرانی از مسائل حمل و نقل، بارهای خود را به تهران یا از تهران به ماهشهر منتقل کنند.

وانت بار تلفنی ماهشهر به تهران ماموت بار می‌تواند به عنوان یک راه حل برای حمل و نقل بارهای مختلف در این مسیر خدمت کند و به افراد کمک کند تا به بهترین شکل از این کار استفاده کنند. این وانت بار تلفنی ومی‌تواند به سرعت  حمل و نقل بارها کمک کند و به افراد امکان دهد تا به راحتی و مطمئن باشید که به مقصد مورد نظر خود انتقال می‌دهند.

وانت بار تلفنی ماهشهر به تهران ماموت بار

وانت بار تلفنی ماهشهر به مشهد

وانت بار تلفنی ماهشهر به مشهد از عمده وانت بارهایی است که توسط شرکت حمل و نقل ماموت بار انجام می شود. 

وانت بار تلفنی ماهشهر به مشهد ماموت بار انواع بارهای مواد غذایی، مصالح ساختمانی، تره بار، خشکبار و غیره را حمل می کند و با ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر و رسمی بارهای شما را ایمن می کند تا در وقوع حادثه جبران خسارت شود. 

فاصله ماهشهر تا مشهد حدود 1713 کیلومتر می باشد که 20 ساعت تا مشهد فاصله دارد. شرکت حمل و نقل ماموت بار با داشتن ماشین های وانت بار و نیسان بار یا ماشین سنگین مثل خاور و ایسوزو خدمات حمل و نقل بین شهری را انجام می دهد.

وانت بار تلفنی ماهشهر به مشهد ماموت بار

خدمات وانت بار تلفنی ماهشهر

خدمات وانت بار تلفنی ماهشهر ماموت بار به منظور حمل و نقل بارها به صورت ایمن و مطمئن ارائه می شود. این خدمت امکان انتقال بارهای مختلف از یک نقطه به نقطه دیگر را فراهم می‌کند، وانت بار تلفنی ماهشهر ماموت بار به افراد و کسب و کارها کمک می‌کند تا بارهای خود را به مقصد مورد نظر خود منتقل کنند.

خدمات وانت بار تلفنی ماهشهر ماموت بار عبارت اند از:

  • ارسال خرده بار و کنارباری
  • اعزام کارگر برای بارگیری و تخلیه بار
  • صدور بیمه نامه (جبران خسارت در صورت وقوع حادثه)
  • صدور بارنامه هوشمند برای پیگیری وضعیت بار
  • اعلام بار و هماهنگی ماشین کمتر از  2 ساعت
  • پوشش دهی سراسری با 40 نمایندگی در سراسر کشور
 
خدمات وانت بار تلفنی ماهشهر ماموت بار

شماره وانت بار تلفنی ماهشهر

حال اگر شما ساکن بندرماهشهر هستید و می خواهید محصول خود را به سایر شهرها انتقال دهید با شماره 09165444537 و 09163837331 تماس بگیرید تا از مشاوره کارشناسان ما استفاده کنید و با خیالی آسوده محصول خود را به نیروهای مجرب شرکت حمل و نقل ماموت بار بسپارید.

شماره وانت بار تلفنی ماهشهر ماموت بار

نرخ کرایه وانت بار تلفنی ماهشهر

نرخ کرایه وانت بار تلفنی ماهشهر ماموت بار براساس نرخ اتحادیه محسابه می شود و به عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی که در نرخ کرایه وانت بار تلفنی ماهشهر ماموت بار تاثیر گذار است عبارتند از:

وزن بار: اگر بار شما سبک باشد مسلما کرایه شما کمتر از بارهای سنگین است.

نوع بار: بارهایی مثل دستگاه های صنعتی که ارزش بالایی دارند نسبت به بارهای کوچکی مثل میوه و تره بار کرایه بیشتری دارد.

فاصله مبدا و مقصد: اگر فاصله مبدا تا مقصد کمتر از 4 ساعت باشد کرایه کمتری نسبت به مسیرهای طولانی و بیشتر از 5 الی 6 ساعت راننده در راه دارد.

بنابراین توصیه می شود برای اطلاع دقیق از نرخ کرایه ها با شرکت حمل و نقل ماموت بار با شماره 09165444537 تماس حاصل نمایید.

نرخ کرایه وانت بار تلفنی ماهشهر ماموت بار

شرکت حمل و نقل ماموت بار

شرکت ماموت بار 29 سال سابقه در زمینه حمل و نقل بار دارد و توانسته با خدماتی که به مشتریان خود ارائه می دهد محبوبیت بسیاری در میان مشاغل مختلفی که بارهای خود را به سایر شهرها ارسال می کنند داشته باشد.

ماموت بار دارای 65000 راننده فعال در مراکز تمامی استان ها دارد و در صورت اعلام بار در کمتر از دوساعت بار شما را بارگیری کرده و به سمت مقصد حرکت می کنند.

برای ارتباط با شرکت ماموت بار پیشنهادی می شود با دفتر مرکزی باربری تماس بگیرید.

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ماموت بار

تازه ترین مقالات