باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02186122565

پشتیبانی شهرستان 02152901
باربری مشهد به تهران نیسان بار - ماموت بار

باربری مشهد به تهران نیسان بار

باربری مشهد به تهران نیسان بار تنها یکی از خدمات باربری ماموت بار می باشد.

اگر اهل شهر مشهد یا شهرهای اطراف هستید و برای ارسال بار خود به شهر تهران نیاز به یک خودروی باربری خصوصا نیسان بار دارید می توانید با ماموت بار تماس بگیرید.

حالا چرا ماموت بار؟ اگر با ما در این مقاله همراه باشید می توانید با خدمات باربری ماموت بار بیشتر آشنا شوید و علت تمایز این باربری با سایر باربری ها را متوجه شوید.

باربری مشهد به تهران نیسان بار

از آنجا که هر کدام از شهرهای مشهد و تهران از کلانشهرهای بزرگ، مهم، پرجمعیت و صنعتی می باشند مراودات زیادی بین این دو شهر از نظر تولیدات انجام می شود.

حال این محصولات و تولیدات بایستی با ماشین های باربری بین دو شهر حمل و نقل شوند. همانطور که می دانید فاصله بین دو شهر مشهد و تهران چیزی در حدود 900 کیلومتر است که مسافتی طولانی در مسیرهای جاده ای محسوب می شود.

مسلما کرایه حمل بارهای ارسالی بین این دو شهر به دلیل دوری مسافت مبلغ قابل توجهی خواهد بود پس صاحبان بار ترجیح می دهند که از کرایه حمل کمتر برای بارهای خود استفاده کنند.

حال اگر بتوان از ماشین باربری کوچکتر برای حمل بار استفاده نمود بالطبع کرایه حمل نیز کمتر خواهد بود. از آنجا که نیسان بار با اینکه جزء خودروهای باربری سبک محسوب می شود ولی نسبت به وانت بارهای دیگر حجم و وزن بیشتری را می تواند حمل کند.

اگر بتوان بار را با نیسان بار ارسال کرد ولو اینکه دو نیسان بار را برای حمل استفاده کرد بسیار به صرفه تر از ماشین های بزرگتر نظیر خاور و کامیون است.

علاوه بر این اگر بتوان از نیسان بار برگشتی برای ارسال بارهای خود استفاده کرد کرایه حمل بسیار کمتر خواهد شد که بسیار خوشایند است. حال باید دید نیسان بار برگشتی چیست؟

مقاله پیشنهادی : باربری نیسان بار مشهد

باربری مشهد به تهران نیسان بار - مشهد به تهران

چرا نیسان بار برگشتی مورد استقبال مشتریان باربری است؟

نیسان بار برگشتی یا همان بار برگشتی خدمتی از باربری است که توسط ماموت بار انجام می شود. در واقع کلیه بارهای ماموت بار نیسان بار برگشتی محسوب می شوند به دلیل اینکه کرایه حمل کمتری نسبت به حالت عادی دارند.

وقتی راننده نیسان بار در شهر مقصد بار موردنظر را تحویل می دهد برای بازگشت به شهرش نیاز به یک بار فوری دارد تا با ماشین خالی به مبدا برنگردد. زیرا خصوصا در مسافت های طولانی نظیر مشهد تا تهران اصلا به صرفه نیست که ماشین باربری خالی برگردد در حالیکه می توانست باری را حمل کند و کرایه ای ولو کمتر بگیرد.

در شهر مقصد راننده به شرکت باربری مراجعه نموده و تقاضای بار برگشتی می نماید. بارهای برگشتی به دلیل اینکه کرایه حمل کمتری دارند فورا ارسال می شوند و این به نفع راننده است که بدون معطل شدن بار را تحویل گرفته و به شهرش برگردد.

کلیه بارهای ماموت بار حالت بار برگشتی دارند به همین دلیل باربری ماموت بار بیشترین مشتری را برای حمل بار با نیسان بار دارد و تخصصی در زمینه نیسان بار فعالیت می نماید.

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری نیسان بار تهران را مطالعه نمایید. 

باربری مشهد به تهران نیسان بار - چرا نیسان بار برگشتی؟

بیمه باربری

بیمه باربری یک پوشش بیمه ای است که جهت جبران زیانها و خسارات وارده به محموله ها از مبدا بارگیری، در حین حمل و تا تحویل در مقصد را شامل می شود.

این مبلغ در مقایسه با مبلغ کل بار مبلغ قابل توجهی نیست ولی اگر بار بیمه نشده باشد و دچار سانحه گردد جبران خسارات وارده بسیار بیشتر خواهد بود.

توصیه ماموت بار به شما این است که حتی بارهایی که بصورت خرده بار و کنارباری ارسال می شوند را هم بیمه نمایید تا خیال خودتان را از هر جهت راحت کنید.

بیشتر بخوانید : کرایه نیسان وانت 

باربری مشهد به تهران نیسان بار - بیمه باربری

باربری ماموت بار، ارائه دهنده بهترین خدمات

این باربری با سالها تجربه و سابقه در زمینه باربری نیسان بار و داشتن بیش از 34 نمایندگی فعال در سرتاسر ایران همواره آماده ارائه خدمات باربری نیسان بار، خرده بار، کنارباری، نیسان بار برگشتی و… می باشد.

برای ثبت سفارش باربری خود کافیست با شماره های این باربری تماس بگیرید و در کمترین زمان ممکن بار خود را به مقصد ارسال نمایید.

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *