باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02186122565

پشتیبانی شهرستان 02152901
باربری نیسان بار بندرعباس - ماموت بار

باربری نیسان بار بندرعباس

بندرعباس بزرگ ترین بندر کانتینری در ایران است و نام قدیم آن بندر گمبرون است که با بیرون راندن پرتغالی ها از این بندر توسط شاه عباس به نام بندرعباس نامگذاری شد.

فاصله این شهر بندری تا پایتخت کشور 1287 کیلومتر، تا اصفهان 933 کیلومتر، تا کرمان 491 کیلومتر و تا تبریز 1800 کیلومتر است. آب و هوای این منطقه گرم و مرطوب است.

باربری نیسان بار بندرعباس که تحت نظارت گروه حمل و نقل ماموت بار انجام می شود بسیاری از این بارها را به شهرهای دیگر یا به شرکت پست تحویل می دهد تا به مناطق دورتر ارسال شوند.

بندرعباس که منطقه ویژه اقتصادی معادن، کشتی سازی، فلزات، صادرات و واردات کالاست محصولات کشاورزی نظیر خرما، انبه، مرکبات و تنباکو نیز دارد.

همچنین ماهیگیری شغل برخی از مردم این شهر است که ماهی، میگو، صدف و خرچنگ صید روز در بسته بندی های مخصوص به اقصی نقاط کشور ارسال می شوند.

صید روز ماهی به دلیل اینکه اگر به موقع به دست مشتری نرسد فاسد می شود از طریق شرکت پست به صورت هوایی به شهرهای موردنظر ارسال می شوند و در شهرهای نزدیک تر با ماشین های یخچال دار به محل موردنظر حمل می شوند.

در این مقاله قصد داریم بیشتر با شهر بندرعباس آشنا شویم و در مورد خدمات باربری نیسان بار بندرعباس اطلاعات مفیدی بدست آوریم. پس با گروه حمل و نقل ماموت بار همراه شوید.

باربری نیسان بار بندرعباس به کرمان

برای رفتن از شهر بندرعباس تا شهر کرمان دو مسیر وجود دارد. یکی 491 کیلومتر است که چیزی در حدود 5 ساعت و 45 دقیقه زمان لازم است تا این مسافت طی شود.

مسیر دوم 555 کیلومتر است که در حدود 7 ساعت و 20 دقیقه زمان می برد. با توجه به اینکه این مسافت طولانی است نیاز است تا بارهایی که قرار است توسط نیسان بار به این شهر ارسال شوند به خوبی بارگیری شوند و توسط چادر برزنتی پوشانده شوند تا در طی مسیر دچار آسیب و کثیفی نشوند.

رانندگان گروه حمل و نقل ماموت بار بندرعباس در این کار حرفه ای هستند و سال هاست که در جاده های کشور به ارائه خدمات باربری نیسان بار بندرعباس مشغولند.

اگر تولیدکننده محصولات کارخانه ای یا کارگاهی هستید یا قصد دارید محصولات زراعی و صید ماهی خود را به شهرهای دیگر ارسال کنید یک بار ماموت بار را امتحان کنید تا برای همیشه مشتری پر و پا قرص این مجموعه شوید.

مطالعه مقاله کرایه نیسان بار را پیشنهاد می کنیم. 

باربری نیسان بار بندرعباس به کرمان - باربری نیسان بار بندرعباس

ارسال خرده بار و کنارباری از بندرعباس

به دلیل بندری بودن این شهر و قرار گیری در منطقه تجاری بسیاری از فروشندگان خصوصا صنف لوازم خانگی اجناس وارداتی زیادی را به درخواست مشتریان به سراسر کشور ارسال می کنند.

این اجناس حجم زیادی از یک ماشین باربری را اشغال نمی کنند و همچنین برای فروشندگان به صرفه نیست که کل هزینه کرایه نیسان بار را بپردازند.

در اینگونه مواقع می توانند از خدمات خرده بار و کنارباری باربری ماموت بار استفاده کنند. تنها کافی است با نمایندگی بندرعباس ماموت بار تماس گرفته و بار خود را اعلام کنند.

راننده نیسان بار در اسرع وقت به محل تحویل بار رفته و بار مشتری را به همراه بارهای دیگر به مقصد موردنظر می رساند.

این بارها نیز می توانند شامل بیمه نامه شوند البته در صورتی که صاحب بار که فروشنده یا مشتری است حق بیمه بار را تقبل کند. همچنین برخی افراد شخصا و به وسیله خودروی شخصی یا قطار به بندرعباس سفر کرده و علاوه بر گشت و گذار به خرید لوازم منزل برقی نظیر ماشین لباسشویی، مایکروفر، ماشین ظرفشویی، کولر گازی، یخچال فریزر و… می پردازند.

ولی به دلیل حجیم و سنگین بودن بار آن را به باربری تحویل داده تا به مقصد منزلشان ارسال شود و خود نیز با خودروی شخصی یا هواپیما و قطار به منزلشان برمی گردند.

گروه حمل و نقل ماموت بار در هر ساعتی از شبانه روز و هفت روز هفته حتی ایام تعطیل رسمی نیز آماده ارائه خدمات باربری به مشتریان محترم است.

مقاله پیشنهادی: باربری نیسان بار تهران 

ارسال خرده بار و کنارباری - باربری نیسان بار بندرعباس

بیمه کردن بار آری یا خیر؟

تصور کنید که شما یک دستگاه یخچال فریزر ساید بای ساید از بازارهای لوازم خانگی بندرعباس خرید کرده اید و قصد دارید آن را به مقصد شهر شیراز ارسال کنید.

فاصله بین بندرعباس تا شیراز 577 کیلومتر است که چیزی در حدود 7 ساعت زمان لازم است تا بار شما به مقصد برسد.

حال اگر احتمال خطراتی نظیر تصادفات رانندگی، لغزندگی جاده، ترکیدگی لاستیک ماشین، خواب آلودگی راننده و… وجود داشته باشد و شما بار خود را بیمه نکرده باشید چه گرفتاری هایی برای شما پیش خواهد آمد؟

گرفتاری دادگاه و شکایت از شرکت باربری، راننده و… همه و همه را که در نظر بگیریم آیا عاقلانه نیست که با مبلغی اندک بار خود را بیمه کنیم تا در صورت بروز هر یک از حوادث گفته شده دیگر از بابت خسارت مالی خیالمان راحت باشد که شرکت بیمه تمام خسارات را جبران خواهد نمود. پس آری به بیمه کردن بار.

بیشتر بخوانید: انواع بارنامه و بیمه نامه 

بیمه کردن بار - باربری نیسان بار بندرعباس

ماموت بار، نامی ماندگار در عرصه باربری نیسان بار

گروه حمل و نقل ماموت بار به صورت اختصاصی در زمینه باربری نیسان بار فعالیت می کند و بیش از 64000 راننده ثبت شده در سامانه باربری خود دارد که همه روزه و در همه ساعات آماده اعزام به محل برای دریافت بار و حمل آن به مقصد می باشند. نمایندگی بندرعباس گروه حمل و نقل ماموت بار به تمام شهرها و بنادر اطراف و همین طور به شهرهای دورتر ارسال بار دارد. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه حمل و نقل بین شهری می توانید با دفتر مرکزی باربری تماس حاصل فرمایید. 

مقالات مرتبط :

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *