پشتیبانی شهرستان 02152901

دفتر مرکزی 02186122565

باربری ماموت بار
باربری نیسان بار شیراز - ماموت بار

باربری نیسان بار شیراز

حمل بار درون شهری و برون شهری در شیراز و شهرهای اطراف با تضمین سلامت بار و استانداردهای روز از خدمات باربری نیسان بار شیراز محسوب می شود. شما می توانید با خیال آسوده بار خود را در هر اندازه و سایز و وزنی در شهر شیراز و شهرهای اطراف به شرکت ماموت بار بسپارید.

برای اطلاع از کرایه نیسان بار باربری شیراز با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

باربری نیسان بار شیراز در شرکت ماموت بار چگونه است؟

گروه حمل و نقل ماموت بار نزدیک به سه دهه است که در زمینه باربری با نیسان بار به مشتریان زیادی خدمات ارائه نموده است و جایگاه ویژه ای در خدمات باربری سبک بار به خود اختصاص داده است. قیمت های مناسب کرایه، خدمات رسانی شایسته و خوش قولی و خوش خلقی رانندگان این مجموعه همگی در این اطمینان و سابقه درخشان نقش داشته اند.

نمایندگی ماموت بار در شهر شیراز حمل اثاثیه منزل، تولیدات کارگاهی، محصولات کشاورزی، دامپروری و… را با نیسان بار به نقاط دیگر شهر و شهرهای دور و نزدیک ارسال می کند.

مقاله پیشنهادی: عوامل موثر بر مدت زمان حمل و نقل بار 

نرخ کرایه نیسان بار از شیراز به شهرستانها - باربری نیسان بار شیراز

نرخ کرایه نیسان بار از شیراز به شهرستان ها

نرخ کرایه باربری نیسان بار به چند عامل بستگی دارد که شامل موارد زیر است:

  • وزن بار (هر چه بار سنگین تر باشد قیمت کرایه حمل بیشتر می شود)
  • حجم بار (بارهای حجیم و بارهایی که بارگیری و تخلیه آنها مستلزم زحمت بیشتری است کرایه حمل بیشتری دارند)
  • نوع ماشین باربری (خودروهای گوناگون کرایه حمل متفاوتی دارند. مثلا قیمت کرایه وانت پیکان با نیسان بار متفاوت است و مسلما خاور و کامیون هم کرایه بالاتری از ماشین های سبک بار دارد)
  • مسافت باربری (مقدار مسیر طی شده توسط ماشین باربری در کرایه حمل تاثیر مستقیم دارد) همچنین کوهستانی بودن جاده یا هموار بودن، جاده خاکی یا آسفالت بودن، فصل باربری و … هم در کرایه موثر است.

با توجه به موارد فوق نمی توان کرایه ثابتی برای بارها اعلام کرد. برای اطلاع از قیمت کرایه بار مورد نظر خود با شرکت ماموت بار تماس بگیرید.

کارشناسان گروه حمل و نقل ماموت بار با صبر و حوصله به سوالات شما پاسخ می گویند و کرایه حمل را برای شما محاسبه کرده و اعلام می کنند.

بیمه کردن بار در ماموت بار

کلیه بارهای ارسالی توسط مجموعه باربری ماموت بار بیمه می شوند و بارنامه و بیمه نامه مجزا برای هر کدام از بارها صادر می شود. شما با بیمه کردن بارهای خود تا رسیدن بار به مقصد می توانید خیالی آسوده داشته باشید؛ زیرا در صورت بروز هر گونه حادثه و صدمه به بار شرکت بیمه ای که بار شما را بیمه کرده است کلیه خسارتهای وارده را جبران خواهد نمود.

حق بیمه ای که قرار است برای این کار پرداخت کنید نسبت به ارزش کل بار مبلغ قابل ملاحظه ای نیست. پیشنهاد شرکت ماموت بار این است که حتی خرده بار و کنارباری خود را بیمه کنید و ریسک خطر را به جان نخرید.

پیشنهاد می کنیم مقاله کرایه نیسان وانت را از دست ندهید. 

بیمه کردن بار - باربری نیسان بار شیراز

باربری نیسان بار شیراز به اصفهان

فاصله شهر شیراز تا شهر اصفهان تقریبا 500 کیلومتر است که چیزی در حدود 6 ساعت زمان نیاز است تا از شیراز به اصفهان یا بالعکس رسید.

اصفهان نیز مانند شیراز شهری تاریخی، توریستی و صنعتی است که از کلانشهرهای ایران محسوب می شود. باربری نیسان بار از شیراز به اصفهان و از اصفهان به شیراز بسیار انجام می شود که بیشتر این بارها شامل محصولات کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی، صنایع کارگاهی و کارخانه ای می باشند.

شهر اصفهان به دلیل توریستی بودن مملو از جمعیت و بازار این شهر بسیار پررونق است. بنابراین برای کشاورزان و دامپروران و صاحبان صنایع بازار خوبی است و ضمن اینکه بدلیل دوری شیراز از شهر تهران شهر اصفهان می توان جایگزین خوبی برای فروش کالاهای تولید شده در این شهر و شهرهای اطراف باشد.

نمایندگی ماموت بار در شهر شیراز ارائه خدمات باربری سبک بار خصوصا نیسان بار را به عهده دارد. برای ثبت سفارش حمل بار خود شما مشتریان گرامی می توانید با شماره  تلفن 02152901 تماس بگیرید.

پیشنهاد ویژه ماموت بار: انواع بارنامه و بیمه نامه 

باربری نیسان بار شیراز به اصفهان - باربری نیسان بار شیراز

شرکت ماموت بار تجربه یک باربری حرفه ای با نیسان بار

با ماموت بار خدمات باربری فوری، ارزان و حرفه ای را تجربه خواهید کرد. این شرکت بیش از 64000 راننده ثبت نام شده در سامانه خود دارد که در هر ساعتی از شبانه روز آماده ارائه خدمات باربری به مشتریان محترم می باشند.

اپراتورهای شرکت ماموت بار حتی در روزهای تعطیل هم آماده ثبت سفارش باربری شما عزیزان در دفتر مرکزی باربری هستند. بنابراین کافی است با ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط :

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *