باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02186122565

پشتیبانی شهرستان 02152901
شماره باربری وانت بار تبریز

شماره باربری وانت بار تبریز

دسترسی به شماره باربری وانت بار تبریز برای متقاضیان ساکن در این شهر بسیار حائز اهمیت است، بنابراین برای آگاهی شما عزیزان می توان بیان کرد که شماره تلفن باربری وانت بار تبریز عبارت از  04144236978 و 09149866851 است.

باربری وانت بار تبریز که تحت نظارت گروه حمل و نقل ماموت بار مشغول به فعالیت است، جزو بهترین باربری های شهر تبریز محسوب می شود. این باربری به صورت شبانه روزی و با پشتیبانی 24 ساعته آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به مشتریان گرامی است.

باربری تبریز تمام امور باربری را به صورت کاملا حرفه ای و ایمن توسط مجهزترین وانت بارها مانند نیسان بار که از لحاظ فنی و ظاهری کاملا سالم هستند، انجام می دهد. این باربری همواره سعی بر ارائه با کیفیت ترین خدمات با پایین ترین نرخ باربری داشته است.

برای استفاده از باربری وانت بار تبریز می توانند از طریق تماس با پشتیبانی ماموت بار ثبت درخواست کنید و مطمئن باشید که در کمتر از یک ساعت ماشین باربری به همراه بهترین نیروهای باربری برای شما ارسال خواهد شد.

ویژگی های باربری وانت بار تبریز

ویژگی های باربری وانت بار تبریز

همان طور که بیان شد باربری وانت بار تبریز جزو بهترین باربری ها در این شهر محسوب می شود که به صورت روزانه تقاضای بسیار برای حمل بار با آن وجود دارد.

وانت بار به عنوان یکی از راه حل ‌های محبوب برای حمل بارهای خرده، کوچک و سنگین شناخته می‌ شوند. ویژگی‌ های باربری با وانت بار شامل موارد زیر است:

سرعت تحویل بالا: به دلیل اینکه در اغلب موارد بارهای کوچک و خرده را حمل می کنند، زمان تحویل آنها نسبت به باربری های بزرگ تر کوتاه ‌تر است.

هزینه کمتر و باربری ارزان: باربری با وانت بار هزینه کمتری برای حمل بار نسبت به سایر ماشین های باربری دارد.

قابلیت حمل انواع بار: انواع وانت بار مانند وانت نیسان (حمل بار تا بیش از 2 تن)، وانت پراید (500 کیلوگرم)، وانت مزدا (700 کیلوگرم)، وانت آریسان (600 کیلوگرم) برای حمل انواع بار مانند بارهای کم حجم یا بارهایی که نیاز به کمپرس شدن دارند و یا باربری سنگین مناسب هستند.

سهولت در بارگیری و تخلیه بار: در باربری با انواع وانت بار به دلیل اندازه کوچک آنها، بارگیری و تخلیه بار در مقایسه با ماشین های باربری بزرگ بسیار راحت است.

مناسب برای حمل بارهای حساس: بسیاری از وانت های بار مجهز به تجهیزات حفاظتی هستند که می توانند بارهای حساس را جابجا کنند.

حمل اثاثیه منزل در وانت بار تبریز

حمل اثاثیه منزل با وانت بار می تواند یکی از راه های کارآمد برای جابجایی و انتقال اثاثیه منزل باشد. معمولا وانت بار دارای فضای کافی برای حمل اثاثیه منزل و ابزارهای لازم برای بسته بندی، جابجایی اثاثیه و تجهیزات حفاظتی مانند روکش ها و نایلون های محافظ هستند.

اما قبل از استفاده از خدمات باربری وانت بار برای حمل اثاثیه منزل، بهتر است که با پشتیبانی ماموت بار تماس بگیرید و جزئیات مربوط به ابعاد و وزن اثاثیه منزل خود را به آنها اطلاع دهید. همچنین برای اطمینان از امنیت اثاثیه خود، بهتر است قبل از بسته بندی و جابجایی، همه وسایل را به درستی بپوشانید و بسته بندی کنید یا اینکه از نیروهای بسته بندی که در این زمینه تجربه دارند و این کار را به صورت اصولی انجام می دهند، استفاده کنید.

برای آگاهی بیشتر مطالعه مقاله نرخ کرایه وانت نیسان از تبریز به تهران 1402 پیشنهاد می شود.

شماره باربری وانت بار تبریز

همان طور که بیان شد باربری وانت بار تبریز که یکی از 34 نمایندگی رسمی گروه حمل و نقل ماموت بار است، به عنوان بهترین باربری این منطقه شناخته شده است. برای ارتباط با آن می توانید با شماره تلفن های  04144236978 و 09149866851 تماس بگیرید.

همچنین برای استفاده از خدمات باربری ماموت بار می توانید با پشتیبانی این مجموعه تماس بگیرید یا از طریق تماس با دفتر مرکزی سفارش خود را ثبت کنید.

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *