باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02186122565

پشتیبانی شهرستان 02152901
باربری سنندج به تهران نیسان بار - ماموت بار

باربری سنندج به تهران نیسان بار

باربری سنندج به تهران نیسان بار تنها یکی از خدمات باربری ماموت بار می باشد.

شهر سنندج مرکز استان کردستان و در غرب ایران واقع شده است. این شهر پرجمعیت بیش از 500 هزار نفر جمعیت دارد. آب و هوای این شهر سرد و نیمه خشک است و بهار و تابستانهای معتدلی دارد. در این مقاله قصد داریم در مورد باربری سنندج به شهرهای دیگر از جمله تهران بوسیله نیسان بار صحبت کنیم.

اگر اهل شهر سنندج یا شهرهای اطراف آن در استان کردستان هستید برای ارسال بارهای خود به اقصی نقاط ایران می توانید با ماموت بار تماس بگیرید تا در اسرع وقت ماشین باربری درب منزل یا محل کار شما حاضر شود.

باربری ماموت بار در اکثر شهرهای بزرگ کشور دارای شعبه فعال است که این موضوع باعث می شود که این شعب به شهرهای نزدیک خود پوشش خدمات باربری بدهند. برای ثبت سفارش باربری خود با ماموت بار تماس بگیرید.

انواع خدمات باربری نیسان بار 

از آنجا که باربری ماموت بار به صورت اختصاصی با نیسان بار به خدمات باربری مشغول است کلیه خدمات اعم از خرده بار، کنارباری و نیسان بار برگشتی را نیز انجام می دهد.

در سامانه باربری ماموت بار بیش از 64000 راننده نیسان ثبت نام نموده اند و در 24 ساعت شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل همواره تعدادی از آنها آماده دریافت بار و حمل آن به مقصد هستند.

حمل اثاثیه منزل، حمل محصولات کشاورزی و دامی، حمل تولیدات صنعتی و کارگاهی و … از جمله خدمات باربری ماموت بار است.

پیشنهاد می کنیم مقاله باربری نیسان بار سنندج را مطالعه نمایید. 

باربری سنندج به تهران نیسان بار - انواع خدمات باربری

باربری سنندج به تهران نیسان بار

فاصله شهر سنندج تا شهر تهران چیزی در حدود 570 کیلومتر است و نیسان بارهای ماموت بار این مسافت را در طی 7 الی 8 ساعت طی می کنند و بار را در مقصد تحویل می دهند. همچنین در تهران نیز دفتر مرکزی این باربری وجود دارد که رانندگان پس از تحویل گرفتن بار در سنندج و تحویل آن در تهران به دست صاحب بار می توانند برای برگشت از دفتر مرکزی ماموت بار درخواست بار برگشتی نمایند تا با ماشین خالی به شهر خود بازنگردند.

کرایه حمل این بارها کمتر از حالت عادی است زیرا معطلی برای رانندگان ندارد.

مقاله پیشنهادی : باربری شبانه روزی نیسان بار تهران

باربری سنندج به تهران نیسان بار - سنندج به تهران

نیسان بار برگشتی چیست و چرا کرایه آن کمتر است؟

نیسان بار برگشتی یا بار برگشتی نوعی باربری است که در اصل تفاوتی با باربری عادی ندارد فقط کرایه حمل آن کمتر است. حال چرا کرایه حمل کمتری دارد؟

راننده نیسان بار وقتی بار را در شهر مقصد تحویل داد برای برگشت به شرکت باربری آن شهر مراجعه نموده و درخواست بار برای شهر خود می نماید.

در حالت عادی تعداد رانندگانی که می خواهند بار تحویل بگیرند زیاد است ولی راننده ای که حاضر بشود با کرایه کمتری این بار را حمل نماید می تواند بار را تحویل بگیرد و بارگیری نماید.

پس راننده ای که از شهرستان به تهران آمده و می خواهد سریعتر به شهر خودش برگردد نمی تواند زمان زیادی را منتظر بماند تا نوبتش بشود.

بنابراین قبول می کند که با کرایه کمتر این خدمت را انجام دهد به همین دلیل کرایه حمل این نوع بارها کمتر است.

در واقع این نوع باربری بیشتر به نفع مشتریان است و برای جلب مشتری بیشتر برای باربری ولی در نهایت راننده و شرکت باربری هم سود می کنند ولی کمتر از حالت عادی که این برای راننده به صرفه تر است تا اینکه با ماشین خالی به شهرش برگردد.

بیشتر بخوانید : نیسان برگشتی و مزایای آن

باربری سنندج به تهران نیسان بار - بار برگشتی

ماموت بار ، اولین و تنها باربری اختصاصی نیسان بار در ایران

باربری ماموت بار با سالها سابقه و تجربه در زمینه نیسان بار و داشتن بیش از 34 شعبه فعال در سراسر ایران همواره آماده ارائه خدمات باربری با نیسان بار و بصورت حمل اثاثیه منزل، بارهای دیگر بصورت خرده بار، کنارباری، بار برگشتی و … می باشد.

برای دریافت خدمات باربری با شماره های ماموت بار تماس بگیرید و در کمترین زمان بار خود را به مقصد ارسال کنید.

مقالات مرتبط :

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *