باربری ماموت بار

دفتر مرکزی 02152901

پشتیبانی شهرستان 02152901111

باربری شیراز به رشت - باربری ماموت بار

باربری شیراز به رشت

شهر رشت یکی از پرجاذبه ترین شهرهای ایران است که همه ساله گردشگران زیادی در فصول مختلف سال را به خود جذب می کند. از شهرهای گوناگون کشور به شهر رشت بارهای زیادی ارسال می شود و متقابلا از این شهر نیز به شهرهای دیگر ارسال بار صورت می گیرد. باربری شیراز به رشت که تحت نظارت باربری ماموت بار صورت می گیرد بسیار پررونق است.

شهر شیراز نیز همچون شهر رشت یک شهر تولیدی ، گردشگری و صنعتی محسوب می شود و تولیدات این شهر به سایر شهرهای کشور اعم از شهر رشت واقع در استان گیلان ارسال می شود. باربری ماموت بار با 34 نمایندگی در سرتاسر کشور آماده ارائه خدمات باربری بین شهری با نیسان بار و وانت بار می باشد. برای دریافت خدمات باربری کافیست با شماره 02152901 تماس بگیرید.

صدور بیمه نامه و بارنامه معتبر در ماموت بار

به یاد داشته باشید که بارنامه و بیمه نامه معتبر به عنوان سندی در دست صاحب بار است تا اگر بار دچار آسیب یا صدمه و یا مفقودی شد بتوان از طریق شرکت بیمه یا مراجع قانونی نسبت به دریافت خسارت اقدام کرد. در باربری ماموت بار برای کلیه بارها حتی خرده بارها بارنامه معتبر و آنلاین صادر می شود . همچنین اگر مشتری و صاحب بار حاضر به پرداخت حق بیمه بار خود باشد بیمه نامه معتبر نیز برای بار او صادر می شود.

صدور بیمه نامه ضروری نیست ولی در صورت بیمه نبودن بارها اگر خودروی باربری دچار تصادف و حادثه شود خسارات ناشی از آن متوجه صاحب بار خواهد شد در صورتی که اگر بار بیمه باشد شرکت بیمه نسبت به جبران خسارت اقدام خواهد کرد. اگر قصد استفاده از خدمات باربری شیراز به رشت را دارید حتما نسبت به بیمه کردن آن اقدام کنید.

مقاله پیشنهادی : وانت بار برون شهری 

باربری شیراز به رشت - صدور بارنامه و بیمه نامه معتبر

باربری شیراز به رشت با نیسان بار

حمل بار و اثاثیه منزل با نیسان بار و وانت بار توسط باربری ماموت بار انجام می شود. باربری شیراز به رشت و سایر شهرها انجام می شود. چنانچه قصد ارسال بار ، محصولات کارخانه یا کشاورزی ، اثاثیه منزل و … را از شیراز به رشت و یا سایر شهرها دارید با باربری ماموت بار تماس بگیرید . خودروی باربری نیسان بار در اسرع وقت درب منزل یا محل کار شما برای بارگیری حضور خواهد داشت.

تفاوت نیسان بار و وانت بار در باربری شیراز به رشت

در نگاه اول نیسان بار و سایر وانت بارها نظیر پیکان وانت و آریسان تفاوت چندانی ندارند ولی در عمل نیسان بارها قدرت بیشتری برای حمل بار بیشتر دارند. نیسان بارها تا 2.5 تن وزن بار را می توانند حمل کنند و در جاده های پر پیچ و خم و ناهموار بین شهرها مناسب تر هستند . سایر وانت بارها بیشتر برای حمل بار درون شهری مورد استفاده قرار می گیرند.

حتی چندین سال است که وانت پراید هم به تولید انبوه رسیده و اغلب بارهای سبک تا وزن 500 کیلوگرم توسط این خودروی کوچک در درون شهر حمل می شود . اگر قصد ارسال بار از شهر خود به سایر شهرها و باربری شیراز به رشت را دارید بهتر است نیسان بار را انتخاب کنید چرا که هم از نظر امنیت در تصادفات ، کرایه حمل مقرون به صرفه و حمل بار سنگین تر و بیشتر بر سایر وانت بارها اولویت دارند.

بیشتر بخوانید : نکات حمل بار با نیسان بار

باربری شیراز به رشت - باربری با نیسان بار

باربری ماموت بار ؛ حمل بار و اثاثیه با نیسان بار بین شهری

در مجموعه ماموت بار ارسال کلیه بارها با سرعت و دقت انجام می شود و ارائه خدمات به موقع در اولویت قرار دارد. پاسخگویی ، ثبت سفارش ، پیگیری و مشاوره به مشتریان در خصوص حمل بار به صورت شبانه روزی انجام می شود و هیچگاه این باربری تعطیلی را تجربه نمی کند. اگر قصد استفاده از خدمات باربری شیراز به رشت و دیگر شهرستانها را دارید با ماموت بار تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات باربری بین شهری با دفتر مرکزی باربری تماس بگیرید .

مقالات مرتبط :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات ماموت بار

تازه ترین مقالات